دانلود کتاب صوتی شمال حقیقی با صدای سید محمد حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی شمال حقیقی

این شیوه و نگرش می‌تواند مبنای مطالعاتی مدیران و علاقه‌مندان به پیشرفت در­جهت ارائه و ترسیم نگرش‌های نو به حوزه­‌ی رهبری و مدیریت سازمان در کشور عزیزمان باشد. عموم متصدیان در بخش‌های خصوصی و دولتی می‌توانند با پیاده‌سازی راه­کار و تکنیک­‌های ارائه‌شده در پایان کتاب، قدم‌های مهمی در مسیر کشف رهبری اصیل خویش بردارند.

جرج بیل رهبری را برخاسته از جان می‌بیند، از منظر وی رهبری جان­‌مایه­‌ای حسی و عاطفی دارد. او بدون این­که سایر رویکردهای کاربردی این حوزه را نقض کند، در پی معرفی شیوه‌ای از رهبری سازمان است که در آن ارتباط عاطفی و رجوع به اصل، مبنای هدایت در مجموعه قرار می­گیرد.

نادیده­ انگاشتنِ سنت و فرهنگ اجتماعی و بی‌توجهی به نوای برخاسته از نهاد آدمی، همان‌گونه که انسان را در بخش­‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی دچار سردرگمی و سرگشتگی می‌کند، در حوزه­ی مدیریت کلان و رهبری نیز می‌تواند آشفتگی و بیراهه رفتن را در پی داشته باشد، این منظر، جرج بیل و تیم مطالعاتی او را بر آن می‌دارد تا با مصاحبه‌های مدون و شیوه‌ای استقرایی مبانی جدیدی در حوزه­ی رهبری را معرفی کنند. اصولی که جهت‌گیری درست رهبری سازمان را بر­اساس پنج ابزار تبیین می‌کند؛ خودآگاهی، انگیزش، اصول و ارزش‌ها، حمایت تیم و ساختن گروه حامیان، ابزارهایی است برای شناخت توسعه و ارتقاء توان­مندی رهبران.

کشف صورت ناب رهبری از نهاد هر فرد، از طریق خود او میسر می‌شود. این توان­مندی نهفته بر­اساس خصوصیات فردی ویژه‌، مبتنی بر کهن‌الگوها (طبق نظریه­‌ی یونگ)، شخصیت، فرهنگ و آموزش‌های فرد نظام‌ یافته است.

مرجع مصاحبه­‌ها و نظرات در تدوین این کتاب از گفت­‌و­گوهای انجام‌شده با مدیران موفق و شناخته‌شده‌­ی شرکت‌های بین‌المللی برداشت‌ شده است و درنهایت نظریه‌ای کاربردی در­خصوص کشف و به­ مرحله‌­ی عمل درآوردن توان مدیریت و رهبری مؤثر حاصل ‌شده است.

نظرات کاربران

Mohamad shahbazi
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

مثال های خیلی خیلی زیاد و تکراری راجع به هر موضوعی واقعا خسته کننده است. کل محتوای مفید کتاب را شاید بشه تو یکی دو ساعت جمع و جور کرد اما این همه حاشیه رفتن و مثال های لوس واقعا

- بیشتر
eshaghkhani
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

فقط اسم کتابش جالبه

زمان

۸ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۷۲۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۷۲۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان