دانلود کتاب صوتی زن پولدار با صدای معصومه عزیزمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زن پولدار اثر کیم کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی زن پولدار

نویسنده:کیم کیوساکی
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زن پولدار

کتاب صوتی زن پولدار نوشته کیم کیوساکی است و با ترجمه آرزو خسروپور و صدای معصومه عزیزمحمدی در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب راهنمایی برای سرمایه‌گذاری زنان است. 

درباره کتاب زن پولدار

خیلی از مردم می‌گویند که پول چیز مهمی در زندگی نیست. در جواب این افراد باید گفت شاید پول خوشبختی نیاورد ولی اگر پول نداشته باشید، قطعاً به فلاکت می‌‌افتید، سلامتی شما و خانواده‌تان، کیفیت زندگی و آینده فرزندان شما با بی‌پولی به مخاطره می‌افتد.

متأسفانه ما زن‌ها اطلاعات زیادی در مورد پول و مسائل مالی نداریم و در این مورد اطلاعات کاملی به ما داده نشده است. در واقع بیشتر چیزهایی که به مغز ما فرو کرده‌اند تفکراتی تضعیف کننده و تحقیرآمیز است که با تکرار، در وجود همگی ما نهادینه شده است. البته ما زنان واقعاً بسیار باهوش‌تر از این حرف‌ها هستیم.

چه بخواهیم و یا نخواهیم ۹۰ درصد ما زنان بالاخره باید مسئولیت امور مالی زندگی خود را به عهده بگیریم. در صورت ناتوانی در رسیدگی به این امور، زنان مجبور می‌شوند از مشاوران به اصطلاح مالی در انجام سرمایه‌گذاری‌های مختلف کمک بگیرند، که متأسفانه اکثراً به شکست منجر می‌شود. این واقعیتی است که تنها کسی که برای پول شما دل می‌سوزاند، هیچ‌کس جز خود شما نیست.

سال‌های شیرین جوانی و زندگی خودتان رو با زندگی حقوق‌بگیری و امید به بازنشستگی تباه نکنید. ما زنان باید بدانیم که در زندگی حقوق‌بگیری ما در واقع در حال معاوضه جوانی خود برای رسیدن به پیری هستیم. زنان در عصر کنونی همانند یک گلادیاتور هیچ راه برگشتی ندارند و باید به استقلال و آزادی مالی برسند تا سعادتمند شوند. در این راه از توانمندسازی خودتون هیچ‌گاه دست برندارید، مطالعه کرده و و در دوره‌های آموزش درباره‌ سرمایه‌گذاری شرکت کنید. این کتاب به زنان کمک می‌کند راه‌های کسب درآمد را پیدا کنند.

شنیدن کتاب زن پولدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زنانی که می‌خواهند سعادتمند شوند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

neda aliabbaszadeh
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

تقریبا خاطرات روزانه است ولی برای خانم‌هایی ک میخوان سرمایه‌گذاری شروع کنن خوبه و میتونه راهنما باشه

زمان

۴ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۵۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۵۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان