دانلود کتاب صوتی علم و آیین ها با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی علم و آیین ها اثر روپرت شلدریک

دانلود و خرید کتاب صوتی علم و آیین ها

معرفی کتاب صوتی علم و آیین ها

روپرت شلدریک در کتاب علم و آیین ها، درباره تاثیر تجربه‌های معنوی راهگشا بر بدن، مغز و سلامتی سخن می‌گوید و تمارینی برای مراقبه، شکرگزاری و زیارت ارائه می‌کند که در هر دینی کمک کننده است.

 درباره کتاب علم و آیین ها

 هر دین و آیینی که داشته باشید، روش‌های مراقبه و شکرگزاری که روپرت در این کتاب معرفی می‌کند برایتان کاربردی و سودمند است. همه مسیحیان، مسلمانان، یهودیان، بودائیان، زردشتیان و هندوها می‌توانند این تمرین‌ها را انجام دهند و ختی آتئيست‌ها و ندانم‌گراها از انجام آن لذت ببرند.  تمرین‌های معرفی شده در این کتاب مختص دین خاصی نیست بلکه در اختیار و پذیرای همه است.

کسانی که تمرین سپاس‌گزاری انجام می‌دهند شادتر از کسانی هستند که آن را نجام نمی‌دهند و نویسنده نیز این کتاب را به همین دلیل نوشته است. چون باور دارد در عصر سکولار انسان به شدت نیازمند معنویت است، چه مذهبی باشد و چه نباشد.

روپرت شلدریک در این کتاب ۷ تمرین معرفی می‌کند که میان تمام مذاهب و ادیان مشترک‌اند. همه مذاهب انسان را به شکرگزاری تشویق می‌کنند و تمام سنت‌های دینی زیارت دارند. هندوها به معابد خود می‌روند، مسمانان به مکه و مکان‌های مقدس خود می‌روند و یهودیان و مسیحیان در سراسر دنیا نیز آداب زیارت خود را دارند. پس با کتاب علم و آیین و تمرین‌های آن همراه شوید تا سیر و سلوکی معنوی را آغاز کنید و به آرامش و شادی بیشتری برسید.

شنیدن کتاب علم و آیین ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌هایی درباره معنویت، مراقبه و شکرگزاری مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب علم و آیین ها

مطالعات انجام شده روی بچه مدرسه‌ای‌ها و دانشجویانی که مراقبه کرده‌اند نشان می‌دهند که مراقبه اثرات مثبت قابل توجهی روی تندرستی و صلاحیت اجتماعی آن‌ها داشته است. حتی در امریکا سپاه تفنگداران دریایی تلاش کردند از تمرین ذهن‌آگاهی برای افزایش عملکرد نیروها استفاده کنند.

یکی از روزنامه‌نگارانی که از یک کمپ آموزشی در ویرجینیا دیدن کرده بود شرح‌حال آموزش‌های دشوار و سختی را که با دوره‌های سکوت کامل برگزار می‌شد بدین گونه بیان داشت: «شما مردانی را می‌بینید که با یونیفرم و تفنگی که به پشتشان بسته‌اند، در وضعیت گل نیلوفر نشسته‌اند.» آموزشی که آن‌ها دریافت می‌کردند برای کمتر کردن ترس، افزایش عملکرد ذهنی تحت فشار جنگ و بالا بردن ظرفیتشان برای همدردی طراحی شده بود. اما این روایت نشان می‌دهد که مراقبۀ ذهن‌آگاهی سکولار چه مسیری را از ریشۀ بودایی خود طی کرده و به چه شکلی درآمده است. تصورش هم دشوار است که چطور افزایش اثربخشی و کارایی ارتش را می‌توان با عشق و محبت نسبت به دشمنان ترکیب کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۲۶۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۲۶۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان