دانلود کتاب صوتی سفرهای گالیور با صدای دانیال معنوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفرهای گالیور اثر جاناتان سویفت

دانلود و خرید کتاب صوتی سفرهای گالیور

معرفی کتاب صوتی سفرهای گالیور

کتاب صوتی سفرهای گالیور خلاصه‌ای از  اثر جذاب جاناتان سوئیفت است که با ترجمه محسن سلیمانی و صدای دانیال معنوی منتشر شده است. این کتاب جزو شاهکارهای ادبیات کمدی جهان است و به آداب و رسوم، عقاید و رفتارهایی احمقانه انسان‌ها پرداخته است.  

درباره کتاب سفرهای گالیور

این کتاب مجموعه چهار سفر گالیور به سرزمین‌های باورنکردنی است. گالیور پزشک دریایی آموزش دیده است او به سفرهای مختلف می‌رود و درگیر اتفاقات عجیبی می‌شود. اول سرزمین لی‌لی‌پوت‌ها را می‌بیند جایی که اندازه بدن افراد و وسعت کشورشان فقط یک دوازدهم آدم‌ها و سرزمین‌های عادی است. دومین سفر گالیور به سرزمین دیگ نگ‌ها است این‌جا این گالیور است که به اندازه یک دوازدهم مردم است.  در سومین سفر خود او سر از سرزمین‌های شگفت‌انگیزی در می‌آورد، سرزمینی که مردم آن در یک جزیره پرنده زندگی می‌کنند و به اوج تکنولوژی رسیده‌اند. گالیور در آخرین سفرش از جایی بازدید می‌کند که اسبان خردمند و نجیبی آن‌جا را اداره‌اش می‌کنند. گالیور می‌خواهد آن‌جا بماند اما اتفاقات جور دیگری پیش می‌رود.

شنیدن کتاب سفرهای گالیور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که فرصت مطالعه کتاب کامل را ندارند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جاناتان سوئیفت

جاناتان سوئیفت طنزنویس، شاعر و سیاسی‌نویس ایرلندی بود. او در سال ۱۶۶۷ متولد شد و در ۱۷۴۵ از دنیا رفت. سوئیفت در طول زندگی در جنگ‌های استقلال ایرلند شرکت داشت و فعالیت سیاسی می‌کرد. اودر ایرلند پس از جنگ، ریاست کلیسای جامع را به عهده گرفت و در همین دوره آثار زیادی نوشت. سوئیفت در زمره چیره‌دست‌ترین طنزنویسان ادبیات انگلیسی است.

معروف‌ترین اثر او همین سفرهای گالیور است. از آثار کوتاه‌ترش می‌توان به قصهٔ لاوک، پیشنهاد مؤدبانه و نبرد کتاب‌ها اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۸۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۸۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان