دانلود کتاب صوتی ذن با صدای پروین دشتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ذن اثر شونمیو ماسونو

دانلود و خرید کتاب صوتی ذن

گوینده:پروین دشتی
امتیاز:
۴.۱از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ذن

کتاب صوتی «ذن» نوشتهٔ شونمیو ماسونو با ترجمهٔ گلی نژادی و گویندگی پروین دشتی در انتشارات ماه آوا چاپ شده است. «هنر زندگی آسوده» در چهار بخش اصلی و 99 فصل کوتاه تدوین شده است و در هر فصل، نویسنده با زبانی ساده و همراه با تمثیل‌ها و مثال‌هایی که در ادبیات ذن معمول است، نکاتی را مطرح می‌کند که می‌تواند برای هر کسی مفید باشد.

درباره کتاب ذن

ماسونو راهب بودایی و یکی از برجسته‌ترین طراح‌های جهان است. او را رهبر و پیشرو طراحی باغ در ژاپن می‌دانند. باغ‌هایی که به «باغ ذن» معروفند و در آن‌ها از سنگ و صخره استفاده می‌شود.اما صرف نظر از حوزه‌ی طراحی باغ‌های ذن که البته ارتباط محکمی با فلسفه‌ی ذن دارد، «شونمیو ماسونو» راهب اعظم یکی از معابد ذن است.  او در این کتاب، با زبانی ساده، ۹۹ توصیه‌ی اصلی مکتب ذن را توضیح می‌دهد.

کتاب ذن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که به دنبال کمی آرامش در بین شلوغی‌های زندگی مدرن هستند، پیشنهاد می‌شود آموزه‌های این کتاب را بشنوند.

بخشی از کتاب ذن

وقتی به زندگی عادی و روزمره بازمی‌گردید، استرس‌ها به سراغ‌تان می‌آیند و ذهن‌تان آشفته می‌شود. فرقی نمی‌کند از پیچیدگی‌های زندگی چه‌قدر آزرده و ناراحت می‌شوید؛ به طور کلی تغییر جهان کاری دشوار است. اما اگر زندگی مطابق میل شما پیش نمی‌رود، به جای تغییر جهان، بهتر است خودتان را تغییر دهید.ت.

نظرات کاربران

کاربر 837810
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

عاااالی بود

Rey han
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

کتاب خوبیه. خوشم اومد. گوینده هم خیلی خوبه. ممنون

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۷۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۷۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان