دانلود کتاب صوتی رمز قهرمان با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رمز قهرمان اثر کویلیام مک‌ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی رمز قهرمان

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رمز قهرمان

کتاب صوتی رمز قهرمان نوشته کویلیام مک‌ریون با ترجمه خاطره فرهنگ و صدای محسن زرآبادی‌پور در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب درس‌هایی است که از زندگی واقعی الهام گرفته شده است. 

درباره کتاب رمز قهرمان

این کتاب درباره قهرمانان و برتری‌های آنها است. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که آیا می‌توانید به اندازه‌ مردان و زنان این داستان‌ها شجاع، دلسوز و متواضع باشید؟ به من اعتماد کنيد، می‌توانيد!

این کتاب اثری کوتاه و الهام‌بخش درباره‌ ویژگی‌های قهرمانان واقعی است. «رمز قهرمان» اثری از دریاسالار مک‌ریون است که از قهرمانان واقعی الهام گرفته است که در طول زندگیاش ملاقات کرده، از جبهه‌های جنگ گرفته تا بیمارستان و دانشگاه‌ها؛ قهرمانانی که وظیفه‌ خود را به بهترین شکل، برای نجات جهان انجام می‌دهند.

بیل مک‌ریون در تگزاس بزرگ شد و همیشه رؤیای ابرقهرمان شدن را داشت. از دوران بچگی شنل می‌پوشید و امیدوار بود که ابرقدرت‌ها، زمین را از نابودی نجات دهند. اما هرچه بزرگ‌تر شد و بیشتر سفر کرد، قهرمانان واقعی را هرکجا که می‌رفت، می‌دید و هیچ‌کدام شبیه ابرقدرت‌های داستان‌ها نبودند. هیچ‌کدامشان شنل نداشتند؛ اما همه‌شان ویژگی‌های مشترکی داشتند: شجاعت، فروتنی، تمایل به فداکاری و صداقتی تمام و کمال.

«رمز قهرمان» یک رمز، یک معما یا یک پیام مخفی نیست. یک راز رفتاری است؛ درس‌هایی درباره‌ی خوبی‌هایی است که می‌توانند پایه‌های شخصیت ما را شکل دهند، چون این ما هستیم که زندگی شایسته و قابل احترام را می‌سازیم.

برای بعضي افراد، زندگی با راز قهرمان‌ها يک زندگب طبيعی و عادی است. اما بيشترِ ما، باید ياد بگيريم که چطور این فضیلت‌ها را بروز دهیم. باید اين ويژگی‌ها را در زندگی دیگران ببینیم و سعی کنیم در زندگی خودمان هم مجسم کنیم. باید اين‌ها را با قدم‌های کوچکمان بسازیم تا بالاخره روزی پایه و اساس شخصیت‌مان شوند.

امیدواریم داستان‌ها و درس‌های این کتاب را ارزشمند بدانيد و از آن‌ها برای ساختن شخصیتی قابل احترام در زندگی خودتان و ديگران استفاده كنيد. حقیقت این است که سوپرمن هيچگاه برای نجات ما نمی‌آید. هریک از ما باید وظیفه خودمان را انجام دهیم. 

شنیدن کتاب رمز قهرمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان