دانلود کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم

معرفی کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم

کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای تیم خود در کسب و کار داشته باشید. این کتاب تیم شما را به سمت پیشرفت هدایت می‌کند. 

درباره چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم

در این کتاب شما با پیشرفت به‌وسیله کار تیمی روبه‌رو می‌شوید. چیزی که به دست آوردنش به تنهایی غیر ممکن، ولی با تلاش یک مجموعه موفق خواهید داشت. 

در ساده ترین شکل، یک تیم می‌تواند به عنوان گروهی از افراد که دور هم جمع شده‌اند و همگی در جهت یک هدف مشترک کار می‌کنند تعریف شود. این فقط آغاز کار است. بر اساس این تعریف هر نوع تجمع گروهی از افراد می‌توانند یک تیم در نظر گرفته شوند. افراد با هوش در زمینه کسب و کار، می‌دانند چگونه یک تیم کارآمد را جمع آوری کنند تا به پیشروی در رقابت به آنها کمک کند. این کتبا به شما کمک می‌کند تیم‌تان را مدیریت کنید.

شنیدن چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم

ارتقاء حس تعهد: تیم‌های کارآمد حس عمیقی از تعهد و وفاداری را هم نسبت به اهداف تیم و هم نسبت به سازمان ترویج می‌دهند.

نتایج بهتر: تیم‌های کارآمد معمولا نتایج بهتری را نسبت به تیم‌های استاندارد تولید می‌کنند، و فرقی هم نمی‌کند که چه معیاری برای ارزیابی آنها استفاده شود، کیفیت نتیجه، ایجاد کردن فرصت، برنامه ریزی و … است.

داشتن نقش‌هایی که به طور شفاف تعریف شده‌اند: هر یک از اعضای تیم درک شفافی از اهداف تیم و همچنین نقش‌های خودشان در آن چارچوب دارند.

ترویج رقابت سالم: با کمک به اعضای تیم در درک اینکه همکاری آنها چگونه به موفقیت تیم کمک می‌کند، حس وظیفه و تعهد در همکاران پرورش داده می‌شود که می‌تواند عملکرد را بهبود بخشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان