دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره عشق با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهایی درباره عشق اثر باربارا دی آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهایی درباره عشق

معرفی کتاب صوتی رازهایی درباره عشق

کتاب صوتی رازهایی درباره‌ عشق اثر باربارا دی. آنجلیس، روان‌شناس و نویسنده مشهور آمریکایی است. بارابارا مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته روان‌شناسی از دانشگاه سیرا و دکتری خود را در همین رشته  را از دانشگاه کلمبیا پسیفیک گرفته است. در این کتاب، بابارا راز و رمز عشق‌ورزی را برای شما تشریح می‌کند.

 درباره کتاب صوتی رازهایی درباره عشق

معاشقه و عشق‌ورزی شاید عمیق‌ترین و اغناکننده‌ترین احساس در انسان باشد. هنگام معاشقه و عشق‌ورزی فاصله و جدایی میان شما و معشوق از میان برداشته شده و آنچه تجربه می‌کنید نه‌تنها فراتر از لذت نزدیکی و صمیمیت مطلق، بلکه تجربه درهم آمیختن با معشوق است. در این حالت به ناگهان خلقت و تمام هستی، معنا و مفهوم پیدا می‌کنند و شما درمی‌یابید چرا و برای چه اینجا روی این کره خاکی هستید. آنگاه همه هستی بسیار ساده و قابل فهم می‌شود.

آری، عشق‌ورزی نیز موهبتی جز این نیست. شاید تنها دلیل خیالبافی‌ها، رؤیاپردازی‌ها و جست‌وجوی بی‌وقفه تمام انسان‌ها برای همسر ایده‌آل یا همان گمشده همیشگی نیز تنها تجربه لحظاتی از این حالت «بودن» است. جهان و جهانیان این رؤیای شما را با فیلم‌ها، کتاب‌ها، روزنامه‌ها، مجلات، نمایش‌های تلویزیونی، آگهی‌های تجاری و تبلیغاتی نیز تشویق و تأیید می‌کنند. تمام این عوامل فقط حاوی و دربردارنده یک پیام برای شما هستند: «زندگی، عشق و دیگر هیچ». عشق‌ورزی تجربه‌ای شگفت‌انگیز، کامل، ایده‌آل، بی‌عیب و نقص و فراموش‌ناشدنی است.

اما این واکنش خیال‌انگیزِ شما روی دیگری نیز دارد: طرد و ترک‌شدن از جانب فردی که در سوی دیگر رختخواب خفته! ترس از این‌که به او نزدیک شوید و او شما را پس زند، یأس و سرخوردگی ناشی از این‌که بخواهید با یکدیگر باشید اما مشغله‌های زندگی این اجازه و امکان را به شما ندهد! وحشت از این‌که ندانید در سر و دل همسرتان چه می‌گذرد! ترس از این‌که دل و قلب خود را به روی شما ببندد و با شما سرد شود، دروغ بگوید، قالتان بگذارد و شما را ترک کند.

نیازی نیست رؤیای شما از عشق به کابوس بدل شود، این کتاب به این منظور نگاشته شده که به شما بیاموزد چگونه عشق بورزید و چگونه موهبت عشق را همواره زنده نگه دارید. این کتاب درباره روابط جنسی نوشته نشده، بلکه به این منظور نگاشته شده که روابط جنسی را به عشق و مهرورزی، آمیزه جنسی را به عشق‌ورزی، لذت را به شور و وجد و رفاقت را به اتحاد و یگانگی بدل کند. این کتاب به شما خواهد آموخت چگونه مدهوشی و لذت روابط جنسی را به‌نحو شایسته تجربه کنید.

عشق‌ورزی فقط یک عمل صرف فیزیکی نیست، بلکه می‌تواند کیفیت و ویژگی تجربیات هر روزه و هر لحظه زندگی شما باشد، حال با کسی رابطه داشته باشید یا نداشته باشید. این کتاب شما را به سفری مهیج درباره اسرار و گوشه‌های پنهان عشق خواهد برد. شما با آنچه خواهید آموخت، یک قدم به تحقق رؤیاهای خود نزدیک‌تر خواهید شد.

 شنیدن کتاب رازهایی درباره عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب برای همسران نوشته شده تا راه و رسم عشق‌ورزی را به آنان بیاموزد.

 بخشی از کتاب صوتی  رازهایی درباره عشق 

یا هرگز از خود پرسیده‌اید چرا مرد و زن‌های خوش‌اخلاق و مهربان جذب همسرانی بداخلاق می‌شوند؟

چرا هرچه یک زن ناراحت‌تر و عصبانی‌تر می‌شود، شوهرش سردتر شده و از او فاصله می‌گیرد؟

چرا وقتی زنی می‌رنجند و شروع به گریه می‌کند، شوهر او نمی‌تواند سریع به کمک او آمده و او را دلداری دهد و حتی ممکن است از دستش عصبانی هم بشود؟

چرا یک زن مستقل و قوی در رابطه خود با یک مرد به ناگهان احساس ناامنی می‌کند و محتاج و پرتوقع می‌شود؟

چرا هرچه زن بیشتر اصرار کند که از موردی ناراحت نیست و هیچ مشکلی وجود ندارد، شوهرش عصبانی‌تر می‌شود؟

چرا هرچه مردی بیشتر سعی نماید همسرش را آرام کند و به او دلداری دهد و بگوید اوضاع خوب است، زنش مضطرب‌تر و نگران‌تر می‌شود؟

جواب تمام سؤال‌ها در درک یک راز پنهان نهفته است. هنگامی که این ارتباط پنهان را کشف و درک کنید، می‌توانید موفقیت و شکست روابط و همچنین دلیل این را که چرا گاهی اوقات روابط تا بدین حد دیوانه‌کننده می‌شوند نیز درک نمایید. این ارتباط پنهان تأثیر الاکلنگ نامیده می‌شود. برای توضیح تأثیر الاکلنک از یک تمثیل استفاده می‌کنم:

فرض کنید چند ظرف محتوی مایع، مثلاً دو تانکر آب که به صورت قائم کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند وجود دارند. فرض کنید تانکرها به مثابه طرفین دعوا در یک رابطه هستند؛ بیایید در اینجا آن‌ها را زن و شوهرهایی بنامیم که اسم‌های آن‌ها به ترتیب جان و مری است. این دو ظرف در قسمت پایین لوله‌ای ارتباطی دارند که این لوله ارتباطی نمایانگر میزان حساسیتی است که این زن و شوهر در قبال یکدیگر دارند. می‌توانیم این لوله را ارتباط میان این زن و شوهر فرض کنیم. هنگامی که متأهل هستید یا به یک خانواده تعلق دارید یا از نزدیک با کسی همکار هستید، مهم‌تر از همه هنگامی که با کسی رابطه جنسی دارید، می‌توان گفت که به‌طور نامرئی به یکدیگر متصل هستید. هرچه رابطه میان شما و آن شخص قوی‌تر شود، احساسات شدیدتری را در قبال یکدیگر تجربه می‌کنید. آیا تا به حال متوجه شده‌اید وقتی نامزد یا همسرتان از موردی ناراحت است آن را انکار می‌کند؟ آیا تابه‌حال شده قبل از آن‌که خودتان متوجه شده باشید که چه احساسی دارید یکی از فرزندان شما متوجه خلق و خو و احساسی خاص در شما شده باشد؟ ارتباط روحی و عاطفی که بین شما وجود دارد به شما امکان می‌دهد که بتوانید احساسات دیگران را بفهمید.

حال آن دو تانکر محتوی آب و ارتباط میان آن‌ها در قسمت پایین را مجدد در نظر بگیرید؛ چه چیز دیگری درون آن‌ها موجود است؟ محتوی این تانکرها همان احساسات جان و مری هستند که لوله‌ای قسمت پایین احساسات این دو را به هم متصل می‌کند، به‌طوری‌که جان و مری بتوانند احساسات یکدیگر را بفهمند و حس کنند.

تأثیرات الاکلنگ

حال بیایید ببینیم برای ظرف محتوی احساسات جان و مری چه اتفاقی می‌افتد:

۱. یک روز جان به مری چیزی می‌گوید. مری عصبانی می‌شود (فرض کنید عصبانیت مایعی است که از ظرف محتوی احساسات مری به غلیان در می‌آید.)

۲. سوابق و شرطی‌شدن‌های مری به او می‌گوید عصبانی‌شدن احساس پسندیده و قابل‌پذیرش نیست، احتمال دارد جان از این حالت تو خوشش نیاید.

۳. مری بدون این‌که متوجه باشد شروع به سرکوب‌کردن خشم خود می‌کند (فرض کنید مری سطح مایع داخل ظرف را که محتوی احساساتش است با فشار به سمت پایین می‌راند.)

۴. همین که مری احساس خود را سرکوب می‌کند یا به عبارتی سطح مایع را در تانکر خود به پایین فشار می‌دهد، مایع راهی ندارد جز این‌که از طریق راه ارتباطی که در قسمت پایین قرار گرفته در ظرف محتوی احساس جان بالا برود.

۵. به ناگهان جان احساس عصبانیت می‌کند، تحریک‌پذیر شده و از دست مری ناراحت می‌شود. جان ناخودآگاه خشمی را که مری در خود سرکوب کرده احساس می‌کند، اما آن را به گونه‌ای احساس و تجربه می‌کند که گویی خشم خودش است.

۶. هرچه مری بیشتر احساس می‌کند مسئله‌ای وجود ندارد و همه چیز خوب است، جان عصبانی‌تر می‌شود.

۷. هرچه جان عصبانی‌تر می‌شود، مری بیشتر تلاش می‌کند تا او را آرام کند، بدین معنی که همان‌طور که خشم خود را سرکوب کرده، سعی می‌کند خشم جان را نیز سرکوب کند.

نظرات کاربران

mahdie
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

بسیار بسیار دقیق و عملی ، بطور کلی تمام کتاب های باربارا دی آنجلیس رو توصیه میکنم ، راز هایی درباره مردان ، آیا تو گمشده ام هستی

زمان

۱۴ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۵۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۵۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۶,۰۰۰
تومان