دانلود کتاب صوتی ۱۳ دلیل برای اینکه با صدای بهرنگ بقایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۳ دلیل برای اینکه اثر جی. اشر

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۳ دلیل برای اینکه

نویسنده:جی. اشر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۳ دلیل برای اینکه

کتاب صوتی ۱۳ دلیل برای اینکه نوشته جی اشر است. این کتاب پرفروش با ترجمه یاسمین سیفایی و صدای رامونا شاه و بهرنگ بقایی منتشر شده است، این کتاب داستان دختری به نام هانا است که خودش را می‌کشد، او در ۱۳ نوار کاست صدایش را ضبط می‌کند و برای کسانی می‌فرستد که آن‌ها در مرگ خودش مقصر می‌داند. 

۱۳ دلیل برای اینکه هم در آمازون و هم در نیویورک تایمز پرفروش‌ترین کتاب بود و کاربران گودریدز این اثر را جزو بهترین رمان‌های ادبیات نوجوان می‌دانند و شبکه نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۷ سریالی از این کتاب با کارگردانی توماس مک‌کارتی و تهیه کنندگی سلنا گومز ساخت. جالب است بدانید که این اثر تا به حال به چهل زبان ترجمه شده است و در سراسر جهان هشت میلیون نسخه فروخته است.

درباره کتاب ۱۳ دلیل برای اینکه

هانا تنها فرزند خانواده بیکر است. هانا بسیار سختی را در دبیرستان پشت سر گذاشته و نمی‌تواند از غم‌هایش رها شود و در نتیجه خودکشی می‌کند. کلی جنسن پس ارام و گوشه‌گیری است. او دختری که عاشقش بوده را از دست داده‌ است. یک روز زمان برگشتن به خانه با بسته پستی عجیبی رو به رو می‌شود. او بسته را باز می‌کند و متوجه می‌شود ۱۳ نوار کاست در آن است. این نوارها صدای هانا است و او می‌خواهد در این نوارها از دلایل خودکشی‌اش حرف بزند. کلی باید همه نوارها را تا آخر گوش بدهد و همین موضوع او را با زندگی خودش هم روبه‌رو می‌کند. در همین زمان متوجه می‌شود افراد دیگری هم این نوارها را دریافت کرده‌اند و خودکشی هانا بسیار پیچیده‌تر از انتظار همه است.

جی اشر، نویسنده این کتاب، انگیزه‌اش را از نوشتن این داستان، خودکشی یکی از دوستانش بیان کرده است. این داستان که به سرعت میان نوجوانان و دوست‌داران ادبیات داستانی تحسین شد، توانسته است نقدهای مثبت نشریات را هم به خود جلب کند. از میان آن‌ها می‌توان به نشریه اسکول لایبرری ژونال (School Library Journal) اشاره کرد که این داستان را «با سرعتی سرسام‌آور و عواطف متحیرکننده.» می‌داند. نشریه کرکوس (Kirkus Reviews) هم این داستان را «اثری درخشان و مسحور کننده.» می‌داند.

شنیدن کتاب ۱۳ دلیل برای اینکه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جی اشر

جی اشر (Jay Asher) ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۵ در ایالت کالیفرنیا متولد شد. او زمانی که سال دوم دانشگاه را می‌گذراند به آرزوی نویسنده شدن فکر کرد ولی برای انتشار کتاب اولش مشکلات زیادی داشت. چراکه هیچ ناشری پیدا نمی‌شد که بخواهد کتاب کسی را منتشر کند که ترک تحصیل کرده است! از او تا به حال چهار کتاب به نام‌های آینده ما، وات لایت و پیپر و سیزده دلیل برای ... منتشر شده است. این کتاب معروف‌ترین اثر او است.

نظرات کاربران

Deniz1991
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

عالیههههه ولی هیچ چیز سریال 13دلیل برای اینکه با بازی دیلان مینت و کاترین لانگفورد نمیشود

کاربر ۱۴۷۴۹۲۶
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

من این کتاب را گوش داده‌ام. خیلی دوستش داشتم. فقط می‌توانم بگویم بیچاره هانا و همه کسانی که چوب سادگی‌شون رو خوردند

نرگس
۱۴۰۱/۱۲/۰۸

دوسش داشتم واگویه های درونی یه نوجوان رو خوب بیان میکنه و آخرش منو به گریه واداشت واقعا چقدر چیزهایی که ممکنه برای بزرگسالان بی اهمیت باشه برای یه نوجوان میتونه زندگی نابود کن بشه

کاربر 7451611
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

جذابه

زمان

۷ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۴۰۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۴۰۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۳۰%
تومان