دانلود کتاب صوتی ساده‌سازی با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساده‌سازی اثر گرک لاک‌وود

دانلود و خرید کتاب صوتی ساده‌سازی

معرفی کتاب صوتی ساده‌سازی

کتاب صوتی ساده‌سازی نوشته گرک لاک‌وود و ریچارد کخ است و با ترجمه غلامرضا صادقی و صدای هنگامه خدابنده منتشر شده است.

درباره کتاب ساده‌سازی

کتاب ساده‌سازی صرفا یک کتاب عالی نیست. به علاوه کتابی صرفا مهم، یا یکی از آن کتاب‌های خوب که باید خواند هم نیست. ساده‌سازی یکی از ده کتاب بسیار ارزشمند حوزه کسب و کار است که تمام مدت عمر می‌‌توان آن را مطالعه کرد.

ساده‌سازی راه میانبری است برای دستیابی به آن کسب و کاری که در هر صنعتی معادلات را به هم خواهد زد.

شرکت‌هایی که جایگاه رهبری را در بازاری با رشد بالا در اختیار دارند، ستاره هستند. اما این شرکت ها چگونه ستاره می شوند؟ چه نکته مشترکی مابین شرکت هایی مانند اپل،ایکئا، ساوت وِست ایرلاینز، مک دونالد، گوگل و اوبر وجود دارد؟ پاسخ این سوال ساده سازی است.

حالا سوال اصل این است که چطور می‌توان دست به ساده‌سازی زد؟

نویسندگان کتاب، دو روش ساده‌سازی را شناسایی کرده‌اند. به این ترتیب که می‌توان دست به ساده‌سازی قیمتی یا موضوعی زد. اولی به کاهش قیمت‌ها و دومی به هنر شاد و مسرورسازی مشتریان از بابت استفاده از محصول/سرویس ارائه شده ارتباط دارد.

منظور از ساده سازی قیمتی، آن است که می‌توان تمامی هزینه های اضافی را حذف کرد تا درنهایت به قیمتی رسید که تا 50 یا حتی 90 درصد کاهش نسبت به قیمت اولیه دارد. مثال هایی که می‌توان در این زمینه ارائه داد، شرکت های فورد یا خط مونتاژ مک دونالد یا ایکئاست که از مشتریان تقاضای مونتاژ کردنِ مبلمانِ خریداری شده را مطرح می سازد. ساده سازی قیمتی از اینرو اثربخش است که وقتی اقدام به کاهش قیمت چشمگیر کنید، تقاضای خرید به صورت تصاعدی بالا می‌رود که بازهم هزینه‌ها را کاهش داده و سود پایدار تولید می‌کند.

از سوی دیگر ساده سازی موضوعی به معنای خلق محصولی است که افراد از بابت استفاده از آن به راستی احساس سرور و شادی نمایند. به عنوان نمونه، اپل و اوبر را در نظر بگیرید. اولویت واضح این دو شرکت از نظر محصولات/سرویس‌هایشان، تامین آسایش برای مصرف کنندگان است و کانون تمرکزشان بر تجربه مشتری قرار دارد. بنابراین، هیچ ارتباطی را با هزینه‌ها ندارند و به واقع، وقتی موضوع کسب‌و‌کار را ساده سازی کنید، می‌توانید به ازای راحتی و آسایش و شادی ای که در اختیار مشتری قرار می‎دهید قیمت بالایی را از مشتریطلب کنید.

کسی که به ساده سازی قیمتی می پردازد از این مزیت برخوردار است که قیمت‌های بسیار پایین پیشنهادی منتهی به حجم زیادی از تقاضا از جانب مشتریان می‌شود.

در مقابل، آنکه ساده سازی موضوعی کند، از حاشیه سود بسیار بالایی برخوردار است، اما از آنجا که یک جورهایی در موقعیتی خطیر قرار می‌گیرد، بایستی کاری کند تا پیشتازی خویش را در برابر رفتارها و روندهای متغیر بازار حفظ نماید.

شنیدن کتاب ساده‌سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

امیر حسین
۱۴۰۲/۰۹/۰۵

به نظر من کتاب خیلی خوبی بود و بساز مفید هست برای کسانی که میخواهند یک کسب و کاری هرچند معمولی(مثل فروش همبرگر) را انجام بدهند تا با انجام عمل ساده سازی به موفقیت برسند

زمان

۶ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۳۳۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۳۳۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان