دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت های اتمی اثر جیمز کلییر

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت های اتمی

معرفی کتاب صوتی عادت های اتمی

کتاب صوتی عادت های اتمی نوشتهٔ جیمز کلییر و ترجمهٔ یگانه سهرابی نیا است. فرهاد جان سریان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات آگاه باشیم آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی، روشی آسان و اثبات‌شده برای ایجاد عادت‌های خوب و خداحافظی با عادات بد را دربردارد.

درباره کتاب صوتی عادت های اتمی

کتاب صوتی عادت های اتمی از تغییرات و دگرگونی‌های کوچک در زندگی انسان می‌گوید.

جیمز کلیر در این کتاب صوتی، چرایی تأثیرات حاصل از تغییرات را توضیح داده، گام‌های ساده‌ای برای ساختن عادات بهتر معرفی کرده و سرانجام راز ماندگاری نتایج مثبت حاصل از تغییرات کوچک در زندگی را برای شنوندگان خود بیان کرده است.

کتاب صوتی عادت های اتمی، با سبکی جالب و روان، به ما یاد می‌دهد که چگونه با شناخت عادت‌های کوچک و مدیریت آنها، هر روز یک‌درصد بهتر شویم. روزی یک‌درصد بهترشدن، معادل سالی ۳۷برابر بهترشدن است. به گفتهٔ جیمز کلیر، همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند ۵‌سال بعد کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا شکست خورده‌ایم.

درس‌هایی که از کتاب صوتی عادت های اتمی می‌آموزیم عبارت‌اند از:

طراحی سیستمی که هر روز ۱‌درصد بهترمان کند، شکستن عادت‌های بد و چسبیدن به عادت‌های خوب، پرهیز از اشتباهاتی که اغلب افراد، موقع تغییر عادات خود مرتکب می‌شوند، غلبه بر نبودِ انگیزه و اراده، گسترش هویتی قوی‌تر و داشتن اعتقاد و باور به خود، وقت‌گذاشتن برای عادت‌های جدید (حتی وقتی زندگی با ما سر ناسازگاری دارد). طراحی محیط به‌طوری که در آن موفقیت آسان‌تر باشد و... .

کتاب صوتی عادت های اتمی نوشتهٔ جیمز کلییر جوایز و افتخارهای گوناگونی را نصیب خود کرده است:

این کتاب، از بهترین کتاب‌های خودیاری در Business Insider و یکی از ۷ کتاب تجاری برتر از نظر Fast Company بوده و در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کنند» و در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است. این کتاب صوتی، همچنین، نامزد بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز (در سال ۲۰۱۸) بوده است.

شنیدن کتاب صوتی عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که از تغییرکردن نمی‌ترسند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز کلیر

جیمز کلییر نویسنده و سخنران آمریکایی است. رسانه‌های معتبری همچون نیویورک‌تایمز و تایم از آثار این نویسنده استفاده کرده و به آنها استناد نیز کرده‌اند.

وب‌سایت جیمز کلیر (James Clear) به‌طور میانگین، در سال، ۱۰‌هامیلیون بازدیدکننده دارد.

کتاب عادت‌های اتمی شناخته‌شده‌ترین اثر وی به‌شمار می‌رود.

بخش‌هایی از کتاب صوتی عادت های اتمی

«آخرهای سال 2012 توی یه آپارتمان قدیمی نشسته بودم که از معروف‌ترین خیابون استامبول، خیابون استقلال، فقط چند بلوک فاصله بود. وسطای سفرم به ترکیه و راهنمام مایک، روی صندلی راحتی کهنه‌ای توی چند متریم خوابیده بود. مایک درواقع فقط یه راهنما نبود، بلکه یکی از اهالی میم بود که توی ترکیه پنج سال زندگی می‌کرد.

اون بهم پیشنهاد داد اطراف رو بهم نشون بده و من هم قبول کردم. توی این شب مخصوص به همراه اون و چندتا از دوستای ترکش به شام دعوتم کردن. ما هفت نفر بودیم و من فقط در طول روز یه پاکت سیگار نمی‌کشیدم. از یکی از ترک‌ها پرسیدم که چجوری شروع کرده. اون گفت دوستاش! و گفته سیگار همیشه از دوستان شروع میشه؛ یکی از دوستات سیگار میکشه و تو هم اونو امتحان میکنی.

جالب اینجا بود که نصف آدم‌های اون اتاق میخواستن سیگار رو ترک کنن. اون موقع حدود چند سالی بود که مایک سیگار نمی‌کشید و قسم میخورد که به کمک کتابی به اسم «روش آسان آلن برای ترک سیگار» این عادتش رو گذاشته کنار!»

نظرات کاربران

پريسا
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

کشیدنِ ماشه ی ویولن؟؟؟ ماشه؟؟؟ یا آرشه؟!

کاربر ۳۹۶۰۵۶۷
۱۴۰۱/۰۵/۲۴

من نمونه رو گوش دادم..ولی صدای گوینده اصلا خوب نیست... اصلا خوشم نیومد

زمان

۷ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۳۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۳۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان