دانلود کتاب صوتی چهار پیمان با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار پیمان اثر دون میگوئل روئیز

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار پیمان

معرفی کتاب صوتی چهار پیمان

کتاب صوتی «چهار پیمان» نوشتهٔ دون میگوئل روئیز و ترجمهٔ سهیلا میرزایی‌پور است. انتشارات ماه‌آوا این اثر را با گویندگی سپیده سلیمیان منتشر کرده است. دون میگوئل آنخل روئیز در این کتاب به ما ۴ پیمانی را آموزش می‌دهد که اگر آن‌ها را در زندگی به‌کار بگیریم، می‌توانیم بهبود آن را به چشم ببینیم.

درباره کتاب چهار پیمان

۴ پیمانی که در این کتاب از آن‌ها صحبت شده عبارت‌اند از:

۱. با کلام خود گناه نکنید.

۲. هیچ‌چیز را به خود نگیرید.

۳. تصورات باطل نکنید.

۴. همیشه بهترین تلاشتان را بکنید.

پیمان اول به قدرت کلمات می‌پردازد. با خواندن این بخش یاد می‌گیریم که خشونت‌های کلامی چه تأثیرات ماندگاری می‌توانند داشته باشند و استفاده درست از کلمات می‌تواند تا چه اندازه مهم و تأثیرگذار باشد. به اعتقاد نویسنده، این پیمان، مهم‌ترین پیمان این کتاب است.

بعد از مطالعهٔ دومین این پیمان این کتاب متوجه می‌شویم که نظرات و افکار دیگران در مورد ما ممکن است غلط و بر‌اساس قضاوت‌های سطحی باشد و هیچ ارتباطی با خود واقعی ما نداشته باشد. به همین دلیل است که باید از خودمان در برابر حرف‌های دیگران محافظت کنیم.

پیمان سوم به ما می‌آموزد که برای کنترل ذهنمان خیال‌پردازی‌های بی‌فایده نکنیم و به این نکته توجه کنیم که امکان دارد ذهن ما برای راضی‌کردن خود تصوراتی در مورد مکالمات و وقایع ایجاد کند که شاید اصلاً درست نباشند.

در آخرین بخش از کتاب ۴ پیمان اهمیت تلاش و پشتکار را می‌آموزیم. اما در این مسیر باید به‌خاطر داشته باشیم که خود ما، روحیاتمان، شرایط زندگی‌مان، وضعیت جسمانی‌مان دائماً در حال نوسان است و تغییر می‌کند و نهایت تلاش ما می‌تواند در زمان‌ها و شرایط مختلف، متفاوت باشد.

کتاب صوتی چهار پیمان را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره دون میگوئل آنخل روئیز

دون میگوئل آنخل روئیز، در ۲۷ آگوست ۱۹۵۲، در منطقه‌ای روستایی از مکزیک به دنیا آمد. او نویسندهٔ متون معنوی تولتک و نئوشمنیستی است. روئیز سیزدهمین و کوچک‌ترین فرزند خانواده بود. او به دانشکدهٔ پزشکی رفت و جراح شد. روئیز سال‌ها همراه با برادرانش به انجام امور پزشکی مشغول بود تا زمانی که تصادفی برای او رخ داد. این تصادف او را تا آستانهٔ مرگ پیش برد و نگرش او و مسیر زندگی او را تغییر داد. روئیز بعد از بهبودی، نزد مادر خود برگشت تا آموزه‌های اخلاقی بیشتری را از او یاد بگیرد. سپس به شاگردی یک شمن درآمد و درنهایت به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا سخنرانی‌های بسیاری را ترتیب داد. دون میگوئل روئیز که به ۲ زبان اسپانیایی و انگلیسی مسلط است.

آثار او براساس آموزه‌های باستانی و قدیمی به‌عنوان یک راه‌حل اساسی مسیر رسیدن به روشنگری و بیداری درونی را به ما نشان می‌دهد. آثار روئیز در بین اعضای جنبش تفکرات جدید از اهمیت زیادی دارد. در سال ۲۰۱۸، او به‌عنوان یکی از ۱۰۰ چهرهٔ معنوی تأثیرگذار معاصر معرفی شد.

بخشی از کتاب چهار پیمان

«ما با توانایی دیدن رؤیا به دنیا می‌آییم، و انسان‌هایی که پیش از ما زیسته‌اند به ما می‌آموزند که چگونه به شیوه جامعه، رؤیا ببینیم. رؤیای بیرونی انسان تعداد بی‌شماری قاعده دارد، و هنگامی که فردی متولد می‌شود، ما توجه او را جلب و این قواعد را وارد ذهن او می‌کنیم. رؤیای بیرونی از پدر و مادر، مدارس و مذهب استفاده می‌کند تا به ما یاد بدهد چگونه رؤیا ببینیم.»

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان