دانلود کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید

معرفی کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید

کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید نوشتهٔ جوئل اوستین با ترجمهٔ فریبا جعفری و گویندگی امیر فرحان‌نیا در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. برای غلبه بر چنین احساساتی ابتدا لازم است آن‌ها را بشناسیم. بعد از آن باید موقعیت‌هایی را شناسایی کنیم که ممکن است عامل به وجود آمدن احساسات منفی در ما باشند. جوئل اوستین در کتاب احساسات منفی را خالی کنید روش‌های شناسایی و مقابله با احساسات منفی را به مخاطب می‌آموزد.

درباره‌ کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید

دلیل اینکه بعضی از مردم از زندگی خود لذت نمی‌برند، این است که ظرف آن‌ها، یا همان قلبشان، از چیزهای دیگری پر شده است. ده درصد از قلب آن‌ها با نگرانی برای شغلشان، بیش از دوازده درصد تلخی و خشم از همسایه‌شان، بیست درصد احساس گناه و سرکوفت خودشان برای اشتباهات گذشته و نُه درصد حسادت به همکاری که از آن‌ها زیباتر است، پر شده است. آن‌ها متوجه نیستند که هفتاد درصد ظرف آن‌ها پر از احساسات منفی شده است و تعجبی ندارد اگر نمی‌توانند شادی، خلاقیت و اشتیاق داشته باشند. آن‌ها فقط سی درصد برای چیزهای خوب جا دارند.

جوئل اوستین در کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید ابتدا احساسات منفی زیادی را برمی‌شمارد. احساساتی نظیر حسد، خشم، ناامیدی، بدبینی از جمله احساساتی است که انرژی منفی را به وجود می‌آورد و ذهن انسان را به خود درگیر می‌کند. جول اوستین راه‌حل‌هایی مختلفی را برای کنترل احساسات ناخوشایند پیشنهاد می‌کند. به عقیده‌ی او انسان باید از تنش‌ها دوری کند، هر تنش استرس و فشار زیادی را به انسان وارد می‌کند. او در این رابطه احساس خشم و عصبانیت را مثال می‌زند و تکنیک‌هایی را برای رهایی از آن ارائه می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید از سری کتاب‌های توسعهٔ فردی است که برای همه مفید است. چرا که همهٔ انسان‌ها در زندگیشان احساسات منفی را تجربه می‌کنند و بسیاری از مواقع توان رهایی از این احساسات را ندارند.

درباره‌ جوئل اوستین

جوئل اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.

خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

بخشی از کتاب احساسات منفی را خالی کنید

روزها می‌گذشت و زن هر روز همین نظر را می‌داد: «من باورم نمی‌شود آن خانم نمی‌داند چطور باید لباس‌هایش را بشوید.» چند هفته بعد او از پنجره به بیرون نگاه کرد و دید لباس‌های خانم همسایه تمیز و درخشان است. همان‌طور که باید باشد. زن چنان شگفت‌زده شد که به شوهرش تلفن زد و گفت: «ببین این خانم بالاخره نحوهٔ شستن لباس‌ها را یاد گرفت. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده.»

شوهرش لبخندی زد و گفت: «عزیزم. من امروز صبح زود بیدار شدم و پنجره‌ها را تمیز کردم.» مشکل این نبود که خانم همسایه بلد نباشد چگونه لباس بشوید. مشکل این نبود که لباس‌های او کثیف باقی‌مانده. مشکل پنجره‌ای بود که زن از آن به بیرون نگاه می‌کرد.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

Mohammad
۱۴۰۱/۰۹/۰۲

تقریبا میشه گفت همه ما آدم ها در طول زندگیمون با اتفاقاتی و روابطی روبرو شدیم که باعث ضربه روحی و ناراحتی و رنجش و نا امیدی شده. حالا اگه کسی به کتاب ها و سخنرانی های انگیزشی علاقه داره

- بیشتر
کاربر 5264272
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

عالی بود

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان