دانلود کتاب صوتی کار عمیق با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کار عمیق اثر کال نیوپورت

دانلود و خرید کتاب صوتی کار عمیق

نویسنده:کال نیوپورت
گوینده:حجت یوسفی
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کار عمیق

کتاب صوتی «کار عمیق» نوشتهٔ کال نیوپورت با گویندگی حجت یوسفی و ترجمهٔ تیم ترجمه رادیو مثبت در رادیو مثبت منتشر شده است. کار عمیق کتابی است که به ما یاد می‌دهد کیفیت کارهایمان را بالا ببریم. قطعاً به‌خوبی می‌دانید دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، گاهی اوقات خیلی آشفته و درهم می‌شود. این آشفتگی می‌تواند روی کیفیت کارهایی که انجام می‌دهیم تاثیرات بدی داشته باشد. حالا چه‌طور باید در چنین شرایطی تمرکز داشته باشیم؟ یکی از مهم‌ترین مسائلی که در کتاب «کار عمیق» نوشتۀ کال نیوپورت به‌خوبی به آن پرداخته شده، روش‌های افزایش تمرکز است. کال نیوپورت برای افزایش تمرکز و بهره‌وری در کارها چندین راهکار و ترفند کاربردی ارائه کرده است که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. کار عمیق نقطهٔ مخفی و بسیار مهمی را در زندگی‌تان برجسته می‌کند که باعث می‌شود در کارهایتان موفق شوید و به اهدافتان برسید. بنابراین اگر به دنبال موفقیت، افزایش تمرکز، بهره‌وری و کیفیت در کار هستید این کتاب را مطالعه کنید.

نظرات برخی از خوانندگان و نشریه‌های مطرح در خصوص کتاب «کار عمیق»:

یکی از چیزهایی که به ما کمک می‌کند تا یک کتاب جدید را بخریم و مطالعه کنیم، نظرات خوانندگان در مورد آن است.

نشریه‌های معتبر و افراد مطرح و موفق زیادی دربارۀ این کتاب کال نیوپورت نظر داده‌اند. در اینجا نظرات برخی از آن‌ها را با هم می‌خوانیم:

• «کار عمیق» یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌تواند با افزایش تمرکز، شما را در رسیدن به اهدافتان کمک کند. - یکی از خوانندگان

• کتاب «کار عمیق» یکی از کتاب‌های مورد علاقه من است. وقتی می‌گویم این کتاب روی زندگی من اثری متحول کننده داشت، اصلا شوخی نمی‌کنم. فکر می‌کنم کار عمیق برای شما هم می‌تواند چنین کتابی باشد. - برت مک کی، نویسنده

• پایبند بودن به عمیق کار کردن، بقیه زمان شما را متحول می‌کند. به خاطر اینکه شما کار کم عمق را سریع‌تر انجام می‌دهید، بنابراین برای زندگی شخصی خود زمان بیشتری خواهید داشت و اوقات تلف شده‌تان هم به حداقل می‌رسد. به طور خلاصه، عمیق کار کردن نه تنها با یک زندگی ایده‌آل در تضاد نیست، بلکه رسیدن به آن را آسان‌تر هم می‌کند. - نشریه گاردین

درباره کتاب کار عمیق

موضوع اصلی کتاب صوتی کار عمیق، عنوان آن است: کار عمیق! به طور کلی می‌توان کار عمیق را این‌طور تعریف کرد: فعالیت‌های حرفه‌ای که با تمرکز کافی و بدون هیچ گونه حواس‌پرتی انجام می‌شوند و از تمام ظرفیت‌های شناختی شما بهره می‌برند. این تلاش‌ها هم مهارت‌های شما را تقویت می‌کند و هم باعث می‌شود ارزش‌های جدیدی در وجود شما ایجاد شود. شما با مهارت کار عمیق می‌توانید خیلی سریع به اطلاعات پیچیده مسلط شوید و در زمانی کوتاه‌تر نتایج بهتری کسب کنید.

این کتاب به دو بخش تقسیم می‌شود:

در بخش اول، نیوپورت مزایای کار عمیق در حرفه‌های مختلف را به خوبی و با مثال‌ توضیح می‌دهد.

در بخش دوم کتاب، نویسنده راهکارهایی ارائه می‌دهد تا عمیق کار کردن را بهتر بشناسیم و بتوانیم آن را در زندگی‌مان پیاده کنیم. همان طور که گفته شد، بخش دوم این کتاب راهکارها و ترفندهای کاربردی برای عمیق کار کردن است، به همین خاطر نویسنده در این بخش از کتاب، چهار «قانون» برای تغییر چارچوب ذهن و عادت‌های ما ارائه کرده است:

۱. عمیق کار کنید.

۲. سر‌رفتن حوصله را در آغوش بگیرید.

۳. شبکه‌های اجتماعی را ترک کنید.

۴. کم‌عمقی را کاهش دهید.

همان طور که کمی قبل‌تر گفته شد، این دوره و زمانه گاهی اوقات خیلی آشفته می‌شود. آیا شما کسی را می‌شناسید که هرگز تمرکزش را از دست نداده باشد؟ فرض کنید یک ساعت زمان دارید، در این یک ساعت ممکن است در حال انجام کارتان باشید، یا دارید یک کتاب می‌خوانید، یا در حال تکمیل پروژه‌تان هستید و یا حتی دارید فیلم می‌بینید ولی در این یک ساعت چندین بار سراغ گوشی‌تان می‌روید و در شبکه‌های اجتماعی غرق می‌شوید… آیا چنین چیزی برای شما پیش آمده است؟ ما در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به بخش جدانشدنی زندگی‌مان تبدیل شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل از بین رفتن تمرکز هم همین فضا است. با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم که چگونه وقتی با انواع و اقسام تکنولوژی‌ها محاصره شده‌ایم، باز هم عمیق کار کنیم، تمرکزمان را بالا ببریم و به اهدافمان برسیم.

یکی از موضوعاتی که کال نیوپورت درباره‌ٔ آن صحبت می‌کند، تفاوت بین انسان‌های موفق و ناموفق است. از نظر نویسنده‌ٔ کتاب کار عمیق یک ویژگی بسیار مهم می‌تواند افراد موفق را از افراد ناموفق جدا کند. آن ویژگی چیزی نیست جز جمله ای که در ادامه با هم می‌خوانیم:

«هر فرد تا چه اندازه ای می‌تواند ساعاتی از زندگی‌اش را به عمیق کار کردن اختصاص دهد. یعنی به دور از عوامل بیرونی، با تمرکز بالا و بدون حواس پرتی به کارش بپردازد.»

کتاب کار عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

با دقت به سؤالات زیر فکر کنید و به آ‌ن‌ها جواب بدهید:

• فکر می‌کنید که شبکه‌های اجتماعی بخش زیادی از زمان شما را تلف می‌کند؟

• آیا در زندگی با مشکلاتی مثل حواس پرتی و عدم تمرکز دست و پنجه نرم می‌کنید؟

• آیا احساس می‌کنید در کارهایتان موفق نیستید؟

• کار عمیق چیست و چرا باید سراغ آن برویم؟

این‌ها چندتا از مهم‌ترین سؤالاتی است که با خواندن کتاب خودیاری کار عمیق جوابشان را پیدا می‌کنید. اگر این سؤالات برای شما هم مهم است و به طور کلی اگر به دنبال متحول کردن زندگی‌تان هستید، مطالعه‌ٔ این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب کار عمیق

• توانایی انجام کارهای عمیق به طور فزاینده‌ای در حال کمیاب شدن است و دقیقا در همان زمان در اقتصاد ما، به طور فزاینده‌ای در حال ارزشمند شدن است. در نتیجه افراد کمی که این مهارت را پرورش می‌دهند و سپس آن را محور اصلی زندگی کاری خود قرار می‌دهند، پیشرفت خواهند کرد.

• اکثر مردم تصور می‌کردند (و هنوز هم برخی این تصور را دارند) که استراحت کردن باعث شاد شدن آن‌ها می‌شود. ما می‌خواهیم کمتر کار کنیم و زمان بیشتری را در تخت خواب سپری کنیم. اما نتایج مطالعات نشان می‌دهد که این تصور اشتباهی است که بیشتر مردم مرتکب آن می‌شوند: به طرز عجیبی، لذت بردن از کارها، واقعا آسان تر از لذت بردن از زمان‌های آزاد است.

• استعداد، کالا نیست که بتوانید به‌صورت عمده خریداری کنید و آن‌ها را برای رسیدن به سطوح مورد نیاز با هم ترکیب کنید. فقط در صورت بهترین بودن است که به پاداش می‌رسید.

• برای تولید در بالاترین سطح خودتان، نیاز دارید که مدت طولانی با تمرکز کامل و بدون حواس پرتی روی یک وظیفه کار کنید. به بیان دیگر، نوع کاری که عملکرد شما را بهینه می‌کند کار عمیق است. اگر عمیق بودن به مدت طولانی برایتان راحت نباشد، دشوار خواهد بود که عملکردتان را به سطح بالایی از کیفیت و کمیت برسانید که به طور فزاینده‌ای برای پیشرفت حرفه‌ای ضروری است.

• بهترین لحظات معمولاً زمانی اتفاق می‌افتند که بدن یا ذهن فردی، در تلاشی داوطلبانه برای انجام کاری دشوار و ارزشمند از نهایت ظرفیتش استفاده می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

کاربر 1365385
۱۴۰۱/۰۴/۰۲

به نظر گوینده خوبی داره نمونه رو که شنیدم خوشم آمد خرید کردم ، البته با تخفیف خیلی قیمتش بالاست !

Amir Reza Jozi Fard
۱۴۰۲/۰۲/۱۵

کتاب در کل مفهوم خوبی داره، اما بسیار طولانی و کسل کننده، برای مثال مطلبی را که می شود در یک صفحه توضیح داد نویسنده در ۳۰ صفحه توضیح می دهد. من پیشنهاد می کنم کتاب دیگری را با مضمون

- بیشتر
moerfaani
۱۴۰۲/۰۱/۲۹

گوینده اصلن روی متن مسلط نیست و مثل یک کارمندی که فقط اومده کارش رو انجام بده بره کتاب رو میخونه، بدون هیچ احساس و تغییر آهنگی، از طرفی سکوت و توقف های بی جا هنگام خواندن، از طرف دیگه

- بیشتر
saman
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

قیمت نسبتا بالا هست

زمان

۷ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان