دانلود کتاب صوتی مهره حیاتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهره حیاتی اثر ست گادین

دانلود و خرید کتاب صوتی مهره حیاتی

معرفی کتاب صوتی مهره حیاتی

کتاب صوتی مهره حیاتی نوشته ست گادین است که انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) منتشر کرده است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از کتاب مهده حیاتی است.

درباره کتاب مهره حیاتی

این کتاب درباره این موضوع است که آیا شما برای جایگاه شغلی‌تان قابل جایگزین هستید یا خیر. ست گادین در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه به مهره‌ای حیاتی تبدیل شوید.

مهره حیاتی همان افرادی هستند که توانایی‌های خاص و بالایی دارند. قوه ابتکار و خلاقیتشان بالاست و می توانند از آن برای کمک به کارفرمایشان استفاده کنند. این افراد همیشه احترام مافوق خود را دارند و یک عنصر کلیدی برای موفقیت سازمان هستند.

شنیدن کتاب مهره حیاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند درک بهتری از جایگاهشان در محیط شغلی‌‌شان داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ست گادین

ست گادین، سخنران حرفه‌ای، نویسنده و متخصص تغییر است، او در ۱۰ ژوئیه سال ۱۹۶۰ میلادی به دنیا آمده است. ازاین نویسنده تاکنون کتاب‌های پرفروش و معروفی در جهان منتشر شده است. بازاریابی با اجازه، پخش ایده‌های ویروسی، کلاه منگوله‌ای بزرگ قرمز، نجات‌یافتن کافی نیست، شیب و گاو بنفش از جمله کتاب‌های او است.

ست گادین همچنین به طور پیوسته کارگاه‌های گاو بنفش خود را خارج از نیویورک برگزار می‌کند. مقالات او هم در نشریات معتبر از جمله مواردی است که می‌تواند به شما در پیشرفت کسب و کارتان کمک کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان