دانلود کتاب صوتی خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن اثر شاد هلمستتر

دانلود و خرید کتاب صوتی خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

معرفی کتاب صوتی خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

کتاب صوتی خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن نوشتهٔ شاد هلمستتر با ترجمهٔ مصطفی تقی زاده و گویندگی آبتین ممدوح در شادن پژواک منتشر شده است. در این کتاب یاد می‌گیری که وقتی با خودت صحبت می‌‌کنی، چه چیزی باید بگویی. هدف کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن این است که مؤثرترین و کاربردی‌‌ترین روش‌های موجود برای ایجاد عادت گفت‌‌وگوی مثبت با خود و غلبه بر آثار مخرب خودگفتاری منفی را در اختیارتان قرار بدهد.

درباره کتاب صوتی خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

خودگویی منفی تقریباً همیشه باعث شکست خود فرد می‌‌شود. گفت‌‌وگوی منفی با خویشتن، شما را برای شکست آماده می‌‌کند؛ شکست را پیش‌بینی می‌‌کند؛ انتظار شکست دارد، گویی شکست مسئله‌ای قطعی است. بنابراین هنگامی که شما گفت‌‌وگوی منفی با خویشتن را تمرین می‌‌کنید، حتی وقتی نمی‌‌دانید که این کار را انجام می‌‌دهید؛ به‌راستی مغز خود را برای شکست آماده می‌‌کنید و مغز شما دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که برای انجامش آماده شده است.

تغییر گفت‌‌وگو با خویش کاری است که تقریباً هرکسی می‌‌تواند انجام بدهد. این فرایند با مرحله‌‌ای کوچک اما فوق‌العاده مهم آغاز می‌‌شود. تغییر خودگویی باعث بهبود کیفیت زندگی شما می‌‌شود. باعث می‌شود امور اطراف را به‌صورت روشن‌‌تر و مثبت‌‌تر ببینید و قادر باشید با مشکلات به‌طور مؤثرتری کنار بیایید.

تمرکز بر گفت‌‌وگوی مثبت در زمینه‌‌های خاص زندگی می‌‌تواند به شما در دستیابی به مزایایی مانند کاهش وزن، عملکرد بهتر در شغل، تمرکز در زمینه‌‌ٔ شغلی، بهبود روابط با شریک زندگی، ارتباط بهتر با فرزندان، افزایش درآمد، یافتن هدف در زندگی یا در تمامی زمینه‌های مذکور کمک کند.

کتاب صوتی خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان