دانلود کتاب صوتی گزیده گلستان سعدی با صدای ایرج گرگین با صدای ایرج گرگین + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گزیده گلستان سعدی با صدای ایرج گرگین اثر سعدی شیرازی

دانلود و خرید کتاب صوتی گزیده گلستان سعدی با صدای ایرج گرگین

نویسنده:سعدی شیرازی
گوینده:ایرج گرگین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گزیده گلستان سعدی با صدای ایرج گرگین

 کتاب صوتی گزیده گلستان سعدی با صدای ایرج گرگین یک شاهکار کلاسیک و از تأثیرگذارترین کتابِ نثر تعلیمی در ادبیات فارسی‌ است. این کتاب با صدای بی‌نظیر ایرج گرگین منتشر شده است. ایرج گرگین روزنامه‌نگار و از مدیران پیشین تلویزیون ملی ایران بود

درباره کتاب گزیده گلستان سعدی با صدای ایرج گرگین

سعدی نگارش کتاب گلستان را کمتر از یک سال بعد از تدوین بوستان، در اول اردیبهشت سال ۶۵۶ هجری شروع کرد. گلستان نوشته شاعر و نویسنده و ادیب مشهور ایرانی ابومحمّد مُشرف‌الدین مُصلِح بن عبدالله بن مشرّف، متخلص به سعدی است. به باور بسیاری از ادیبان، گلستان تأثیرگذارترین کتابِ نثر در ادبیات فارسی تعلیمی ‌است. که در یک دیباچه و هشت باب به نثر مسجَّع (آهنگین) نوشته شده‌است. بیشترِ نوشته‌های آن کوتاه است و هر داستان پندی اخلاقی به همراه دارد.

شنیدن کتاب صوتی گزیده گلستان با صدای ایرج گرگین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی گزیده گلستان با صدای ایرج گرگین را به تمام عاشقان ادبیات به ویژه ادبیات و شعر کلاسیک ایران پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ایرج گرگین

ایرج گرگین متولد ۱۵ بهمن ۱۳۱۳ است. او روزنامه‌نگاری را از نوجوانی با انتشار روزنامه دانش‌آموز در سال ۱۳۳۰ در تهران شروع کرد و با روزنامه جوانان دموکرات همکاری داشت.

همزمان با تحصیل در رشته ادبیات فارسی در دانشگاه تهران، در تئاتر هم فعالیت داشت و هم کار حرفه‌ای مطبوعاتی خود را در روزنامه کیهان شروع کرد و مدت کوتاهی نیز مدیر داخلی مجله کیهان فرهنگی بود.

گرگین در سال ۱۳۳۷ به عنوان تهیه‌کننده و گویندهٔ خبر به رادیو ایران پیوست و در همان سال طرح ایجاد یک رادیوی فرهنگی در تهران را ارائه کرد که پس از تصویب به اجرا درآمد و رادیو تهران ایجاد شد. او در سال ۱۳۴۰ برای تحصیل در رشته تلویزیون به ژاپن رفت و زود به ایران بازگشت.

او در در سال ۱۳۴۵ به همکاری با تلویزیون ملی ایران که تازه تشکیل شده بود پرداخت و اولین گوینده خبر در تلوزیون بود. در سال ۱۳۴۶ مدیر روابط عمومی و انتشارات تلویزیون ملی ایران شد. در سال ۱۳۴۹ مدیریت خبر تلویزیون را برعهده گرفت و انتشار مجله تماشا توسط تلویزیون و با همت او آغاز شد. در سال ۱۳۵۰ مدیریت تولید تلویزیون بر عهده وی گذارده شد. در سال ۱۳۵۱ برای ادامه تحصیل به کالیفرنیا رفت و در رشته مدیریت ارتباطات در دانشگاه USC تحصیل کرد. در بازگشت به ایران در سال ۱۳۵۳ مدیریت شبکه دوم تلویزیون را بر عهده گرفت. طی سال‌های ۱۳۵۶ و ۱۳۵۷ به ساخت چند فیلم از موزه‌های مختلف دنیا پرداخت. در سال ۱۳۵۹ از ایران خارج شد و در کالیفرنیا اقامت کرد.. 

نظرات کاربران

تسنيم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

یا ناظراً فیه سَل باللهِ مرحمةً علی المصنفِ و استَغفِر لصاحِبِه و اَطلُب لِنَفسِکَ مِن خیرٍ تُریدُ بها مِن بعدِ ذلِکَ غُفراناً لکاتبه

farzad
۱۴۰۳/۰۲/۰۷

چ نمونه ی زشتی....نه

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۳۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۳۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان