دانلود کتاب صوتی دگرگونی با صدای ابوالفضل اینانلو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دگرگونی اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی دگرگونی

معرفی کتاب صوتی دگرگونی

کتاب دگرگونی نوشته وین دایر است که با ترجمه مریم تقدیسی و صدای ابوالفضل اینانلو منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند به انتقال زندگی از جاه‌طلبی به سوی معنا بیشتر اهمیت بدهید.

درباره کتاب صوتی دگرگونی

تنها یک چیز هست که عمیقاً و اساساً باعث آزردگی انسان می‌شود و آن این که زندگی بی‌معنایی بر او تحمیل شود. بزرگ‌ترین ولع زندگی ولع معنا است. دکتر وین دایر معتقد است که همه ما می‌خواهیم زندگی‌مان هدف و معنا داشته باشد به همین دلیل او سعی کرده در کتاب صوتی دگرگونی راه‌هایی را نشان دهد که برای رسیدن به حالتی خودآگاه و روشنگرانه و به دنبال آن ایجاد یک زندگی هدفمند و معنادار لازم و ضروری است.

این کتاب به شما کمک می‌کند معنای تمام کارهای زندگی‌تان را پیدا کنید و از آن لذت ببرید. در ابتدا کتاب با «مبحث من از کجا آمده‌ام؟» آغاز می‌شود. در بخش دوم که «جاه طلبی» نام دارد به جایگاه جاه‌طلبی در زندگی ما می‌پردازد. در بخش‌ سوم در مورد موضوع‌های دیگری از جمله «ایجاد یک تغییر اساسی»، «آماده سازی برای ایجاد تغییر» و «ماحصل هفت گانه تغییر جهت ما» مطالبی آورده می‌شود. بخش آخر کتاب وین دایر به طور مفصل به مفهوم معنا‌ی زندگی می‌پردازد و تحت عنوان «چهار فضیلت بنیادین که طبیعت اصلی ما را می‌سازد» و «تغییر و دگرگونی از خواسته تا معنا» کتاب را تمام می‌کند.

شنیدن کتاب انتقال زندگی از جاه‌طلبی به سوی معنا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی معنادار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره وین دایر

وین والتر دایر، معروف به وین دایر (۲۰۱۵- ۱۹۴۰)، سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های خودیاری آمریکایی است.

وین دایر در شهر دیتروید ایالت میشیگان زاده شد. وقتی سه سال داشت، پدرش، خانواده را ترک کرد. در نتیجه وین به همراه دو برادرش، بخش بزرگی از ده سال نخست زندگی‌اش را در یتیمخانه‌ها گذراند. پس از پایان دبیرستان به نیروی دریایی پیوست. سپس در رشته مدیریت و رهبری تحصیل کرد.

دایر کارش را با مشاوره در دبیرستان‌ها و سپس تدریس روانشناسی مشاوره در دانشگاهی در نیویورک ادامه داد و نوشته‌هایش در حوزه مثبت‌نگری را در نشریات به چاپ می‌رساند. وین دایر به تدریج در میان دانش‌آموزان و دانشجویانش محبوب شد و ناشری از او خواست تا دیدگاه‌هایش را به صورت کتابی درآورد. دایر نخستین کتابش به نام «نقاط ضعف شما» را منتشر کرد که یکی از موفق‌ترین آثار او تا کنون است.

دایر با کتاب‌های بعدی و همچنین برنامه‌های تلویزیونی و سپس تورهای سخنرانی که برگزار می‌کرد به شهرت رسید و موفقیت زیادی به دست آورد. داستان زندگی او به عنوان یک انسان خودساخته، به واقع‌پذیری آثار و گفته‌هایش کمک کرده است.

وین دایر در ۶ سال پایانی عمر از سرطان خون رنج برد و سرانجام در سن ۷۵ سالگی در اثر حمله قلبی درگذشت.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد