دانلود کتاب صوتی راز قدرت راندا برن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز قدرت اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی راز قدرت

معرفی کتاب صوتی راز قدرت

کتاب صوتی «راز قدرت» نوشتهٔ راندا برن با ترجمهٔ بهاره قنات‌زاده و گویندگی گروه گویندگان در انتشارات دید مثبت منتشر شده است. کتاب صوتی راز قدرت اثر جذاب و شنیدنی دیگری از راندا برن، نویسنده‌ٔ کتاب پرفروش راز است. این کتاب که چاپ نخست آن به سال ۲۰۱۰ بازمی‌گردد، به شما نشان خواهد داد که عشق، بزرگ‌ترین نیروی موجود در جهان ماست. این کتاب در ایران بارها، با عناوینی گوناگون و توسط ناشرینی متفاوت به انتشار رسیده است؛ امری که بی‌شک معنایی جز محبوبیت فوق‌العاده‌ی برن نزد مخاطبین فارسی زبان ندارد.

درباره کتاب صوتی راز قدرت

راندا برن (Rhonda Byrne) نویسنده‌ای پرفروش و پرطرفدار در دنیای امروز است؛ کتاب‌های او تاکنون به بیشتر زبان‌های مهم جهان ترجمه شده و همواره مخاطبین گسترده‌ای داشته‌ است. او در آثارش بیش از هر چیز بر اهمیت نوع نگاه انسان به جهان تأکید کرده و از خوانندگان و یا شنوندگان نوشته‌هایش خواسته تا با تلطیف روح و ذهن‌ خود، مهیای رخ دادن بهترین اتفاقات و بزرگ‌ترین کامیابی‌ها در زندگی شوند. به نظر راندا برن، کائنات با ما بر مبنای بینشی که داریم و اعمالی که مرتکب می‌شویم رفتار می‌کند. او می‌گوید: هر اندازه که بهتر و بیشتر به خداوند و مخلوقاتش عشق بورزید، به همان اندازه بیشتر خوشبختی را در دسترس خود خواهید یافت.

برن نویسنده‌ای نسبتاً پرکار است؛ با این حال عمده‌ی شهرتش را مدیون مجموعه کتاب‌های راز است: نخستین کتاب این مجموعه (راز) در سال ۲۰۰۶ به انتشار رسیده است. دومین کتاب (راز قدرت) در سال ۲۰۱۰ و سومین کتاب (معجزه یا معجزه سپاسگزاری) در سال ۲۰۱۴. پس کتاب راز قدرت که موضوع نوشتار حاضر است، در واقع دنباله‌ٔ کتاب راز است؛ البته‌ دنباله‌ای که در نوع خود اثری مستقل محسوب می‌شود.

خلاصه‌ٔ کلام راندا برن در کتاب حاضر این است که در ما قدرتی بزرگ به ودیعه نهاده شده است که متأسفانه بیشترمان یا خوب نمی‌شناسیمش، یا آن‌طور که باید و شاید قدرش را نمی‌دانیم. این قدرت بزرگ، چیزی جز عشق نیست. عشقی که یادآور منشأ پاک و خداییِ انسان و ضامن حیات سعادتمندانه‌ٔ اوست.

در کتاب صوتی راز قدرت (The Power) می‌آموزید که چگونه این نیروی عظیم را در درون خود شکوفا کنید و آن را در جهت کمک به خویش و یاری دیگری به خدمت بگیرید. آموزه‌های برن در این کتاب ظاهراً ساده اما بی‌اندازه مهم، تأثیرگذار و سازنده است: با این آرزو که شما نیز پس از گوش سپردن به کتاب، صحت گفته‌ٔ اخیر را تصدیق کنید، دعوتتان می‌کنیم تا شنونده‌ٔ یکی از بهترین آثار در حیطه‌ٔ خودیاری باشید.

درباره راندا برن

او نویسنده‌ای پرفروش و تهیه‌کننده‌ای شناخته‌شده است؛ موضوع بیشتر آثار برن درباره‌ی قانون جذب است. جالب است بدانید که مجله‌ی تایم در سال 2007 راندا برن را یکی از بانفوذترین افراد جهان لقب داد و مجله Watkins Mind Body Spirit نیز از وی به عنوان یکی از صد چهره‌ی تأثیرگذار در جهان امروز یاد کرد.

محبوب‌ترین اثر راندا برن کتاب راز است که بر پایه‌ی ایده‌های مطرح‌شده در آن، مستندی بسیار مشهور نیز ساخته شده است. در این کتاب و مستند، درباره‌ی قدرت‌های درونی انسان و اهمیت کشف و پرورش آن‌ها در جهت رسیدن به موفقیت صحبت شده است.

از دیگر آثار موفق راندا برن می‌توان بدین عناوین اشاره کرد: «قدرت، معجزه سپاسگزاری، قهرمان.»

کتاب صوتی راز قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به آشنایی بیشتر با موضوع قانون جذب می‌توانند در این کتاب صوتی مطالب جالب توجهی بیابند.

بخشی از کتاب صوتی راز قدرت

هر کسی بر اساس اعمالش سنجیده می‌شود.

قانون جذب، قانون عشق است.

افراد بیشتر درباره آنچه دوست ندارند فکر و صحبت می‌کنند تا درباره آنچه دوست دارند.

بدون عشق محال است زندگی خوبی داشته باشیم.

در زندگی هر چه بدهید، همان را می‌گیرید.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

korush
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

یه اثر خیلی خاص با اجرا و گویندگی جذاب حتما گوش کنید واقعا فوق العادست ❤

موص بوه
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

سلام من هم این کتاب هم تمامی کتابهای راندابرن رو توصیه میکنم فقط نمید ونم چرا اینقد صداهای اضافه میزارن توی کتابهای صوتی چرا اینهمه آهنگاهی نامربوط که باعث گرفتن آرامش میشه هم تمرکزتو ازبین میبره لطفا رسیدگی بشه

پارادایز
۱۴۰۱/۰۳/۱۰

محتوای کتاب خوبه اما موزیکش اصلا خوب نیست! هم زیاد و هم بلنده. همش باید در حال کم و زیاد کردن صدا باشیم! لطفا اصلاح بشه

زمان

۷ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان