دانلود کتاب صوتی خلاصه ای جذاب از کتاب شرمنده نباش دختر با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه ای جذاب از کتاب شرمنده نباش دختر اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه ای جذاب از کتاب شرمنده نباش دختر

معرفی کتاب صوتی خلاصه ای جذاب از کتاب شرمنده نباش دختر

کتاب صوتی خلاصه ای جذاب از کتاب شرمنده نباش دختر نوشته ریچل هالیس است و با ترجمه نازنین آذرسا و صدای مترجم منتشر شده است. 

درباره کتاب خلاصه ای جذاب از کتاب شرمنده نباش دختر

شرمنده نباش دختر یکی از آثار مشهور ریچل هالیس نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی است. وی از دوران کودکی زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. خودکشی برادرش، فراز و نشیب های زندگی خانوادگی اش و غیره گوشه ای از اتفاقاتی است. که زندگی او را در دوران نوجوانی و حتی جوانی تحت شعاع قرار داد.

کتاب شرمنده نباش دختر، در واقع کتابی است که به زنان یاد می‌دهد. از شرمنده بودن دست بردارند. به آنها یاد می‌دهد بدون احساس گناه از اینکه آیا مادر همسر و یا دختر خوبی هستند به دنبال اهدافشان باشند. او می‌گوید یک زن همانند تمامی اعضای جامعه حق دارد که به اهدافش فکر کند. حق دارد برای رسیدن به اهدافش برنامه بچیند. او می‌گوید همه زنان توانایی رسیدن به اهداف بزرگ را دارند. اما بسیاری از زنان خود را دست کم می‌گیرند و راه درست رسیدن به اهدافشان را نمی‌دانند. به دلیل افکار عمومی که در جامعه تزریق شده است. زنان فکر می‌کنند آنچه برای آن‌ها اهمیت دارد رسیدن به اهداف نیست بلکه زن خوبی بودن است. اما ریچل هالیس می‌گوید مادر خوب بودن منافاتی با نویسنده و یا حتی کارآفرین خوب بودن ندارد.

او در این کتاب به زنان می‌آموزد چطور می‌توانند بدون شرمساری موفق شوند. او نقشه راه را به ما نشان می‌دهد. نشان می‌دهد که رسیدن به هدف و موفقیت خصوصیتی ذاتی نیست. او می‌گوید که می‌توان مهارت‌های رسیدن به هدف را آموخت. در این کتاب او مرحله به مرحله بهانه‌هایی که همه زنان در راه رسیدن به اهدافشان می‌آورند را بازگو می‌کند. و سپس رفتارهایی که از طریق آن‌ها می‌توان به اهداف و رویاهایمان بدون شرم ساری و شرمندگی برسیم را بررسی می‌کند.

کتاب خودت باش دختر در زمینه فروش نیز رکورد‌های خوبی را برای خود ثبت کرد. تا هفت ماه در لیست ۱۰ کتاب پرفروش آمریکا بود و همچنین، دومین کتاب پرفروش سایت آمازون شد. البته به دلیل محبوبیت این کتاب، مردم از دو اثر بعدی این نویسنده (دست از عذرخواهی بردار دختر) و (انتظار چنین فاجعه‌ای را نداشتم) هم به‌خوبی استقبال کردند.

این کتاب خلاصه ای جامع از کتاب شرمنده نباش دختر است که توسط نازنین آذرسا ترجمه، گردآوری و خوانده شده است.

شنیدن کتاب خلاصه ای جذاب از کتاب شرمنده نباش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که فرصت کامل خواندن کتاب شرمنده نباش دختر را ندارند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۰۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۰۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان