دانلود کتاب صوتی اسرار هواوپونوپونو با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اسرار هواوپونوپونو اثر پال جکسون

دانلود و خرید کتاب صوتی اسرار هواوپونوپونو

نویسنده:پال جکسون
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۱از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اسرار هواوپونوپونو

کتاب صوتی اسرار هواوپونوپونو نوشته پال جکسون است و با ترجمه ناصر منصوری و صدای غلامرضا صادقی منتشر شده است. این کتاب چهار عبارت برای تغییر جهان و یک عشق برای پیوند آنها است.

درباره کتاب اسرار هواوپونوپونو

هواُوپونوپونو (هو-اُو-پونو-پونو) که کم و بیش به «درست کردن» و «اصلاح کردن» ترجمه می‌شود، یک فن شفابخش و دگرگون کننده‌ باستانی است که از هاوایی سرچشمه گرفته است. پیام ساده‌ آن مبنی بر مسئولیت‌پذیری صد درصدی، توبه و حق‌شناسی، از دیرباز زندگی همه افرادی را که با آن در ارتباط بوده‌اند تغییر داده است. این سنت که در اصل توسط بومیان هاوایی اجرا شده، اساسا یک مراسم گروهی است که برای حل و فصل معضلات و اختلافات اجتماعی برگزار می‌شود.

ساکنین باستانی هاوایی قدرت ذهن را درک کرده بودند. آن‌ها قرن‌ها پیش از آنکه علوم امروزی وجود داشته باشد تفاوت میان ضمیر آگاه، ناخودآگاه و اَبَر آگاه و نقش هر کدام را در شکل‌دهی شرایط زندگی امروزی می‌دانستند.

این دانش آنقدر مهم تلقی می‌شد که آنها کل نظام اعتقادی‌شان را بر همین اساس بنا کردند: «هونا» (راز)ِ پیرامون آن است. تمرکز اصلی هونا حل و فصل مشکلات و اختلافات بود. بومیان هاوایی متوجه شدند که بهترین راه برای رسیدن به این هدف درک کردن و کنترل قدرت ضمیر ناخودآگاه است. فرایند هواُوپونوپونو یکی از قدرتمندترین ابزارهایی بود که این مردم برای رسیدن به هدف‌شان در اختیار داشتند. از این فن برای تطهیر و صاف کردن ذهن استفاده می‌شد و ایجاد فضای آزاد برای جذب تاثیرات مثبتی که به طور پیوسته از آگاهی جهان شمولِ الهی ارسال می‌شود.

هواُوپونوپونو در اواخر دهه‌ ۷۰ میلادی توسط خانم مورنا سیمئونا به روز شد تا بهتر جوابگوی نیازهای جهان مدرن باشد. پس از آن، هواُوپونوپونو دیگر نیازی به جمع نداشت و به صورت فردی نیز اجرا می‌شد. از آن زمان، هواُوپونوپونو به آرامی و پیوسته در سطح جهان گسترش یافته و پیروان و علاقمندان بسیاری پیدا کرده است. اما هواُوپونوپونو دقیقا چیست؟ آیا واقعا انقدر ساده است؟ واقعا نتیجه می‌دهد؟ چرا کارآمد است؟ چگونه می‌توان آن را انجام داد؟ برای من چه کاری می‌تواند بکند؟ این کتاب به این سوالات و سوالات متنوع دیگر پاسخ داده و منشاء، توسعه و فلسفه‌ بنیادی هواُوپونوپونو را بررسی می‌کند.

این کتاب همه اطلاعات و دانش لازم را به شما عرضه می‌کند و شما را در فرایند هواُوپونوپونو گام به گام و با ارائه‌ مانترای نمونه هدایت می‌کند تا بتوانید بلافاصله تمرین را شروع کنید. در این کتاب می‌بینیم که چرا این فنِ به ظاهر ساده اما بسیار قدرتمند زندگی همه‌ کسانی که با آن در ارتباط بوده اند را تغییر داده و چگونه می‌تواند منجر به تغییر زندگی شما شود.

شنیدن کتاب اسرار هواوپونوپونو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

korush
۱۴۰۰/۱۱/۰۵

این کتاب هم مثل کتاب آسانترین راه زندگی ساده وجذاب و کاربردی بود 👌❤ اگه کتاب "توهم کاربر" از "تورنور ترندرز" هم ترجمه و صوتی کنید واقعا عالی میشه خواهش میکنم بررسی کنید ممنون ❤🌷

Elahe
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

کتاب عالیه عالی،من فقط این کتاب و کتاب آسانترین راه زندگی رو در مورد هواپونوپونو خوندم ولی همین دوتا کتاب کامل منو روشن کرد از قضیه،ما چیزی از ضمیر ناخوداگاهمون که کلا همه زندگیمون رو هدایت میکنه نمیدونیم. همین قسمته

- بیشتر
شادی دلیریان
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

عالی. عالی. شروع کنید این تکنیک رو. دنیاتون باهاش رنگی میشه. اینکه چطور عشق بورزیم و بفهمیم که در واقع قرار نیست خودآگاهمون تصمیم بگیره. ما فقط باید انتخاب کنیم. عالیه. شروعش کنید زندگی تون رو رنگی کنید.

کاربر 7191362
۱۴۰۲/۰۶/۲۰

عالی

وحید
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

خجالت‌آوره وجود این کتاب‌های پر از خرافه در طاقچه

زمان

۲ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۱۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۱۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان