دانلود کتاب صوتی هرگز هرگز با صدای نگین خواجه نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هرگز هرگز اثر کالین  هوور

دانلود و خرید کتاب صوتی هرگز هرگز

معرفی کتاب صوتی هرگز هرگز

کتاب صوتی هرگز هرگز داستانی از کالین هوور، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و تارین فیشر است که با ترجمه مهرزاد جعفری و صدای نگین خواجه نصیر می‌شنوید. این داستان درباره رابطه عاشقانه‌ای است که حالا به یک غریبگی تمام عیار، بدل شده است. 

درباره کتاب صوتی هرگز هرگز

کالین هوور با همکاری تارین فیشر، داستان جذابی آفریده است که یک عاشقانه تمام عیار با هزاران هزار سوال است. داستان درباره زندگی دو شخصیت به نام‌های چارلیز واین وود و سیلاس نش است. دو دوستی که از روز اول زندگیشان، از زمانی که یاد گرفتند راه بروند، بهترین دوست هم بودند. آن‌ها خاطرات بسیاری باهم ساخته‌اند و وقتی چهارده ساله شدند فهمیدند که عشق در مسیرشان قرار گرفته است. آن‌ها حسی متفاوت را تجربه می‌کردند... اما از امروز صبح این دو نفر کاملا با یکدیگر غریبه هستند.

به نظر می‌رسد چارلیز و سیلاس همه چیز را فراموش کرده‌اند. از اولین خاطراتی که باهم ساختند، اولین دعوایی که باهم داشتند، اولین لحظه‌ای که عاشق یکدیگر شدند. آن‌ها همه چیز را فراموش کرده‌اند. اما فراموشی راه‌حل نیست. چارلیز و سیلاس باید با کمک همدیگر از اتفاقاتی که برایشان افتاده است و کارشان را به اینجا رسانده، پرده بردارند. آن‌ها باید دلیل غریبگی‌شان را باهم بفهمند؛ شاید عجیب باشد اما هرچه بیشتر پیش می‌روند و بیشتر از قبل خودشان را می‌کاوند، بیشتر در مورد خوشان می فهمند. 

از همه بیشتر سوالی در ذهن هر دو رژه می‌رود و جوابی برایش ندارند: چرا از همان ابتدا، رابطه‌شان را با هم شروع کردند؟ 

چارلیز هرکاری می‌کند تا بتواند گذشته را فراموش کند و از این ماجرا عبور کنند اما سیلاس هرکاری می‌کند تا به یاد آورد...

کتاب صوتی هرگز هرگز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید از یک داستان زیبای عاشقانه و یک رمان خارجی لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما انتخاب کتاب صوتی هرگز هرگز است. 

درباره کالین هوور 

کالین هوور  ۱۱ دسامبر سال ۱۹۷۹ در تگزاس به دنیا آمد و در سال ۲۰۱۱ اولین رمان خود، بسته، را منتشر کرد. البته قصد خاصی برای انتشار این کتاب نداشت اما زمانی که وبلاگ‌نویس معروف، ماریس بلک، به این رمان پنچ ستاره داد، کتابش به سرعت در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. هوور کتاب‎های زیادی نوشته است که بیشتر آن‌ها مانند «عقب‌نشینی»، «ما تمامش می‌کنیم»، «این دختر» جوایز و دستاوردهای ارزشمندی داشته‌اند. او پیش از اینکه به نوشتن رو بیاورد، به انجام خدمات اجتماعی مشغول بود. 

کالین هوور در حال حاضر با همسر و سه پسرش زندگی می‌کند. 

درباره تارین فیشر 

تارین فیشر، در سال ۱۹۸۲ در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی متولد شده است و در حال حاضر با همسر و فرزندانش در سیاتل، واشنگتن زندگی می‌کند. او یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز و یو اس ای تودی است که تا به حال دوازده رمان و رمان کوتاه نوشته است و بیشتر به دلیل نوشتن کتاب‌های Wives و Wrong Family شناخته می‌شود. او همچنین وبسایتی راه‌اندازی کرده است که در حوزه مد و فشن فعالیت دارد.

درباره نگین خواجه نصیر

نگین خواجه نصیر گوینده، مجری، صداپیشه و دوبلور صدا و سیما است. او در رشته آموزش زبان انگلیسی تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده است و از سال ۱۳۶۴ تاکنون به فعالیت‌های مختلف در حوزه های تخصصی گویندگی تیزر، نریشن، دوبله و صداپیشگی مشغول است. او همچنین گویندگی تیزرها و مستندهای مختلف به دو زبان فارسی و انگلیسی در کارنامه خود دارد.

معرفی نویسنده
عکس کالین  هوور
کالین هوور

کالین هوور در ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹ در سولفور اسپرینگز در تگزاس به دنیا آمد و در سالتیلو در تگزاس بزرگ شد. هوور مدت‌ها پیش از اینکه هویت خود را درک کند، عاشق نوشتن بود. او خود درباره‌ی کودکی‌اش این‌گونه می‌گوید: «به یاد دارم که در کودکی احساس می‌کردم که داستان‌هایی برای گفتن دارم.»

نظرات کاربران

farez
۱۴۰۱/۱۰/۱۱

کتآب هرگز هرگز، اثری رمانتیک و جادویی در فضایی تینیجری...کتابی که خوشخوان و روان بود و بسیار خوب ترجمه و ویرایش شده بود. من نسخه فیزیکی همین ترجمه رو‌خوندم که از نشر آذرباد هست.نویسنده رو از کتاب ما تمامش میکنیم

- بیشتر
کاربر ۵۰۴۸۸۹۴
۱۴۰۱/۰۶/۱۹

بی نهایت بزارین براش لطفا

talis
۱۴۰۱/۰۷/۱۰

خب انتظار ی کتاب تخیلی رو نداشتم صدای گوینده رو دوست داشتم ولی برام خیلی از نکات کتاب نصفه بافی موند و جوابی براشون نویسنده در آخر کتاب نداشت و این تو ذوق میزد

lonelyhera
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

من کتاب چاپی رو خواندم ایده اش بی نظیره :)

eli
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

داستانی کودکانه از دو نوجوان که به نوع عجیبی فراموشی دچار شده اند، شاید برای تین ایجر ها جالب باشه، با احترام به راوی محترم خانم خواجه نصیر که کارهای گذشته و رادیویی ایشون خیلی خوب بوده، داستان خیلی بیشتر

- بیشتر
zahra
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

من آثار کالین هوور رو دوست دارم و به کسایی که میگن کالین هوور داستاناش خوب نیست باید بگم که رمانای کالین هوور حداقل ارزش یکبار خوندنو داره من رمان های 《ما تمامش/ شروعش میکنیم》《اگر حقیقت این باشد》《یاد او》《عشق زشت》 و

- بیشتر
کاربر ۴۷۵۶۵۵۶
۱۴۰۲/۰۹/۱۴

میشه یکی بهم بگه چرا اون ملافه ها آخر خونی بود؟

nil.see
۱۴۰۲/۰۴/۳۱

به دوستانی که علاقه مند به رمان های عاشقانه دارن توصیه میکنم

pani
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

خیلی چرت بود

mary777
۱۴۰۱/۰۷/۱۲

پایانش رو اگه فاکتور بگیریم، داستان جذابی بود، با گویندگی بسیار خوب. هرچند که به نظرم پایانش ارزش ۹ ساعت انتظار رو نداشت، از اون بدتر این که سوالات اصلی ماجرای داستان رو بی‌پایان گذاشت.

زمان

۹ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۵۴۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۵۴۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان