دانلود کتاب صوتی باهوش و زیرک شو با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باهوش و زیرک شو اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی باهوش و زیرک شو

معرفی کتاب صوتی باهوش و زیرک شو

کتاب صوتی باهوش و زیرک شو نوشتهٔ برایان تریسی وبا ترجمهٔ امیر ابوالمعصوم و گویندگی محسن زرآبادی‌پور در انتشارات آگاه باشیم منتشر شده است. این کتاب به ما می‌آموزد چطور مثل افرادی که در هر زمینه‌ای موفق و ثروتمند هستند، فکر و عمل کنیم. برایان تریسی تاکنون در ۷۰ کشور دنیا، سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است و تاکنون ۴۵ کتاب پرفروش نوشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. از کتاب‌های پرطرفدار او می‌توان به سرتاسر جهان، روان‌شناسی موفقیت، فروش بهتر، قورباغه‌ات را قورت بده و... اشاره کرد.

درباره کتاب صوتی باهوش و زیرک شو

 کتاب باهوش و زیرک شو روش‌های ساده و اثبات‌شده‌ای را به شما آموزش می‌دهد تا براساس آن‌ها از تمام استعداد‌ها و توانایی‌های تفکر طبیعی خود بهره بگیرید. همچنین برایان تریسی با روش‌های پیشنهادی خود الگو‌ها و عادات منفی را در شما به مرور از بین می‌برد و برنامه‌ریزی جدیدی برای مغز شما انجام می‌دهد. معمولاً افراد خوش‌بین به هر چیزی که نگاه می‌کنند دنبال فرصت و سود هستند در نقطه مقابل، افراد بدبین به هر چیزی که نگاه می‌کنند فقط چیزهای منفی می‌بینند. شما نیز با تغییر دیدگاه‌تان می‌توانید انتخاب‌های بهتری داشته باشید و نتایج بهتری هم به‌دست بیاورید. چه بخواهید فروش خود را افزایش دهید، چه خلاقیت‌تان را تقویت کنید و چه تغییرات غیر منتظره زندگی را بهتر مدیریت کنید این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. 

کتاب صوتی باهوش و زیرک شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعه فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی باهوش و زیرک شو

بهترین کاری که میشه برای تمدد اعصاب انجام داد تصور و یا نگاه کردن به آبه. اگه امکانش نبود که به پارک و طبیعت برین در ذهنتون آب چشمه‌ای رو تصور کنید که در حال حرکت و خروشیدنه. البته خلوت کردن و قرار گرفتن در سکوت هم مثل هر کاری اولش سخته. همش به نگرانی‌ها و کارهای عقب افتاده‌تون فکر می‌کنید. همش دوست دارین بلند شین و برین دنبال کارتون. اما بعد از 20 دقیقه کم کم بهش عادت می‌کنید. یه مرتبه متوجه میشین دیگه خبری از اون فشارهای عصبی و روحی نیست. به جاش حس آرامشی وجودتون رو فرا می‌گیره. پس از گذروندن این مدت ایده‌ها و راه حل‌های زیادی به ذهن تون سرازیر میشه؛ راهکارهایی که می‌تونه تغییر بزرگی در زندگیتون ایجاد کنه.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

سجاد میرزاپور
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

عالی بود و بسیار انگیزشی و تاثیر گذار

زمان

۳ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان