دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین با صدای نرگس آهازان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین اثر فلورانس اسکاول شین

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

معرفی کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در واقع کتابی است که چهار اثر اصلی فلورانس اسکاول شین نویسنده‌ی مشهور آمریکایی، یعنی کتاب‌های بازی زندگی و راه این بازی، کلام تو عصای معجزه‌گر توست، در مخفی توفیق و نفوذ کلام را در خود جای داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را می‌توان یکی از کتاب‌های محبوب و پرفروش در تمامی ژانرهای روانشناسی، خوددرمان‌گری، معنوی، فلسفی، متافیزیکی، خودتوسعه‌دهندگی و انگیزشی دانست.

نخستین بخش این کتاب متعلق به کتاب بازی زندگی و راه این بازی است. این کتاب که در اصل در سال ۱۹۲۵ منتشر شده است، اکنون به عنوان یکی از کتاب‌های کلاسیک معنوی و پرطرفدار در جهان شناخته شده است. این کتاب با سبک و نوشتاری ساده و پر از حکایات، در باب موضوعاتی مانند رفاه، شفا، بخشش و ایمان به خوانندگان توضیحات جامعی را ارائه می‌کند.

کلام تو عصای معجزه‌گر توست که دومین بخش کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین است، در اصل ادامه‌ای بر کتاب اصلی بازی زندگی و راه این بازی محسوب می‌شود، جایی که خواننده با توضیحات کامل‌تری در باب زندگی مواجه می‌شود.

بخش سوم این کتاب که در اصل کتاب در مخفی توفیق است، شامل مجموعه‌ای از دروس معنوی فلورانس اسکاول شین است که به خواننده آموزش می‌دهد تا از طریق آگاهی از قوانین معنوی، شرایط زندگی و اطراف خود را کنترل کند و فراوانی را بیابد.

در نهایت، بخش چهارم کتاب که نفوذ کلام نام دارد، خلاصه‌ای از یادداشت‌های فلورانس اسکاول شین است که توسط یکی از شاگردانش گردآوری شده و پس از مرگ اسکاول شین، در سال ۱۹۴۵ به انتشار رسیده است.

پایه و اساس این اثر، بر مبنای باورهای مسیحیت است و به همین دلیل، نقل قول‌ها و بخش‌های زیادی از انجیل برای پشتیبانی از فرضیه‌های اسکاول شین را در این کتاب مشاهده می‌کنیم. اصل اساسی فلسفه‌ی اسکاول شین این است: «هر کس هر آن چه بکارد، همان را درو خواهد کرد»؛ بنابراین، آثار اسکاول شین نیز بر مبنای این اصل استوار هستند.

درباره‌ی فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (متولد ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ - درگذشته در ۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) تصویرگر کتاب، نویسنده و هنرمند آمریکایی بود. اسکاول شین سال‌ها به طور گسترده به ‌عنوان هنرمند و تصویرگر، متافیزیک‌دان و مدرس شناخته می‌شد و به هزاران نفر از طریق کار بزرگ خود در درمان و همچنین کمک به حل مشکلات آن‌ها کمک کرد.

کتاب‌های اسکاول شین توسط بسیاری از منتقدان، «باورنکردنی» عنوان شده‌اند. این کتاب‌ها نسبتا کوتاه هستند، اما در عین حال از عمق زیادی برخوردارند. او در کتاب‌هایش نشان می‌دهد که ما چگونه می‌توانیم سلامت، رفاه و شادی را به دست آوریم و از آن‌ها لذت ببریم. اسکاول شین داستان‌های واقعی بسیاری از مراجعینش را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد تا نشان دهد که چگونه نگرش‌ها و تاکیدات مثبت همیشه موفق می‌شوند تا فرد را به یک «برنده» در زندگی تبدیل کنند؛ برنده‌ای که توانایی کنترل شرایط زندگی و به دست آوردن فراوانی را از طریق اطلاع از قوانین معنوی دارد.

فلورانس اسکاول شین یکی از محبوب‌ترین معلم‌های حوزه‌ی موفقیت طی قرن نوزدهم، بیستم و حتی بیست‌ویکم به شمار می‌رود. کتاب‌ها و مواضع اسکاول شین نه تنها در محل تولدش یعنی آمریکا، بلکه در سایر کشورهای جهان نیز محبوب و مورد استقبال بوده‌اند و حتی امروزه، یعنی بیش از ۸۰ سال پس از مرگ این نویسنده، توسط بسیاری از افراد خوانده می‌شوند و آموزه‌های آن‌ها نیز در زندگی افراد متعددی در سرتاسر جهان، ریشه دوانده است.

اسکاول شین این قابلیت را داشت که روش‌های موفقیت را به نوعی توضیح دهد که هم جذاب باشند و هم ساده و قابل فهم. او همواره با استفاده از داستان‌های زندگی واقعی افراد در کتاب‌ها و آثارش، نشان می‌داد که منش مثبت چگونه می‌تواند به فرد کمک کند تا کنترل زندگی خود را در دست بگیرد و همین استفاده از داستان‌های واقعی، باعث محبوب‌تر و قابل درک‌تر شدن آثار این نویسنده شده است.

شنیدن کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین می‌تواند یک کتاب خوب برای قفسه‌ی کتاب تمام افرادی که به افکار جدید، قوانین جذب، قدرت آشکارسازی و به طور کلی قواعد معنوی برای ساخت یک زندگی بهتر علاقه دارند، باشد. بنابراین، اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به چنین مباحثی علاقه‌مند هستند، شنیدن این کتاب صوتی را به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را بشنویم؟

بسیاری از هواداران کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین این کتاب را تنها کتابی در حوزه‌ی متافیزیک دانسته‌اند که هر کس ممکن است در طول زندگی‌اش به آن نیاز داشته باشد. چهار اثر از فلورانس شین تا به امروز، به افراد بسیاری کمک کرده‌اند که زندگی متعادل‌تری داشته باشند و رشد فردی را تجربه کنند و همچنین زندگی‌ای را برای خود رقم بزنند که واقعا علاقه دارند آن را زندگی کنند؛ دانستن همین اطلاعات کافی‌ست تا ما را برای خواندن چهار اثر از فلورانس اسکاول شین مجاب کند.

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را چه انتشاراتی منتشر کرده‌اند؟

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را هم می‌توان خواند و هم شنید. این کتاب در قالب کتاب صوتی، به ترجمه‌ی سمانه فلاح و گویندگی اعظم حبیبی و شادی پژواک، ترجمه‌ی گروه مترجمان و گویندگی نرگس آهازان و دانیال معنوی، ترجمه‌ی فاطمه فراهانی و گویندگی دادبه دادمهر، ترجمه‌ی گروه مترجمان شنیدار و گویندگی نگار خسروی، ترجمه‌ی گیتی خوشدل و گویندگی عاطفه رضوی و ترجمه‌ی سارا رضایی و گویندگی نرگس داغمه‌چی در دسترس است. همچنین خلاصه‌ای از این کتاب، تحت عنوان خلاصه‌ی کتاب چهار اثر از فلورانس شین در قالب کتاب صوتی در دسترس است که توسط خاطره فرهنگ گردآوری شده و فریبا فصیحی گویندگی آن را به عهده داشته است.

نسخه‌های غیرصوتی این کتاب نیز به ترجمه‌های نشمیل مشتاق (انتشارات نقش‌ونگار)، اسماعیل قاسم‌پور سرچشمه (انتشارات ارمغان گیلار)، فاطمه فراهانی (به گردآوری گروه گردآوری و ترجمه سبکتو) و سمانه فلاح (انتشارات طاهریان) در دسترس هستند.

بخشی از کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

یکی از پیام‌های مهم کتب مقدس به نوع بشر، به این حقیقت اشاره دارد که پروردگار متعال همواره یاور آدمی است و انسان قادر می‌باشد از طریق «گفتار» خود آنچه را که طبق مشیت الهی از آن اوست، کسب کند. اما به هر حال، تنها با ایمانی راسخ به قدرت این «گفتار» می‌توان از گنجینهٔ یادشده بهره‌مند گردید.

یکی از پیامبران خدا چنین گفته است: «هیچ کدام از گفته‌هایم هدر نخواهد رفت بلکه به همان جایی بازمی‌گردد که از آن زاده شده است.» اینک می‌دانیم که گفتار و پندارمان از نیروی زیادی برخوردارند به‌طوری که حتی می‌توانند به جسم و زندگی ما نیز شکل بدهند.

زنی افسرده نزد من آمد و گفت که باید تا پانزدهم همان ماه مبلغ سه هزار دلار به حساب خود واریز کند وگرنه تحت تعقیب قانونی قرار خواهد گرفت و از آنجایی که توانایی تهیهٔ آن مبلغ را نداشت، بسیار افسرده بود.

به وی گفتم: «خداوند یار و یاور انسان است و به هر نیازی، لبیک می‌گوید.» پس گفتار صحیح و لازم را بر زبان جاری کردم و پیشاپیش شکر خدا را به جای آوردم که پول لازم را در زمان مناسب و به طریق شایسته به دست آن زن می‌رساند و به او گفتم که باید به خداوند ایمانی راسخ داشته باشد و طوری رفتار کند که این ایمان را نشان دهد. روز موعود فرارسید، اما از پول خبری نشد.

آن زن به من تلفن کرد و از من پرسید چه باید بکنم؟

به او گفتم: «امروز آخر هفته است و تا پس‌فردا کسی کاری به تو نخواهد داشت. باید به صورتی رفتار کنی که حس ثروتمند بودن به تو دست بدهد. تنها با نمایش ایمانی قوی می‌توانی مبلغ لازم را به دست آوری.» وی از من درخواست کرد که ناهار را با او صرف کنم تا قوت قلبی بگیرد. وقتی در رستوران به او پیوستم، گفتم: «زمان صرفه‌جویی نیست، غذایی گران‌قیمت سفارش بده و به گونه‌ای رفتار کن که گویی هم‌اکنون سه هزار دلار پول داری.»

«اگر در هنگام دعا باور داشته باشید که به هر چه می‌خواهید می‌رسید، همانا آن را دریافت خواهید کرد.»

طوری رفتار کنید که گویی آنچه را می‌خواهید در اختیار دارید. فردای آن روز با من تماس گرفت و درخواست کرد تا تمام روز در کنارش باشم. به او گفتم: «نه، خداوند حامی توست و هرگز یاری او به تأخیر نخواهد افتاد.»

عصر همان روز دوباره به من زنگ زد و با شور و شعف فراوان گفت: «عزیزم معجزه شد. صبح که در اتاقم نشسته بودم، زنگ زدند. به مستخدمه‌ام گفتم حوصلهٔ کسی را ندارم. او گفت: «پسر عموی‌تان که ریش سفید بلندی دارد، پشت در ایستاده است.» گفتم: «در را باز کن، می‌خواهم او را ببینم.» پسر عمویم در حال دور شدن از خانه‌ام بود، که با صدای مستخدمه بازگشت و نزد من آمد. ساعتی با هم صحبت کردیم. ناگهان از من پرسید: «راستی اوضاع مالی‌ات چطور است؟» گفتم شدیداً در مضیقه‌ام و به سه هزار دلار نیاز مبرم دارم. وی گفت: «تا اول ماه این مبلغ را به تو خواهم داد.» نمی‌خواستم بگویم که تا فردا بیشتر فرصت ندارم. به خود گفتم: «به دعا ادامه می‌دهم.» به آن خانم گفتم: «قادر متعال هرگز تأخیر نمی‌کند، چنان به درگاهش شکر می‌گزارم که گویی پول مورد نیاز تو از طرقی نامرئی و به موقع به دستت خواهد رسید.» فردای آن روز پسر عمویش به وی زنگ زد و از او خواست تا به نزدش برود و آن مبلغ را بگیرد. آن روز عصر، زن سه هزار دلار نقد در حساب بانکی خود داشت و توانست با خوشحالی و به سرعت چک‌هایش را بنویسد.

اگر کسی در اعماق وجود خود آمادهٔ بدبخت شدن باشد، اما از خدا انتظار داشته باشد که او را کامیاب کند، اوضاع همانی می‌شود که او آمادهٔ آن شده است. مردی نزد من آمد و خواست برایش دعا کنم تا قرض‌هایش را بپردازد. دریافتم که او خود را برای روزی آماده می‌کند که قرضش ادا نشده است. او با این کارش اثر دعای مرا خنثی می‌کرد. در مقابل وی باید روزی را مجسم می‌کرد، که بدهی‌اش پرداخت شده است.

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

کاربر ۲۵۷۴۷۲۶
۱۴۰۱/۰۳/۱۰

دوستان عزیز من این کتاب و چندین کتاب ارزشمند و بینظیر دیگر را بصورت صوتی و بسیار شیوا و رسا در کانال یوتیوب خود به صورت کاملا رایگان قرار داده ام برای شنیدن نمونه و دریافت لینک یوتیوب میتوانید به

- بیشتر
Shahram Lakzaii
۱۴۰۱/۰۳/۰۵

بسیار عالی و شگفت انگیز موثر

شقایق ۱۳۶۳
۱۴۰۲/۰۱/۲۹

این کتاب بسیار عالی و ارزشمند هست.و دید انسان رو نسبت به زندگی و اتفاقات پیرامون و انسان های اطراف تغییر میده و شما رو متوجه مسائلی میکنه که بهشون توجه نمیکنید

Salem Sholeh
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

با درود ، کتاب فوق العاده ایست ، به نظر من می باید مانند ترانه ایی که در ماشین مان یا در طی ترافیک به آن گوش می دهیم بصورت روزانه این کتاب را نیوشید صدای با آرامش راویان و

- بیشتر
امیر عرب
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

این کتاب راهنمایی است درمسیر بهتر زیستن وزیبا تر زندگی کردن ... جملات تاکید آن می تواند شما را به منبع بیکران هستی متصل کند.

mari
۱۴۰۲/۰۱/۲۷

من این کتاب و ۴ بار خوندم هر بارم یچیز جدید میبینم و یاد میگیرم بنظرم هر کس تو زندکیش حداقل باید یبار اون و بخونه به شدت توصیش میکنم امید به زندگی و راهکارهای عالی

بهروز
۱۴۰۲/۰۷/۱۸

خیلی زیبا و تاثیر گذار در زمانه ای که مردم نان به نرخ روز میخورند گاهی انسانی می آیدکه دیگران شرمنده ی انسان بودنش می شود

کاربر 4080761
۱۴۰۲/۰۶/۱۴

بینظیر باید هر روز بخونیدش همیشه همراتون باشه باید هزار بار خوندش من هر روز صبح میخونمش

کاربر ۳۲۴۸۸۸۷
۱۴۰۲/۰۴/۱۹

عالی بود

کاربر 2788791
۱۴۰۲/۰۴/۱۱

عالی، یعنی واقعا زندگیتون تغییر میکنه

زمان

۱۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۹۶۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۹۶۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان