دانلود کتاب صوتی مدیریت بحران با صدای فرزاد فره‌وشی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت بحران اثر انتشارات مدرسه بازرگانی هاروارد هاروارد

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت بحران

معرفی کتاب صوتی مدیریت بحران

کتاب صوتی «مدیریت بحران» نوشتهٔ انتشارات مدرسه بازرگانی هاروارد با ترجمهٔ امید مهدیه و گویندگی فرزاد فره‌وشی توسط واوخوان منتشر شده است. این کتاب راه حل‌های کارشناسانه برای چالش‌های روزمره را پیشنهاد می‌دهد. بحران‌ها در انواع و اقسام گوناگون وجود دارند و هر بحرانی نیز تأثیری خاص بر زندگی ما دارد. بحران به شکل های مختلفی از قبیل آلودگی محصول انفجار آتش سیل قحطی فوران آتشفشان طوفان تروریسم و غیره بروز می‌کند. بحران یعنی شرایطی خارج از وضعیت عادی که الگوهای مدیریتی و متداول به هنگام بروز آن کارایی خود را از دست می‌دهد. مدیریت این بحران‌ها به دلیل محدودیت های ناشی از فشار زمانی کنترل محدود و فقدان اطمینان زیاد بسیار مشکل‌تر است

درباره کتاب مدیریت بحران

بحران را می توان از جنبه‌های مختلف و با توجه به ویژگی‌های خاص تعریف کرد. بحران عبارت است از هرگونه حادثه طبیعی اتفاقی یا عمدی که تأثیر شدیدی بر افراد، دارایی‌ها، یا محیط زیست می‌گذارد. اثرات بحران می‌تواند شامل مرگ و میر، جراحت‌های شدید، تخریب و آلودگی، به‌خطر انداختن شهرت سازمان یا محصولات و تهدید اعتبار سازمان یا بقای آن باشد. 

مباحث کتاب مدیریت بحران عبارت است از:

بحران چیست

اجتناب از بحران

آماده شدن برای مدیریت بحران

تشخیص بحران

حل بحران

یادگیری از بحران

ابزارهایی برای مدیریت بحران

کتاب مدیریت بحران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مدیران و افرادی که در لحظات بحرانی تصمیم‌گیرنده هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت بحران

در فرهنگ علوم اجتماعی در تعریف بحران آمده است: بحران از ریشه یونانی به معنای جور کردن، قضاوت، لحظه حساس و مشاجره گرفته شده است. بحران به معنای تغییر ناگهانی است که در جریان یک بیماری پدید می‌آید و صفت ویژهٔ آن به طور معمول بروز حادثه و وخامت است و در معنای مجازی شرایط و اوضاع یا دورانی خطرناک یا فاقد اطمینان را می‌رساند. بحران حالت و فرآیندی است که طی آن تعادل ناپدید می‌شود و از انتقالی تقریبا اجتناب ناپذیر به سوی شرایط و اوضاع دیگر خبر می‌دهد. هرگاه پدیده‌ها به طور منظم، معمولی و آن‌گونه که از قبل پیش‌بینی می‌شود جریان نیابند، حالتی نابه‌سامان پدید آید یا نظمی مختل شود یا حالت غیرطبیعی رخ نماید، سخن از بحران به میان می‌آید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۸۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۸۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۳۰%
تومان