دانلود کتاب صوتی بر فراز المپ (قسمت ششم: مادران، رویش و عشق) با صدای فاطمه کاظمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بر فراز المپ (قسمت ششم: مادران، رویش و عشق) اثر مهران نوروزی

دانلود و خرید کتاب صوتی بر فراز المپ (قسمت ششم: مادران، رویش و عشق)

معرفی کتاب صوتی بر فراز المپ (قسمت ششم: مادران، رویش و عشق)

کتاب صوتی بر فراز المپ (قسمت ششم: مادران، رویش و عشق) با ترجمه مهران نوروزی و صدای فاطمه کاظمی و عرفان آیتی در انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر منتشر شده است. 

درباره کتاب بر فراز المپ (قسمت ششم: مادران، رویش و عشق)

در برهه‌ای از تاریخ مطالعات فرهنگ و انسان‌شناسی، بسیاری از متفکران و اندیشمندان این حوزه بر این اعتقاد بودند که اسطوره‌های هر بوم، دریچه‌ای مهم برای شناخت رفتارها و الگوهای اجتماعی آن‌هاست. رازی که هرچه بیشتر در آن دقیق می‌شویم، به نتایج شگرفی به درازای تاریخ هزاران ساله از گذشت آن خواهیم رسید. نباید فراموش کرد سهم قصه، افسانه و روایت را که تاثیرگذارترین شاکلهٔ این اسطوره‌هاست. برفراز المپ، تلاشی است برای نفوذ به دالان‌های روایت در اسطوره‌ها. عملکرد و الگوی هر اسطوره که معانی جدید و پاسخ‌های درخوری برای پرسش‌های انسانِ وقت از جهان و پدیده‌هایش بوده است. اسطوره و روایت‌هایشان که سهم مهمی در تاریخ هنر و آثار خلق شده توسط هنرمندان از دوران کلاسیک تا همین امروز داشته است. برفراز المپ، جست‌وجو و شرحی است در کهن‌ترین پاسخ‌های انسان به پرسش‌هایش. بهانه‌هایی برای معنی و روایت از هستی‌شان.

بر فراز المپ، داستان اسطوره‌هاست. داستان جهانی کهن که گره‌ای عمیق با امروز هر بخش از جهان دارد. در این مجموعه ما به بالاترین ارتفاع جهان اسطوره‌ها، یعنی بر فراز کوه المپ می‌رویم تا با نگاهی فراخ‌تر به انسان و قصه‌هایش بنگریم.

در قرن فعلی، مطالعات زنان بسیار موضوع چالش برانگیزی شده است. به صورتی که فرهنگ‌شناسان به صورت دقیقی در جست‌وجوهایشان به نقش زنان در زیست بشر می‌پردازند. از اسطوره‌ها گرفته تا جهان امروز، انقلاب‌ها و جریانات اجتماعی، سیاسی.

در این قسمت از برفراز المپ، به سراغ زنانی می‌رویم که نقش متعالی‌شان در اسطوره‌ها شنیدنی است. ساختن و پرداختن جهان اسطوره‌ای که به واسطه‌ی معنای رستن، پرداختن، باروری، مهر، خرد، صلح و... با حضور یک اسطوره‌ی زن ایجاد می‌گردد. از سرسی گرفته که اسطوره رستن، پرداختن و زراعت غلات و نباتات بوده تا دیمیتر که به الهه زمین معروف است. البته روایت دیونیسوس را داریم که یکی از همراه ترین خدایان یونان باستان با زنان به شمار می‌رفته. و البته اروس، که وجهی عاشقانه و جسمانی از زنانگی را بر دوش داشته است.

در این قسمت، ما به روایت این الهگان می‌پردازیم، دریافت و تحلیلش و البته بررسی نقش این روایات در جهان امروزمان با شما.

شنیدن کتاب بر فراز المپ (قسمت ششم: مادران، رویش و عشق) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر را به تمام علاقه‌مندان به اسطوره پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان