دانلود کتاب صوتی چه کسی باشیم با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چه کسی باشیم اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی چه کسی باشیم

نویسنده:جول اوستین
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی چه کسی باشیم

کتاب صوتی چه کسی باشیم اثری از جول اوستین است که گروه مترجمان شنیدار آن را ترجمه و مصطفی طالبیان مقدم آن را صوتی کرده است.

درباره کتاب صوتی چه کسی باشیم

وقتی پروردگار شما را خلق کرد، هر آن چه برای دستیابی به هدف و سرنوشت خود لازم داشتید را در وجودتان قرار داد. تمام کارهای پروردگار برنامه‌ریزی شده است و هیچ گاه به صورت تصادفی کاری را انجام نمی‌دهد، یعنی این‌طور نیست که بعد از خلق شما گفته باشد : خب بریم ببینیم چه کار می‌کند.

 او همه نیازهای شما را از قبل می دانسته است و شما را با دنیای واقعی ‌تان جفت و جور می‌کند، هم استعداد، خلاقیت و قدرتی که لازم دارید را برای‌تان فراهم خواهد کرد و هم ظرفیتی که برای دریافت خوبی‎‌ها در وجودتان قرارداده پر خواهد کرد، همچنین شما را برای مسابقه‌ای که از قبل در آن بوده‌اید آماده خواهد ساخت، جول اوستین در این سخنرانی به شما می‌گوید از آرزو کردن چیزهایی که متفاوت با شماست، دست بکشید و نگویید اگر شخصیت بهتری داشتم، اگر می‌توانستم عالی‌تر از این باشم، اگر خانواده بهتری داشتم و اگر جوان‌تر بودم و ....

شنیدن کتاب صوتی چه کسی باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و معنوی مخاطبان این کتاب‌اند. 

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در رده پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان