دانلود کتاب صوتی روان‌ شناسی رشد و شخصیت کودک و نوجوان با صدای نگین خواجه‌ نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روان‌ شناسی رشد و شخصیت کودک و نوجوان اثر لورا. ای. برک

دانلود و خرید کتاب صوتی روان‌ شناسی رشد و شخصیت کودک و نوجوان

معرفی کتاب صوتی روان‌ شناسی رشد و شخصیت کودک و نوجوان

کتاب صوتی «روان‌شناسی رشد و شخصیت کودک و نوجوان» نوشتهٔ لورا. ای. برک وبا ترجمهٔ لیلی گازر و گویندگی نگین خواجه‌ نصیر در نوین کتاب گویا منتشر شده است. برک در مورد تأثیرات محیط‌های مدرسه در پرورش کودکان، گسترش سخنرانی خصوصی و نقش بازی ساختگی، به طور گسترده تحقیق کرده است. تحقیقاتش توسط اداره آموزش و پرورش و مؤسسه ملی سلامت کودکان و پیشرفت انسانی تأمین مالی شده است. او در بسیاری از مجلات برجسته، از جمله رشد کودک، روانشناسی تکاملی، فصلنامه مریل پالمر، مجله روانشناسی کودکان استثنایی، توسعه و روانپزشکی و فصل نامه تحقیقات اوایل کودکی نمایان شده است.

درباره کتاب صوتی روان‌شناسی رشد و شخصیت کودک و نوجوان

 این کتاب با توجه به کاربردهای علم روانشناسی در جهان امروز، کاربرد اصول اساسی شناخت کودک برای والدین و گشودن گره مشکلات و حل مسائل والدین و حتی مربیان آموزشی تهیه شده است. از آنجا که رشد کودک در جنبه‌های مختلف شناختی، عاطفی، جسمی و... از شگفت‌انگیزترین و جذاب‌ترین جنبه‌های مطالعه انسان است و مطالعه و کاربرد این کتاب، منجر به ایجاد این نگرش می‌شود که انسان از زمان تشکیل نطفه تا مرگ، مسیر قایل انعطافی را در رشد طی می‌کند تا انسان فعلی شود. بنابراین درک تفاوت‌های فردی انسان‌ها در جنبه‌های مختلف، می‌تواند در تعلیم و تربیت کودکان بسیار موثر واقع می‌شود. 

لورا برک استاد برجسته روانشناسی در دانشگاه ایالتی ایلینوی است، جایی که او بیش از سه دهه پیشرفت انسانی را به دانشجویان مقطع کارشناسی و فارغ التحصیلان تدریس کرده است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، و مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود در زمینه پرورش کودک و روانشناسی آموزشی را از دانشگاه شیکاگو دریافت کرد. وی دانش پژوه مهمان در دانشگاه کرنل، دانشگاه UCLA، دانشگاه استنفورد و دانشگاه استرالیای جنوبی بوده است. 

سایر کتاب‌های برک عبارتند از: سخنرانی خصوصی: از تعامل اجتماعی تا خود مختاری؛ چارچوب یادگیری کودکان: Vygotsky و آموزش در دوران کودکی؛ چشم انداز توسعه: سرود خواندن؛ و مجوز برای یادگیری نشاط آمیز در مهد کودک: ارائه شواهد. او علاوه بر بررسی افزایش طول عمر، نویسنده متون پرفروش کودکان و نوزادان، بچه ها و نوجوانان و توسعه از طریق افزایش طول عمر منتشر شده توسط پیرسون است. کتاب او برای والدین و معلمان، ذهن کودکان را بیدار می کند: چگونه والدین و معلمان می توانند تفاوت ایجاد کنند. برک در کار کردن برای انگیزه کودکان فعال است. علاوه بر خدمات او در جامعه مجازی، او عضو هیئت مدیره ملی و هیئت مشاور شیکاگو برای شروع موفقیت، و عضو یک سازمان غیر انتفاعی است که مداخله ی سوادآموزی متمرکز را به هزاران کودک پیش دبستانی کم درآمد در سراسر ایالات متحده اعمال می کند و از دانشجویان در دانشکده ها و دانشگاه ها به عنوان مدرس استفاده می کنند. برک یکی از اعضای انجمن روانشناسی آمریکا، بخش 7: روانشناسی رشد است.

کتاب روان‌شناسی رشد و شخصیت کودک و نوجوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به روانشناسان، معلمان، والدین و همهٔ افرادی که با گروه سنی کودک و نوجوان در ارتباط هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب روان‌شناسی رشد و شخصیت کودک و نوجوان

عواطف و هیجانات نوعی نقش مرکزی در تمام جوانب تجربه‌ای بشر ایفا می‌کند. عاطفه در تمام فعالیت‌های بشر اعم از شناخت، رفتار اجتماعی و حتی سلامت جسمی اثر می‌گذارد. واکنش‌های عاطفی می‌توانند منجر به یادگیری شوند که برای بقا حیاتی است. مثلاً وقتی نوزادی تازه به راه می‌افتد، لازم نیست که یک شوک از یک خروجی الکتریکی دریافت کند یا از پله‌ها سقوط کند تا یاد بگیرد از این موقعیت‌های خطرناک باید اجتناب ورزد. بلکه دستور شخص مراقب کافی است تا وی را وادار کند این رفتارها را فراگیرد. عواطف همچنین اثرات قدرتمندی بر حافظه دارد. در یک زمان خاص عواطف منفی می‌توانند رمزگذاری آگاهی‌های کودکان را از محیط وسیع‌تر تضعیف سازند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۴۰,۶۰۰
۳۰%
تومان