دانلود کتاب صوتی اتوبوس انرژی با صدای میثاق ابطحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اتوبوس انرژی اثر جان گوردون

دانلود و خرید کتاب صوتی اتوبوس انرژی

نویسنده:جان گوردون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اتوبوس انرژی

کتاب صوتی اتوبوس انرژی نوشتهٔ جان گوردون و ترجمهٔ فریبا جعفری و با صدای میثاق ابطحی است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی ۱۰ قانون طلایی برای رشد اتمی انرژی مثبت در زندگی، کار و کار تیمی است.

درباره کتاب صوتی اتوبوس انرژی

یکی از واژه‌هایی که به‌کرات در سمینارها، دانشگاه‌ها، سالن‌های تمرین و حتی در محل سکونتمان شنیده‌ایم، انرژی مثبت است. احتمال دارد دلیل این توجه تأثیر بسیار آن در بهبود زندگی باشد. در بعضی مواقع انرژی مثبت ابزاری برای مقابله با مسائل منفی زندگی، بحران‌ها و مشکلات زندگی و تکیه‌گاهی برای خلق موفقیت‌هاست. در آزمون‌های متعدد زندگی و دستیابی به موفقیت، شما به انرژی مثبت نیاز دارید. انرژی مثبت در واقع فقط به مفهوم جست‌وخیز و جابه‌جایی زیاد نیست. خوشحال‌بودن نیز به خودی خود شکلی از انرژی مثبت است. علی‌رغم اینکه در بعضی مواقع حتی جست‌وخیز هم نوعی از این نوع انرژی است.

اما وقتی از انرژی مثبت سخن به میان می‌آید، مقصودْ خوش‌بینی، شاد بودن، روحیه، شور و اشتیاق، سرزندگی، امیدواری و عملکردی در سطح بالاتر است؛ اینکه بتوانید عاملی تأثیرگذار برای پیروزی بر مشکلات باشید، بر همکاران و دوستانتان تأثیر مثبتی بگذارید و بر افراد منفی‌باف (تخلیه‌کننده‌های انرژی) غلبه کنید و همهٔ تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل نمایید.

انرژی مثبت خواب و خیال و ساخت ذهن نیست بلکه شما می‌توانید آن را به عینه در جای‌جای زندگی‌تان لمس کنید.

بعد از اینکه تصمیم گرفتید این کتاب صوتی را بشنوید، برای بهبود و ارتقای انرژی مثبت در زندگی‌تان، روابطتان، بهبود شغلی‌تان، امور اجتماعی‌تان و موفقیت‌هایتان از آن بهره ببرید و ایمان داشته باشید با به‌کاربردن این راهکارها، روزبه‌روز کامیاب‌تر و شادتر خواهید بود.

این کتاب صوتی علی‌رغم اینکه بر مسائل کاری تأکید دارد، قابل استفاده در تمام جوانب زندگی نیز است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

این کتاب ۱۰ قانون طلایی دارد که با به‌کاربردن آنها در هر زمینه، محال است که به موفقیت نرسید.

شنیدن کتاب صوتی اتوبوس انرژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

با شنیدن این کتاب صوتی سوار بر اتوبوس انرژی شوید و هیچ‌گاه از آن پیاده نشوید.

درباره جان گوردون

جان گُوردُون، کتاب‌های متعددی درباره مثبت‌اندیشی و خودسازی تألیف کرده است؛ اتوبوس انرژی یکی از اولین کتاب‌های پرفروش او بود. او سخنران و مشاوره انگیزشی خوبی نیز هست.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد