دانلود کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند با صدای محمود هادی‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند

افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند کتابی نوشته برایان تریسی معروف است که با ترجمه گیتی شهیدی و صدای محمود هادی‌زاده می‌شنوید.

 درباره کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند

 برایان تریسی در این کتاب از منابع شگفت‌انگیز درون انسان سخن می‌گوید. اصول ذهنی و روحی‌ای که اگر بتوانید آنها رابه کار ببندید و به سمت و سویی مثبت هدایت کنید قطعا زندگی‌تان هم بهتر خواهد شد. 

مهم‌ترین اصل زندگی بشر این است که شما همانی می‌شوید که بیشتر اوقات به آن می‌اندیشید. این نگرش مبنای مذهب، فلسفه، متافیزیک، روان‌شناسی و همه موفقیت‌هاست. دنیای بیرونی شما بیشتر، انعکاس دنیای درونی شماست. اگر ذهن و فکر خود را تغییر دهید، زندگی شما متحول می‌شود.

بزرگ‌ترین چالش و بزرگ‌ترین مسؤولیت شما خلق معادل ذهنی خواسته‌ خود در بیرون از وجود خودتان است. با انجام دادن این کار، همه‌ی قدرت‌های ذهنی خود را فعال می‌کنید و نیروهای جهانی را به نفع خود فعال می‌کنید و کنترل کامل زندگی خود را به دست می‌گیرید.

برایان تریسی در این اثر با راهکارهای خود به شما کمک می کند ذهنتان را به سوی موفقیت و شادکامی و ثروت سوق دهید تا نمود بیرونی ان را به زودی شاهد باشید.

 شنیدن کتاب صوتی افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند

کاری کنید که هر فکر و حقیقتی که به ذهن شما خطور می‌کند برایتان سودآور باشد.

کاری کنید که برای شما نتیجه دهد و سودی برایتان به وجود آورد. به موضوعات آن‌گونه که ممکن است و می‌توانند باشند فکر کنید نه آن‌گونه که هستند.

"مکس ول والتز"

شما نابغه‌ای بالقوه هستید. مغز شگفت‌انگیز شما بیش از ۱۸ میلیون سلول دارد که هر کدام از آن‌ها از داخل به یکدیگر وصل هستند که این تعداد به ۲۰۰۰۰ می‌رسد. یعنی تعداد افکار احتمالی که می‌توانید به آن‌ها فکر کنید بیشتر از مولکول‌های موجود در دنیای شناخته شده است.

ظرفیت این را دارید که میزان باورنکردنی از اطلاعات را یاد بگیرید و اطلاعات را بیش از حد تصور خود حفظ کنید. می‌گویند، "وقتی شخصی تحصیلکرده می‌میرد، مثل این است که کتابخانه‌ای آتش گرفته و سوخته باشد." این کتابخانه‌ی بالقوه در فاصله‌ی بین گوش‌های شما قرار دارد.

ریشه‌های ثروت

در طول تاریخ بشر، دانش زمین، کار، سرمایه، وسایل و مبلمان منزل، لوازم برقی و لوله‌کشی ماشین آلات و دیگر دارایی‌ها ارزش به شمار می‌آمده است. تمام جنگ‌ها و انقلاب‌ها بر سر کنترل و تصاحب این‌ها بوده است. اولین به وجودآورندگان ارزش کسانی بودند که توانستند این منابع مختلف را با یکدیگر ترکیب کنند و خدمات و محصولاتی را برای بازار به وجود آورند.

اگرچه در قرن بیستم، تغییرات بسیاری در سرعت آن‌ها به وجود آمد که تصور شدنی نبود. در سال ۱۹۰۰، ۵۰ درصد از جمعیت آمریکا در مزارع زندگی می‌کردند و برای ۵۰ درصد دیگری که در شهرها زندگی می‌کردند غذا تهیه می‌کردند. امروزه، کمتر از ۳ درصد این جمعیت در مزارع زندگی می‌کنند و نه تنها غذای کافی برای همه‌ی آمریکایی‌ها تولید می‌کنند، بلکه مازاد عظیمی نیز صادر می‌کنند یا حتی به تمام دنیا می‌بخشند.

ما از عصر کشاورزی به عصر صنعت، از عصر صنعت به عصر خدمات و از این دوره نیز به عصر اطلاعات تغییر کردیم. امروزه منبع اولیه‌ی ارزش، دارایی زمین، کار و دیگر دارایی‌ها نیست، بلکه دانش، اطلاعات و دیدگاه‌ها منبع شمرده می‌شوند.

ثروت عظیمی که می‌توانید داشته باشید در بین دو گوش شما قرار دارد. می‌توانید با تکیه بر قدرت مغز و وارد شدن به آن، همانند جریانی قدرتمند به زندگی خود انرژی بدهید و آنچه را که به راستی می‌خواهید به دست آورید.

ثروت واقعی امروزه

امروزه ثروتمندترین آمریکایی و شاید ثروتمندترین فرد در دنیا، بیل گیتز است. ثروت شبکه‌ای شرکت او، مایکروسافت، بیشتر از ثروت شبکه‌ای IBM است که در تجارت قدمت بیشتری دارد. مایکروسافت به طور کامل بر قدرت مغز و فکر تکیه دارد. با پردازش رایانه‌ای اطلاعات بین رایانه‌ها از رایانه‌ای به رایانه‌ی دیگر از راه خطوط تلفن، سیستم‌های بی‌سیم و ماهواره‌ها ثروت تولید می‌شود.

اگر شرکتی دارید، دارایی اصلی شما هر شب در زمان خروج شما از در خارج می‌شود. می‌توانید ساختمان خود را به آتش بکشید. اما مادامی که افراد شما در بیرون از شرکت سالم هستند می‌توانید در خیابان قدم بزنید و دوباره تجارت خود را آغاز کنید. دارایی اصلی هر سازمان و هر فرد در توانایی او در تفکر و به کارگیری آن تفکر برای به دست آوردن نتایج دلخواه است.

توانایی خلق ثروت از روی قدرت ذهنی مشخص می‌شود نه قدرت فیزیکی.

سرمایه‌ی اولیه

در نسل‌های گذشته، ممکن بود لازم باشد فردی سال‌ها صبر کند تا سرمایه‌ی کافی را برای شروع و ایجاد کردن تجارت موفق در تولید یا خدمات جمع‌آوری کند. امروزه، چنین سرمایه‌ی عظیمی در دارایی‌های فیزیکی می‌تواند تعهد و استعداد او باشد. تغییر در فن‌آوری در آن سوی دنیا می‌تواند دستگاه ۱۰۰ میلیون دلاری را در عرض چند ماه بسازد.

اما آنچه در بین دو گوش شما قرار دارد نیز می‌تواند بی‌ارزش باشد و هیچ مصرف و کاربردی نداشته باشد. مغز شما به طور کامل قابل حمل و نقل است. چون فرّار و قابل انعطاف است می‌تواند بدون محدودیت گسترش و افزایش یابد البته اگر چگونگی آن را بدانید.

مهاجری می‌تواند وارد فرودگاه آمریکا شود و توانایی خلق صنعت یک بیلیون دلاری را در سر خود داشته باشد. می‌تواند در گمرک قدم بزند و دستانش را باز کند و بگوید "هیچ چیز برای ارائه ندارم" و دارایی‌های او همه در دانش و مهارت او باشند. بسیاری از موفق‌ترین و محترم‌ترین صاحبان شرکت‌ها و مؤسسات و تاجران این‌گونه وارد آمریکا شدند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

ط.م
۱۴۰۱/۰۴/۱۶

این کتاب با نام موفقیت نامحدود در ۲۰ روز و با تالیف آنتونی رابینز،توسط همین انتشارات منتشر شده.چرا باید یک کتاب با دو نام و دو نویسنده منتشر بشه و هیچ توضیحی هم در معرفی کتاب برای خوانندگان وجود نداشته

- بیشتر

زمان

۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۵۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۵۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان