دانلود کتاب صوتی بزرگترین راز با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بزرگترین راز اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی بزرگترین راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بزرگترین راز

کتاب صوتی بزرگترین راز نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ نفیسه معتکف و با صدای حمیده کریمی توسط انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی بزرگترین راز

از بین میلیاردها نفر جمعیت این کره خاکی، فقط چند نفر حقیقت را کشف کرده‌اند. این افراد از غوغا و منفی‌های این جهان فارغ هستند و در آرامش و شادی ابدی زندگی می‌کنند. بقیه ما، متوجه باشیم یا نباشیم، هرروز پیوسته به دنبال این حقیقت هستیم.

با وجود اینکه بسیاری از حکیمان، پیامبران و رهبران مذهبی به این راز اشاره کرده‌اند و در مورد آن نوشته‌اند، بیشتر ما هنوز به بزرگ‌ترین کشفی که می‌توانیم انجام دهیم، بی‌اعتنا هستیم. بودا، کریشنا، لائو تسه، عیسی مسیح، یوگاناندا، کریشنامورتی و دالایی لاما از جمله افرادی هستند که این کشف را با ما به اشتراک گذاشته‌اند. آموزه‌های متفاوت آن‌ها که مناسب زمان خودشان بوده است، به یک حقیقت اشاره می‌کند؛ حقیقتی درباره ما و حقیقت پشت دنیای ما: در بعضی آیین‌ها این حقیقت کمتر و غیرمستقیم‌تر بیان شده اما با این حال این حقیقتی است که در پس تمام ادیان و آیین‌ها قرار دارد. این راز بزرگ در ملأعام است. از هرنفس به ما نزدیک‌تر است. اما آن را گم کرده‌ایم! مکتب‌های باستانی می‌دانستند که برای مخفی کردن راز، باید آن را در ملأعام قرار دهند؛ جایی که هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کند. این دقیقا همان جایی است که بزرگ‌ترین راز پنهان شده است.

هزاران سال است که ما حقیقت را گم کرده‌ایم چون چیزی که در ملأعام است را ندیده‌ایم. مشکلات، رویدادهای زندگی و حوادث دنیا به راحتی حواسمان را پرت کرده‌اند و ما بزرگ‌ترین کشفی که می‌توانیم انجام دهیم را نادیده گرفته‌ایم. کشفی که درست جلوی چشمانمان است و ما را از درد و رنج به سمت شادی پایدار می‌برد.

چه رازی می‌تواند تا این حد متحول‌کننده باشد؟ چه کشفی می‌تواند رنج را برای همیشه پایان دهد و شادی و آرامش ابدی به همراه آورد؟ به زبان ساده، رازی که فاش می‌کند شما واقعاً چه کسی هستید. ممکن است فکر کنید که می‌دانید چه کسی هستید. اما اگر فکر می‌کنید شما یک کسی هستید که اسمی خاصی و سنی مشخصی دارد، از نسل خاصی است، شغل و اقوامی دارد و خاطرات متفاوتی تجربه کرده است، با افشای این که واقعاً چه کسی هستید، شوکه خواهید شد. تنها راهی که کسی می‌تواند به شما کمک کند این است که افکارتان را به چالش بکشد.

همه ما در طول زندگی افکار و باورهای غلطی را قبول کرده‌ایم و این باورها و افکار ما را اسیر کرده‌اند. به ما گفته شده که در دنیا محدودیت و کمبود وجود دارد و پول، زمان، منابع، عشق و سلامتی به اندازه کافی وجود ندارد. «زندگی کوتاه است»، «تو فقط یک انسان هستی»، «باید به سختی تلاش کنی تا در زندگی به جایی برسی»، «منابع در حال اتمام هستند»، «دنیا آشفته و پریشان است» و «باید دنیا را نجات داد». اما از لحظه‌ای که حقیقت را ببینید، تمام این دروغ‌ها فرو خواهند ریخت و شادی از خرابه‌های آن بیرون می‌آید. کتاب صوتی بزرگترین راز به شما کمک می‌کند که این حقیقت بزرگ را دریابید و در زندگی‌تان از آن بهره ببرید.

شنیدن کتاب صوتی بزرگترین راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام کسانی که کتاب‌ راز را خوانده‌اند و دوست داشته‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

کاربر 3819945
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

کتاب خوب و جالبیست من خوندمش و الان تم صوتیشو گوش میدم تمام سطر هاش با کتاب مطابقت مبکنه

زمان

۸ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۶۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۶۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان