دانلود کتاب صوتی کوزیما یا تقریبا گراتزیا با صدای شبنم فرشادجو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کوزیما یا تقریبا گراتزیا اثر گراتزیا دلددا

دانلود و خرید کتاب صوتی کوزیما یا تقریبا گراتزیا

انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۲.۹از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کوزیما یا تقریبا گراتزیا

کتاب صوتی کوزیما یا تقریبا گراتزیا نوشته گراتزیا دلددا است و با ترجمه بهمن فرزانه و صدای گرم شبنم فرشادجو در رادیو گوشه منتشر شده است.

درباره کتاب کوزیما یا تقریبا گراتزیا

رمان صوتی کوزیما یا تقریبا گراتزیا دلددا داستان دغدغه‌های دختری جوان است كه در برابر خانواده و سنت‌های سخت و محدودکننده اطرافش می‌ایستد و تمام تلاشش را می‌کند تا در جامعه‌ای که حتی زنان سواد هم ندارند  ادامه تحصیل دهد و به یک نویسنده تبدیل شود. كوزیما صدای آزادی‌طلبی زنان غرب است كه در قالب یک رمان و به قلم این نویسنده‌ ایتالیایی نوشته شده است. این نویسنده اولین زن ایتالیایی بود که سال ۱۹۲۶ جایزه نوبل ادبیات را از آن خود كند.

گراتزیا دلددا در این کتاب از سال‌های اول زندگی خود می‌گوید. نويسنده با تركیب واقعیت و آرزوهای كوزيما در جوانی، زشتی‌ها و زیبایی‌های جهان را كنار نمایش می‌دهد. او یكی از اعضای خانواده‌ای پرجمعیت است كه غم و افسوس با آن‌ها همیشه همراه بوده است. اما این دختر جوان، اجازه نمی‌دهد حوادث تلخ زندگی او را شکست دهد و به دنبال كشف زیبایی و شناخت جهان می‌رود. او تعلیمات معلمی خصوصی تحصیلات خود را ادامه دهد و در سن ۱۹سالگی اولین داستانش را در مجله‌ای منتشر كند. این آغاز راهی است که این نویسنده در آن موفق و موفق‌تر می‌شود. 

در این كتاب، داستان زندگی دختری را می‌شنوید كه در جزیره ساردنی ایتالیا در دهه‌های پایانی قرن نوزدهم زندگی می‌كند؛ جایی كه درس خواندن رسمی برای دختران ممنوع بود و حتی به‌ندرت زنی پیدا می‌شد كه سواد خواندن و نوشتن داشته باشد. رمان بر اساس زندگی واقعی نویسنده، حكایتی جذاب از زندگی خانوادگی، آداب و رسوم روستایی و آرزوهای انسانی است.

این کتاب داستان آرزوهای خیالی و فانتزی نویسنده در دوران كودكی است. او در این کتاب تاریخچه‌، فرهنگ و روابط اجتماعی محل زندگی‌اش را روایت می‌کند. این رمان را نمی‌توان داستانی خیالی یا سرگذشت‌نامه‌ای از نویسنده‌ دانست. نقد شرایط اجتماعی، نمایش پیچیدگی‌های زندگی و تقدیر از آرزوهای انسانی از موضوعاتی است كه در داستان كوتاه زندگی گراتزیا دلددا گنجانده شده است.

گراتزیا دلددا در سال ۱۸۷۱ میلادی متولد شد و ۶۴ سال عمر كرد. او در زندگی‌اش با انواع محدودیت‌ها روبه‌رو شد اما توانست راه خودش پیدا كند و نویسنده‌ای مطرح در اروپا و جهان باشد. او اولین زن ایتالیایی است كه توانسته جایزه نوبل ادبیات را به دست آورد. در آثارش، شخصیت‌پردازی دقیق و ستایش انسان و زندگی در بستر داستانی روایی دیده می‌شود. 

بهمن فرزانه بسیاری از آثار این نویسنده ایتالیایی را به فارسی ترجمه كرده است آثاری مانند «چشم‌های سیمونه»، «راز مرد گوشه‌گیر»، «وسوسه»، «حریق در باغ زیتون»، «خاکستر»، «رقص گردنبند»، «راه خطا» و «بر لب پرتگاه» برخی آثار گراتزیا دلددا هستند كه در ایران با ترجمه بهمن فرزانه منتشر شده است. این کتاب اثری جذاب است که بعد از مرگ نویسنده در ایتالیا منتشر می‌شود و داستان دختر جوانی‌ است که می‌خواهد به‌دنبال آرزوهایش برود اما با اولین قدم مورد حمله اطرافیانش قرار می‌گیرد.

شنیدن کتاب کوزیما یا تقریبا گراتزیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان داستان‌های واقعی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Hopefull_librarian
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

کتاب از کودکی کوزیما شروع میشه و ادامه پیدا میکنه. از همون آغاز داستان همه چیز با جزئیات توصیف میشه و این خیلی به خواننده احساس خوبی میده. اینکه دختر خیاب بافه و طبع نویسندگی داره خیلی دلستان رو جذاب

- بیشتر
09108172870
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

گویندگی متاسفانه خوب نبود

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۳۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۳۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان