دانلود کتاب صوتی پنج اختلال در عملکرد تیمی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پنج اختلال در عملکرد تیمی اثر پاتریک لنچیونی

دانلود و خرید کتاب صوتی پنج اختلال در عملکرد تیمی

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۳از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پنج اختلال در عملکرد تیمی

پنج اختلال در عملکرد تیمی نوشته پاتریک لنچیونی به چند مشکل رایج در مسیر کار گروهی می‌پردازد. این کتاب صوتی با ترجمه ثریا رضایی در انتشارات شادن پژواک چاپ شده و از طریق طاقچه در دسترس است. لنچیونی در این کتاب، یک بار دیگر داستانی در مورد رهبری برای ما تعریف می‌کند. 

درباره کتاب پنج اختلال در عملکرد تیمی

 پنج اختلال در عملکرد تیمی نیز مانند اکثر کتاب‌های پاتریک لنچیونی یک اثر داستانی است که در آن شخصیت‌های جذاب، اشتباهاتی انجام می‌دهند، تصمیماتی نادرست می‌گیرند و سپس از یک شخصیت عاقل، یاد می‌گیرند که چگونه بر آنها غلبه کنند.

کار گروهی هم، مانند بسیاری از جنبه‌های زندگی، در تسلط پیدا کردن بر مجموعه‌ای از رفتارها خلاصه می‌شود که از لحاظ نظری در ابتدا ساده به‌نظر می‌رسند، اما با گذشت زمان، عملی کردن آنها سخت می‌شود. تنها گروه‌هایی به موفقیت می‌رسند که بتوانند بر تمام گرایشات رفتاری نابودکننده انسانی غلبه کرده و مانع سیاست‌های مولد نواقص درون آن‌ها شوند. 

کاترین پِتِرسُن، مدیرعامل دِسیشِن‌تِک، با بحران نهایی رهبری روبرو می‌شود: متحد کردن یک تیم در بی‌نظمی و آشفتگی که کل شرکت را به سقوط تهدید می‌کند. آیا او موفق می‌شود؟ آیا اخراج می‌شود؟ آیا شرکت شکست می‌خورد؟ داستان‌های گیرای لِنچیونی به عنوان هشداری دائمی به‌کار می‌رود که رهبری به همان اندازه بینش، به شهامت هم نیاز دارد.

در سرتاسر داستان، لنچیونی پنج اختلالی را آشکار می‌سازد که به دلیل تقلا و کشمکش تیم‌ها، حتی در بهترین آنها، بوجود می‌آید. او یک مدل قدرتمند و گام‌های عملی را طرح‌ریزی می‌کند که می‌تواند برای غلبه بر این موانع متداول و ایجاد یک تیم منسجم و موثر استفاده شود. این پنج اختلال عبارتند از:

عدم اعتماد، ترس از تعارض و اختلاف، تعهد نداشتن، عدم مسئولیت پذیری در گروه، بی‌توجهی به اهداف گروه

درباره پاتریک لنچیونی

پاتریک لنچیونی، رئیس شرکت مشاورهٔ مدیریت، در کتابش با عنوان پنج اختلال در عملکرد تیمی در سال ۲۰۰۲ درباره‌ی این موضوع مطالبی نوشت. او این اصول را پس از مشاهده و مربی‌گری هزاران مدیر عامل و گروه‌های مدیریتی توسعه داد. لِنچیونی در این کتاب هم درست مثل کتاب‌های دیگرش یک حکایت قانع‌کننده با یک پیام قدرتمند، اما ساده را برای تمام آن‌هایی نوشته که سعی می‌کنند رهبران فوق‌العاده‌ای باشند. دو کتاب پرفروش اولش، پنج وسوسه مدیرعامل و چهار دغدغه یک مدیراجرایی خارق‌العاده، بود. این بار لنچیونی قدرت داستان‌سرایی و هوش بالای خود را به دنیای جذاب و پیچیده تیم‌ها معطوف ساخته است.

خواندن کتاب پنج اختلال در عملکرد تیمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه مدیریت و موفقیت در کسب وکار علاقه دارید، گوش دادن به این کتاب صوتی برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

بخشی از کتاب پنج اختلال در عملکرد کار تیمی

با داشتن یک تیم اجرایی برنده، شرکت فرصت رقابت بدست می‌آورد. به گفته پاتریک لنچیونی ، مدیران برای موفقیت کل سازمان باید به روشی آزاد و شفاف عمل کنند. آنها باید هم اعتماد و هم تضاد متقابل را پذیرا باشند. همانطور که در ورزش، مربی باید قبل از هر چیز وفادار به تیم باشد. تعهد و مسئولیت‌پذیری یک ضرورت است. اساسی‌ترین موضوع یک تیم، اعتماد است که منجر به علاقه‌مندی و مسئولیت‌پذیری می‌شود و از رفع مسئولیت و سرزنش یکدیگر جلوگیری می‌کند. این نوع حساسیت‌ها می‌تواند به کل سازمان آسیب برساند. و در آخر، مهمترین عنصرِ کنار هم نگهداشتن یک تیم، تمرکز بر روی نتایج است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان