دانلود کتاب صوتی شروع کننده برکت باشید با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی شروع کننده برکت باشید

کتاب صوتی شروع کننده برکت باشید از جول اوستین با گویندگی نازنین آذرساست که خود ناشر مؤلف این کتاب صوتی است.

درباره کتاب صوتی شروع کننده برکت باشید

جول اسکات اوستین، واعظ، کشیش تلویزیونی و نویسنده است.  خطابه‌های تلویزیونی او با بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. او نویسندهٔ هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه‌های زندگی که عشق بدون قید و شرط و امید بی پایان برای زندگی کرده‌ است.

کتاب صوتی شروع کننده برکت باشید متن یکی از سخنرانی‌های این کشیش با اخلاق آمریکایی در سال ۲۰۲۱ است. در این کتاب جول اوستین به نقش ما در ایجاد برکت و روزی در نسل‌های بعد از ما اشاره می‌کند. او اعتقاد دارد بسیاری از نعمت‌هایی که به ما می‌رسد به این خاطر است که در گذشته انسان‌هایی وجود داشتند که کار خیر انجام می‌دادند و سعی می‌کردند کار خوبشان را در محیط پیرامونشان بسط دهند و منشأ خیر باشند. درواقع این اعمال خیر که در راه رضای خدا بوده، آن‌چنان مورد رضایت خداوند قرار گرفته که باعث شده چندین نسل بعد هم از برکات آن اعمال نیکو سود و بهره ببرند.

 جول اوستین اما اینجا یک پرسش بسیار مهم را مطرح می‌کند که اگر اجداد ما در گذشته این‌چنین بودند آیا در زمان اکنون هم چنین انسان‌هایی پیدا می‌شوند و کسانی هستند که برکت رفتارشان به نسل‌های بعد برسد؟ اگر چنین افرادی وجود نداشته باشند آن‌وقت چه می‌شود؟ اگر احساس می‌کنیم کسی وجود ندارد آیا باید بی‌خیال و بی‌تفاوت بنشینیم تا بدبختی اطرافمان را پر کند؟ اوستین می‌گوید نه! ما باید تلاش کنیم با توجه به راهکارهایی که اوستین آموزش می‌دهد دست به کار خیر بزنیم و اینگونه برکت را به زندگی خودمان و نسل‌های بعدمان برگردانیم. اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید شروع کننده برکت در یک نسل باشید تا انتها این کتاب را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی شروع کننده برکت باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنید

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران جول اوستین و طرفداران کتاب‌های زندگی مثبت و اخلاق‌گرا پیشنهاد می‌کنیم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان