دانلود کتاب صوتی می اندیشم، پس بازی می کنم با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی می اندیشم، پس بازی می کنم اثر آندره پیرلو

دانلود و خرید کتاب صوتی می اندیشم، پس بازی می کنم

نویسنده:آندره پیرلو
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی می اندیشم، پس بازی می کنم

کتاب صوتی می‌ اندیشم پس بازی می‌ کنم زندگینامه خودنویشت آندره پیرلو بازیکن سابق فوتبال ایتالیا و تیم‌های اینترمیلان، آث میلان و یوونتوس است. کتاب صوتی می اندیشم، پس بازی می کنم با ترجمه ماشااله صفری و صدای تایماز رضوانی منتشر شده است.

درباره کتاب می اندیشم، پس بازی می کنم

این کتاب داستان زندگی آندره پیرلو است. او خودش خاطرات و زندگی‌اش را در قالب داستانی جذاب روایت کرده است. در رده‌های زیر ۱۵ زیر ۱۸ و زیر ۲۱ برای تیم ملی ایتالیا بازی کرد و در جام قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا مقام قهرمانی را برای تیمش به ارمغان آورد. او همچنین عضو تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۲ و دارای مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ است. در جام جهانی ۲۰۰۶ پیرلو بهترین پاسور گل و در ۳ بازی هم بهترین بازیکن میدان شناخته شد و توپ برنز (سومین بازیکن برتر جام) و همچنین عضو تیم منتخب جام جهانی شد. او همچنین از اعضای تیم منتخب یورو ۲۰۱۲ بود و در سه بازی برترین بازیکن زمین شناخته شد. 

شنیدن کتاب می اندیشم، پس بازی می کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فوتبال پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب می اندیشم، پس بازی می کنم

«برای همه چیز ممنون آندره»

به عنوان نایب رئیس و مدیر عامل باشگاه حرف می‌زد و با احتیاط پشت میزش نشسته بود. نگاهی به اطراف انداختم. دفتر کارش را مثل کف دست می‌شناختم. مانند یک گاوصندوق در قلب مرکز اداری میلان در ویا توراتی بود. خاطرات شیرینی از آن اتاق داشتم: قراردادهای دیگر با خودنویس‌های دیگر. با این حال هرگز متوجه عکس‌های روی دیوار نشده بودم یا شاید توجهی به آنها نکرده بودم. عکس‌ها، تاریخی بودند. همه جور عکسی روی دیوار بود. خاطرات روزهای افتخار و لحظاتی که تنها یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد. جام‌های به هوا بلند شده و روزهای بدون غم و بد شانسی. حالاعکس من از قاب خارج می‌شد، اما نه به زور. خسته شدن از میلان ریسکی بود که نمی‌خواستم به جان بخرم، به همین دلیل در جلسه آخر متاسف بودم، اما نه خیلی زیاد. گالیانی و تولیو تینتی مدیر برنامه‌هایم هم همین احساس را داشتند.

بدون پشیمانی خداحافظی کردیم، ظرف سی دقیقه برای همیشه آنجا را ترک می‌کردم. وقتی عاشقید برای دل‌کندن به زمان نیاز دارید، ولی زمانی که احساسات از بین می‌روند داشتن یک بهانه کافی است. 

«آندره مربی ما ماسیمیلیانو الگری اعتقاد داره که اگر اینجا بمانی، نمی‌توانی در جلوی مدافعان بازی کنی. او پست جدیدی برای تو در نطر دارد، همچنان در خط میانی اما سمت چپ.»

یک نکته کوچک: هنوز هم فکر می‌کردم که در جلوی مدافعان بهترین بازی‌ام را انجام می‌دهم. اگر دریا عمیق باشد، ماهی می‌تواند نفس بکشد. اگر او را در سطح آب هم قرار دهید همان کار را می‌کند ولی این دو یکسان نیستند.

«حتی اگر روی نیمکت یا سکوها بنشینی ما بازهم قهرمان لیگ خواهیم شد. می‌دونی آندره، تاکتیک ما امسال عوض شده. اگر بالای سی سال باشی، قرار داد را یکساله تمدید می‌کنیم.»

یک نکته کوچک دیگر: هرگز احساس پیری نکردم، نه! حتی در آن لحظه. همیشه این حس را داشته‌ام که همه سعی دارند مرا توجیه کنندکه تمام شده‌ام. امروز هم در حال مبارزه با دلایل‌شان هستم.

«ممنونم، ولی نمی‌تونم قبول کنم. یوونتوس یک قرار داد سه ساله جلوی من گذاشته.»

نظرات کاربران

parmis mardani
۱۴۰۰/۰۷/۲۷

کتاب خوبیه ولی پیرلو یه چهره دیگه نشون داد در یوونتوس

آسمان آصفی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷

در گام اول کتاب رو بیشتر به خاطر خوانش تایماز خریدم. امید اینکه ناشران کتاب صوتی به این نکته مهم اهمیت بدهند که از گویندگان حرفه‌ای استفاده کنند.

زمان

۴ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۴۰۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۴۰۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان