دانلود کتاب صوتی بهانه‌ امید با صدای ایرج گرگین + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهانه‌ امید اثر مجموعه نويسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی بهانه‌ امید

معرفی کتاب صوتی بهانه‌ امید

در کتاب بهانه امید، سروده‌هایی از شاعرانی نظیر احمد شاملو، هوشنگ ابتهاج، نصرت رحمانی، سهراب سپهری و...  را با انتخاب و صدای ایرج گرگین می‌شنوید. 

 درباره کتاب صوتی بهانه امید

ایرج گرگین روزنامه‌نگار و گروینده سابق رادیو استت که در این کتاب اشعاری از شاعران بزرگ صد ساله اخیر ایران را می‌خواند. کتاب بهانه امید جلد دوم مجموعه این ترانه از توست است. در آغاز هر بخش نام شاعر و سال تولد و درگذشت او گفته می‌شود و گاهی هم صدای اصلی خود شاعر ضمیمه صدای گوینده می‌شود.

شنیدن کتاب بهانه امید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران شعر معاصر فارسی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره ایرج گرگین

ایرج گرگین از مدیردان قدیمی تلوزیون و رادیو روزنامه نگار و گروینده موفق و پیشکسوت ایرانی است. او در سال ۱۳۱۳ در تهران زاده شد. از دوران نوجوانی کار روزنامه نگاری را شروع کرد و در انتشار روزنامه جوانان دموکرات و روزنامه دانش آموز مطلب می‌نوشت.

 پس از آن با تحصیل در رشته ادبیات فارسی در دانشگاه تهران، کار مطبوعاتی‌اش را از روزنامه کیهان شروع کرد و توانست مدیر داخلی مجله کیهان فرهنگی شود. او در دهه چهل شمسی مدیر برنامه فرهنگی و اجتماعی در رادیو تهران شد و شاعران و هنرمندانی مانند احمد شاملو، سیمین بهبهانی، مهدی اخوان ثالث، فروغ فرخزاد و... در این برنامه حاضر شدند.

ایرج گرگین سرانجام پس از سال‌ها کار روزنامه نگاری و تاسیس جند شبکه خبر در خارج از ایران، در سال ۱۳۹۰ در ویرجینیای شمالی ایالات متحده درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۹,۶۰۰
۳۰%
تومان