دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح مادران با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح مادران اثر جک کنفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح مادران

معرفی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح مادران

کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح مادران نوشته جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن و با ترجمه گروه مترجمین و صدای گروه گویندگان در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب داستان‌های تازه‌ای از عشق و امید برای مادران است. 

درباره کتاب سوپ جوجه برای روح مادران

مادر، مامان، مامی. مهم نیست از چه واژه‌ای استفاده کنیم. مادر یکی از مهم‌ترین افراد زندگی ما است. مادر عشق بی قید و شرط است. وقتی کوچک هستیم به ما غذا می‌دهد، لباس‌هایمان را می‌پوشاند، از ما ‌در برابر آسیب‌ها مراقبت می‌کند و در هر مسیری ما را راهنمایی می‌کند. هر چه بزرگتر می‌شویم او بیشتر ما را تشویق می‌کند و به ما آگاهی می‌دهد. حتی وقتی بالغ هستیم، او هیچوقت از خوبی کردن به ما دست نمی‌کشد. رابطه مادر و فرزندی فراتر از زمان و مکان است.

تجربه‌ مادر شدن، چیزهای زیادی به همراه دارد: در خششِ دوران بارداری، خستگی و کار، شوقِ زایمان، تجربه‌ حسِ اولین باری که چهره کودکش را می‌بیند، چالشِ زندگی با یک کودکِ نوپا، چالش زندگی با یک نوجوان و لحظات شیرین و تلخی که دلبندتان شما را ترک می‌کند و زندگی مستقلی تشکیل می‌دهد. با اینحال مادر بودن به همین‌جا ختم نمی‌شود، بزرگسالان هم مثل کودکان هنوز به مادرانشان احتیاج دارند، وقتی به سن مادری می‌رسیم، خودمان را فردی می‌بینیم که باید برای بانویِ قوی و محکمی که به ما زندگی داده نیز مادری کنیم.

این کتاب سرشار از داستان‌هایی در مورد جنبه‌های مختلف مادری است، برخی طنز هستند، تعدادی دلهره‌آور و تلخ و بعضی الهام‌بخش- زیرا مادربودن خود خنده‌دار، دلهره آور و الهام بخش است. اگر شما در انتظار مادرشدن هستید یا تازه مادر شده‌اید، مادری هستید که با کودکانتان در خانه مشغول هستید یا فرزندانتان مدتهاست که بزرگ شده‌اند و یا حتی مادربزرگ هستید- پس این داستان‌‌ها حتما برایتان مناسبند، برای شما الهام بخشند و به شما انگیزه می‌دهند، شما را سرگرم می‌کنند و مهمترین نقش زندگیتان را به شما یادآوری می‌کنند: مادر بودن.

بعضی از مسایل مادری هرگز تغییر نمی‌کند، اما در دنیای امروز یک مادر با چالش‌های جدیدی روبروست. در این کتاب، داستان‌هایی از عشق، شجاعت، عقل و خرد و همچنین جنبه‌های خوب مادربودن و مادرشدن آمده است. همانطور که مادرها در سنین بالا دور هم می‌نشینند و از تجربیاتشان می‌گویند شما هم از ماجراهای مادرانی که در این کتاب گفته شده، لذت خواهید برد.

شنیدن کتاب سوپ جوجه برای روح مادران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مادران پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۵۳۵۱۸۳۰ تهمینه ترابی
۱۴۰۱/۰۸/۲۳

بیشتر از ده سالِ پیش ، وقتی پسر و دخترم ۳ ساله و ۴ ساله و بیش از اندازه شر و پر انرژی بودن و اوضاع حسابی از دستم در رفته بود و روحم یه دنیا فرسوده شده بود، به

- بیشتر
laleh50
۱۴۰۱/۰۲/۲۷

سلام دارای تجربه های جالبی بودارزش گوش دادند دارد

زمان

۴ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۵۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۵۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان