دانلود کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟ با صدای مریم تفضلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟

کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟ نوشتهٔ مهری پریرخ و حاصل گردآوری زینب رفاهی و بهار قادری است. محمدمهدی خداوردی و مریم تفضلی گویندگی این مجموعه داستان کوتاه صوتی را انجام داده و انتشارات اساطیر پارسی آن را برای کودکان منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟

کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟ حاوی رهنمودهایی برای افزایش اعتمادبه‌نفس با کمک داستان است. این کتاب صوتی شامل ۱۰ داستان گلچین‌شده است که هدف آن‌ها، افزایش اعتمادبه‌نفس کودک است. داستان‌های این مجموعه با بیانی ساده، راه‌های بالابردن عزت‌نفس را به کودک نشان می‌دهد. این کتاب از منابع آموزشی مفید برای مربیان و والدین است تا با کمک آن راه‌های داشتن اعتمادبه‌نفس را به کودکان آموزش دهد. این داستان‌ها کودک را در موقعیتی قرار می‌دهد که به‌طریقی خلاقانه اعتمادبه‌نفس خود را پرورش دهد. پس از هر داستان، مبانی کلیدی داستان نیز به‌طور خلاصه شرح داده شده است تا والدین بتوانند این مبانی را در قالب‌های دیگری نیز پیاده و در تربیت کودکشان به کار بگیرند. داستان‌ها از گذشته تاکنون ابزار و بستری برای آموزش و انتقال آگاهی از نسلی به نسل دیگر بوده‌اند. ویژگی‌ها و نیازهای روان‌شناختی کودک و نوجوان نیز از مواردی است که می‌توان آن‌ها را در دل داستان گنجاند و از قالب قصه برای صحبت‌کردن و پرداختن به آن‌ها بهره برد.

می‌دانیم که داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شود که کوتاه‌تر از داستان‌های بلند باشند. داستان کوتاه دریچه‌ای است که به روی زندگی شخصیت یا شخصیت‌هایی و برای مدت کوتاهی باز می‌شود و به خواننده امکان می‌دهد که از این دریچه‌ها به اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، نگاه کند. شخصیت در داستان کوتاه فقط خود را نشان می‌دهد و کمتر گسترش و تحول می‌یابد. گفته می‌شود که داستان کوتاه باید کوتاه باشد، اما این کوتاهی حد مشخص ندارد. نخستین داستان‌های کوتاه اوایل قرن نوزدهم میلادی خلق شدند، اما پیش از آن نیز ردّپایی از این گونهٔ داستانی در برخی نوشته‌ها وجود داشته است. در اوایل قرن نوزدهم «ادگار آلن پو» در آمریکا و «نیکلای گوگول» در روسیه گونه‌ای از روایت و داستان را بنیاد نهادند که اکنون داستان کوتاه نامیده می‌شود. از عناصر داستان کوتاه می‌توان به موضوع، درون‌مایه، زمینه، طرح، شخصیت، زمان، مکان و زاویه‌دید اشاره کرد. تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در جهان «آنتوان چخوف»، «نیکلای گوگول»، «ارنست همینگوی»، «خورخه لوئیس بورخس» و «جروم دیوید سالینجر» و تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در ایران نیز «غلامحسین ساعدی»، «هوشنگ گلشیری»، «صادق چوبک»، «بهرام صادقی»، «صادق هدایت» و «سیمین دانشور» هستند.

شنیدن کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟

«تولد مادربزرگ لیلی است. او می‌خواهد هدیه‌ای خیلی خاص به مادربزرگش بدهد. او کلاهی حصیری برمی‌دارد و آن را تزئین می‌کند تا تبدیل به کلاه زیبایی شود. لیلی نمی‌خواهد کادویی بخرد و دوست دارد هدیه‌اش چیزی باشد که خودش درست کرده و برای تزئین کلاه هم از هر چیزی که دم دستش است کمک می‌گیرد؛ مثل گل، برگ، پر پرنده، روبان، گردنبند، لانه‌ی پرنده. او پس از تمام شدن کلاه، بی‌صبرانه منتظر مادر بزرگش می‌ماند تا کلاه را به او هدیه دهد. مادربزرگ لیلی با دیدن کلاه بسیار خوشحال می‌شود و به لیلی می‌گوید: «از تو ممنونم، هیچ‌کس کلاهی به این قشنگی ندارد.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۴۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۴۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان