دانلود کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن با صدای حسن آزادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن اثر استیو هاروی

دانلود و خرید کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

معرفی کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن نوشته استیو هاروی به شما یاد می‌دهد که در مقابل مرد مورد علاقه خود چگونه رفتار کنید و چگونه بتوانید منظور رفتارهای او را بفهمید . استیو هاروی در این کتاب به خانم‌ها در مورد رازهای درونی و تفکراتی که پشت رفتارهای مردان قرار دارد می‌گوید.

درباره کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

هر مردی در زندگی خود به سه چیز نیاز دارد: پشتیبانی، وفاداری و رابطه. همچنین زنان موجودات پیچیده‌ای هستند که نیازهای بسیار گوناگونی دارند. انتظار زنان از مردان این است که آنچه می‌خواهند و نیاز دارند را برایشان فراهم کنند، بدون اینکه زنان از این خواسته یا نیاز حرفی بزنند. مردان نیاز دارند کسی هوایشان را داشته باشد، اینگونه حس می‌کنند پادشاه سرزمین خود هستند. هر مردی وقتی از در خانه بیرون می‌رود، خود را آماده نبرد کرده است. مردان همواره باید مراقب و در کمین باشند. اگر از مردان تشکر کنید و بگویید قدر زحماتشان را می‌دانید، آنها بیشتر و سخت‌تر تلاش می‌کنند. مردان نیاز دارند این کلمات را بشنوند. دلگرمی دادن باعث می‌شود بخواهند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند.

اگر دوست دارید درباره دنیای مردان خیلی بیشتر از این‌ها بدانید می‌توانید کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را بشنوید. هاروی در این کتاب به عنوان یک نمایده از طرف دنیای مردانه شما را با راز و رمزهای مردان آشنا می‌کند.

شنیدن کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت به ویژه بانوان جوان می‌توانند از این کتاب‌ چیزهای مهمی یاد بگیرند.

درباره استیو هاروی

استیو هاروی نویسنده، هنرپیشه و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی است. تخصص اصلی او در مشاوره دادن به زوجین است و سعی دارد تا با بازگو کردن حقایق در مورد زنان و مردان، به افراد در داشتن یک رابطه موفق کمک کند. او در این زمینه کتابی با عنوان مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به رشته تحریر درآورد و توانست به یکی از نویسندگان محبوب در دنیا تبدیل شود.

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظرات کاربران

کاربر 2031469
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

برای خامها حتما توصیه میکنم چون خیلی از سوالاتی که در ذهنمان هست که نمیتونیم از کسی بپرسیم خیلی واضح جواب میده

Mahtab
۱۴۰۲/۱۱/۰۹

وای اصلا خوب نبود. انگار نشستی پای صحبت یه آدم کاملا بدون تحصیلات. چطوری این کتاب انقد معروف شده؟ :/

زمان

۵ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان