دانلود کتاب صوتی نشخوار ذهنی با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نشخوار ذهنی اثر اسکات شارپ

دانلود و خرید کتاب صوتی نشخوار ذهنی

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۰۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نشخوار ذهنی

کتاب صوتی نشخوار ذهنی نوشته‌ی اسکات شارپ و چیس هیل است. این کتاب صوتی به ما می‌آموزد که چطور زندگی رضایت‌بخش و سالم‌تری‌ داشته باشیم. کراس قدرت پنهان در صدای درون ما را آشکار می‌سازد و به تاثیرات آن در زندگی می‌پردازد. نیروهای ذهنی مسیر پیروزی یا شکست یک فرد را مشخص می‌کنند؛ بنابراین مدیریت افکار می‌تواند نقش مهمی در موفقیت اشخاص داشته باشد. نویسنده‌های کتاب، ۷ قدم برای کنترل و از بین بردن افکار منفی، پاکسازی ذهن و مثبت فکر کردن در کمتر از ۵ دقیقه ارائه می‌کنند.

نسخه صوتی این اثر با ترجمه‌ی ستوده طاهریان و صدای غلامرضا صادقی است که در شادن پژواک منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است.

درباره و خلاصه کتاب صوتی نشخوار ذهنی

کتاب صوتی نشخوار ذهنی راه‌هایی را معرفی و مطرح می‌کند که بتوانید با آن‌ها به ذهن بیش‌فعال خود مسلط شوید. صدای پچ‌پچی که مغز شما شب‌، صبح‌ و در طول روز تولید می‌کند، می‌تواند داشتن احساس آرامش را در زندگی واقعا سخت کند. فکر و خیال منفی و نگرانی‌های بیش ‌از حد چیزی است که خیلی از مردم را افسرده و حتی مضطرب کرده است. این کتاب صوتی به دلایل اینکه چرا خودتان را با یک «اختلالِ» ناخواسته روبه‌رو می‌دانید می‌پردازد و همچنین روش‌هایی را برای کنار آمدن و زندگی با آن به شما نشان می‌دهد و شامل تکنیک‌های متعددی در ارتباط با جنبه‌های فردیِ پچ‌پچ‌های ذهنی و نحوه‌ی غلبه‌‌ی گام به گام بر آن‌ها در اختیار شما می‌گذارد.

دست از نگرانی بابت کاری که امروز انجام دادید بکشید و شروع به زندگی در لحظه کنید. از زندگی برای فردا دست بردارید و شروع به نفس کشیدن در جنبه‌های مثبت امروز کنید. نشخوار ذهنی، یا فکر و خیالِ بیش از حد برای آینده را متوفف کنید و همین الان برای آینده‌تان تغییرات بزرگ به وجود بیاورید. ما فقط زمان حال را داریم پس به جای نشخوار ذهنی درمورد اینکه در آن رویداد اجتماعی چه کار می‌توانستید بکنید یا به جای سعی در کنترل کردن کاری که باید در قرار ملاقات بعدی‌تان انجام بدهید، یاد بگیرید که در زمان حال زندگی کنید.

با شنیدن این کتاب، می‌فهمید که چطور با ترس‌ها و اضطراب خود سروکله بزنید و آرمان‌گرایی خود را مدیریت کنید و دست از نشخوار ذهنی بردارید. چیزی که باید در طی تمرین تکنیک‌ها و استراتژی‌های این کتاب انتظار داشته باشید این است که بفهمید این پچ‌پچ ذهنی از کجا می‌آید و چطور می‌توانید منشأ آن را پیدا کنید.

ما فقط همین امروز را داریم، پس به جای فکر کردن بیش از حد به کاری که می‌توانستید در یک رویداد اجتماعی انجام دهید یا تلاش به کنترل کاری که می‌خواهید در قرار ملاقات بعدی‌تان انجام دهید، یاد بگیرید که در لحظه حضور داشته باشید.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی نشخوار ذهنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی نشخوار ذهنی پیشنهاد مناسبی برای افرادی است که به موضوعات خودیاری و کنترل ذهن علاقه‌مند هستند. دوستداران آثار روانشناسی نیز از شنیدن آن لذت خواهند برد.

چرا باید این کتاب صوتی با صدای غلامرضا صادقی را بشنویم؟

همه ما انسان‌ها افکاری در سر داریم و همیشه در حال صحبت با خودمان هستیم. اما گاهی موضوعات مختلف روی هم انباشته می‌شوند؛ همین امر تمرکزمان را از مسئله‌های اصلی به سمت فرعیات منحرف می‌کند. این صحبت‌ها، مهم‌ترین مکالماتی هستند که در طول روز داریم. بنابراین باید دقت بیشتری در برقراری ارتباط با خودمان به خرج دهیم. داشتن یک زندگی آرام در گرو ذهنی آرام است. کتاب صوتی نشخوار ذهنی کمک خواهد کرد تا افکار خود را مرتب و موضوعات منفی که مانع خوشحالی‌‌مان هستند را حذف کنیم.

درس‌هایی که از شنیدن کتاب صوتی نشخوار ذهنی خواهیم گرفت

• چطور فقط در چند دقیقه نشخوار ذهنی را کنترل کنیم و افکار منفی را از بین ببریم.

• تکنیک‌های قدرتمند برای توقف کامل اضطراب و نگرانی.

• چطور با وجود اینکه ذهنمان به فکر مشغول است بهتر بخوابیم

• راهنمایی‌های ساده برای پرورش اعتمادبه‌نفس و مهارت‌های تصمیم‌گیری

• چطور مسمومیت را حذف کنیم و روابطمان را به نفع خودمان تغییر دهیم

• راه‌هایی برای آرام کردن نگرانی در کمتر از 5 دقیقه

• راهنمای‌ پیدا کردن مشکل اگر هیچ چیز موثر نبود

• چطور ذهن خود را پاک‌سازی کرده و به چیزی که در زندگی خود می‌خواهیم تبدیل شویم

چرا پاکسازی ذهن از افکار منفی و مزاحم اهمیت دارد؟

فکرهای منفی و مزاحم تاثیر بسیاری در زندگی افراد دارند. این افکار می‌توانند روند درست اندیشیدن و رسیدن به راهکار مناسب را مختل کنند. یکی از دلایل این مسئله، محدودیت توانایی تمرکز روی چند موضوع در یک زمان مشخص است. اگر تمام تمرکز ما صرف نشخوارهای ذهنی شود، دیگر فرصتی برای رسیدگی به کارهای مهم‌تر نخواهد بود.

عواقب اجتماعی دیدگاه‌ منفی را نیز باید در نظر گرفت. درگیری با افکار مزاحم می‌تواند روابط ما را منجر به شکست کند. دلیل آن نیز وجود رفتارهای خاص در افراد منفی‌نگر است. این اشخاص همیشه در مواجهه با دیگران از مشکلاتشان صحبت می‌کنند و به تدریج آن‌ها را از خود می‌رانند. علاوه بر این، زمانی که تفکرات منفی در ذهن فردی انباشته شوند، او عصبانیت خود را بر سر اطرافیانش خالی می‌کند. بدون شک هیچکس تحمل چنین رفتاری را نخواهد داشت.

در واقع کاری که نشخوارهای ذهنی می‌کنند، ایجاد تجربه‌های استرس‌زا و طولانی است. استرس به خودی خود بد نیست؛ اما ادامه یافتن آن می‌تواند یک عامل مضر باشد.

بخشی از کتاب صوتی نشخوار ذهنی

تفکرات منفی شبیه به نگرانی و نشخوار فکرند اما بزرگ‌ترین تفاوتشان زمانی است که شما فقط منفی هستید. البته شاید نگران باشید اما بیشترین چیزی که از ذهن و افکارتان می‌آید، تفکرات منفی است که به خودتان می‌گویید. وجه تشابه نگرانی و تفکر منفی این است که هر دو را باید پذیرفت. همان‌طور که در فصل قبل مطرح شد، نمی‌توان منتظر بود تا نامرئی شوند، کنار روند، منکر حضورشان شده یا وانمود کنید آن‌قدرها هم بد نیستند. چرا؟ زیرا بدتر می‌شوند. مثل خواهر یا برادر مزاحم، آن‌قدر سیخونک می‌زنند تا وقتی‌که با آن‌ها روبرو شوید.

بنابراین، شما دقیقاً چگونه با افکار منفی کنار می‌آیید؟ باید اعتراف کنید که آن‌ها در آنجا هستند و به آن‌ها توجه می‌شود. آن‌ها را از هم جدا کنید و ریشه اینکه از کجا می‌آیند را پیدا نمایید. حقیقت در مورد اجتناب از آن چیز نیست و یا اینکه چه قدر تلاش می‌کنید از چیزی جلوگیری کنید، این حقیقت یا عقب می‌رود و یا بیشتر می‌شود و بیشتر طول می‌کشد و دوام می‌آورد. به‌عنوان مثال، اگر به خودتان بگویید،"من هرگز این‌گونه نخواهم بود یا هیچ‌وقت این کار را نخواهم کرد"، و سپس هر کاری را باقدرت خود انجام می‌دهم تا از بودن به طریقی خاص یا عمل کردن مثل یک فرد خاص جلوگیری کنم، احتمالاً بدون اینکه حتی متوجه شوید، به دور خود می‌چرخید. سپس کاری را انجام می‌دهید که گفته بودید هرگز انجام نخواهید داد، یا مثل شخصی عمل می‌کنید که قرار بود هیچ‌وقت از او تقلید نکنید. افکار منفی به این روش عمل می‌کنند، پس دست از انکار آن‌ها بردارید!

نظرات کاربران

ح م (حامیَم) همون حامد
۱۴۰۲/۰۹/۱۰

کتاب بخوانیم. - اگر ۱ جلد کتاب بخوانید ممکن است به کتاب خواندن علاقه مند شوید. - اگر ۲ جلد کتاب بخوانید حتما به کتاب خواندن علاقه مند می شوید. - اگر ۳ جلدکتاب بخوانید به فکر فرومیروید. - اگر ۴ جلد کتاب بخوانید

- بیشتر
یوسف
۱۴۰۱/۱۱/۰۸

کتاب خیلی مفیده، فقط کاش آقای صادقی آرومتر و شمرده تر گویندگی میکردن. گاهی اوقات اونقدر سریع میخونن که به شنونده استرس وارد میشه!

کاربر ۴۶۶۳۳۶۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۶

من هنوز کتابو نخریدم، ولی به شدت به همچنین نکته‌ هایی، احتیاج دارم، ولی قیمتش، برای 3 ساعت، خیلی زیاده، و تخفیف هم نداره، به نظرم این انصاف نیست

بنفشه آریاراد
۱۴۰۲/۰۹/۰۴

کتاب خوبی است کمک می کند صداهای ذهن یا وراجی های مداوم ذهن را کنترل کرد. افردی که اورتینکر هستند این کتاب برایشان بسیار سودمند است. لحن و صدای گوینده بسیار خوب است. شاید به عمد سرعت بالای خواندن انتخاب شده

- بیشتر
Saeed
۱۴۰۱/۰۹/۰۲

بسیار عالی اگر تمرکز کافی نداری با سرعت پایینتر گوش کن تا راه بیوفتی

pouria1995
۱۴۰۲/۰۹/۰۲

روانشناسی زرد این که ازین خوش حال باشیم یک روز دیگه زنده ایم یا نیمه پر لیوان رو ببینیم این ها کلیشه های نخ نما شده ی روانشناسی زرد هستن که متأسفانه در این کتاب به تعدد ذکر میشه گوینده عالی

- بیشتر
داروغه
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

بشدت توصیه میشه تصمیم گیرنده ی ذهن خودتون میشید و منبع درامد روانپزشکان بی سواد برای تجویز قرص نخواهید بود

کاربر ۳۹۵۲۲۰۱
۱۴۰۲/۰۸/۲۹

با خوندن این کتاب راه های کنترل کردن ذهن پیش فعال رو فهمیدم و کمی احساس آرامش کردم چون متوجه شدم که علت بیشتر خستگی هام نگرانی های بیش از حد و مطمئن شدم که راه درمان داره

کاربر 7808792
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

من کتاب و نمونه اش رو خوندم بد نبود اما هیچ کتابی مثل کتاب ( شناخت ذهن و کنترل آن) نمیشه که تو طاقچه رایگانه اما کتابش فوق‌العاده هست توصیه میکنم حتما بخونید

محمدرضاسلیمانی برسیانی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

درودوعالی و متعالی

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
۲۸,۷۰۰
۳۰%
تومان