دانلود کتاب صوتی نگرش همه چیز است با صدای محمد معصومی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نگرش همه چیز است اثر جف کلر

دانلود و خرید کتاب صوتی نگرش همه چیز است

نویسنده:جف کلر
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نگرش همه چیز است

کتاب صوتی نگرش همه چیز است نوشتۀ جف کلر و با گویندگی محمد معصومی  است و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نگرش همه چیز است

می‌خواهید زندگی‌تان را تغییر دهید؟ از تغییر دادن نگرش شروع کنید! نگرش انسان‌ها دریچه‌ای به سوی جهان است، هرچه این دریچه را تمیز و شفاف نگه دارید و به آن توجه داشته باشید، زندگی و دنیا را بهتر و واضح‌تر خواهید دید. شما یک آهنربای انسانی هستید و دنبال هر چیزی که باشید به آن دست پیدا می‌کنید. به جملۀ اول برگردیم، نگرش مثبت و منفی می‌تواند زندگی افراد را دگرگون کند. نویسندۀ این کتاب به خوانندگان یاد می‌دهد که چگونه می‌توانند در هر بخش از زندگی‌شان تغییرات چشمگیری ایجاد کنند.

جف کلر نویسنده‌ و سخنران معروف آمریکایی است. او در سال ۱۹۸۰ از دانشگاه حقوق فارغ‌ التحصیل شد و فکر می‌کرد تا پایان عمرش در این حوزه فعالیت خواهد کرد. کلر چندین سال وکالت کرد و از اینکه می‌توانست مشکلات مردم را حل کند لذت می‌برد ولی چیزهای زیادی در این رشته وجود داشت که او از آن‌ها بیزار بود؛ مثل کاغذ بازی‌ها، دعواهای همیشگی، پرونده‌های سنگین و … . رفته رفته این نارضایتی بیشتر شد و او نسبت به زندگی‌اش احساس ناامیدی کرد. افسردگی و حال و هوای روحی نامناسب کلر تا چندین وقت ادامه داشت، تا اینکه یک شب به صورت اتفاقی آگهی تلویزیونی را دید که دوره‌هایی را تبلیغ می‌کرد و می‌گفت که همه چیز به ناخودآگاه ما بستگی دارد. او آنقدر مستاصل بود که تصمیم گرفت این دوره‌ها را بخرد و امتحان کند. آن آگهی تلویزیونی نقطه عطفی در زندگی جف کلر بود و به او کمک کرد تا بتواند نگرش مثبت را جایگزین نگرش منفی‌اش کند، انرژی‌اش بیشتر شود و به طور کلی احساس بهتری نسبت به خودش و زندگی‌اش داشته باشد.

موضوع اصلی کتاب نگرش همه چیز است همانطور که از اسمش مشخص است، دربارۀ نگرش انسان‌ها صحبت می‌کند. از نظر کلر، تغییر نگرش و دیدگاه می‌تواند زندگی شما را به کلی زیر و رو کند. این کتاب یک دستورالعمل و راهنمای رسیدن به موفقیت است. جف کلر برنامه‌ای گام به گام برای کنترل زندگی و رها کردن انرژی درونی به شما ارائه می‌دهد. این کتاب ۱۲ درس و سرفصل دارد، که اسم شش سرفصل آن را با هم می‌خوانیم: مراقب گفتارتان باشید، کلام شما چراغ راهتان است، از تو حرکت از خدا برکت، با اشخاص مثبت معاشرت کنید، با ترس‌هایتان مقابله کنید تا پیروز شوید.

شنیدن کتاب صوتی نگرش همه چیز است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند نگرش خود را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
جف کلر

جفری یا همان جف کلر سخران انگیزشی و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی است. کلر با سازمان‌هایی کار می‌کند که می‌خواهند افراد موفقی را تربیت کنند و همچنین به مدیران فروش آموزش می‌دهد که چگونه افرادشان را به نیروهای مثبت‌تری تبدیل کنند. اما بیش از هر چیز، کلر را به عنوان نویسنده‌ی کتاب تاثیرگذار کتاب نگرش یعنی همه‌چیز می‌شناسند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۵۴۳۹۷
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

باید میزاشتید رادیو منفی با این قیمت هاتون

کاربر ۴۶۲۷۹۰۲ فکر کردم صوتی هست !
۱۴۰۱/۰۹/۰۳

گرانفروشها

زمان

۳ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۴۲۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۴۲۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان