دانلود کتاب صوتی قورباغه ات را ببوس! با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قورباغه ات را ببوس! اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی قورباغه ات را ببوس!

معرفی کتاب صوتی قورباغه ات را ببوس!

برایان تریسی به همراه کریستینا تریسی در کتاب صوتی قورباغه ات را ببوس!، ۱۲شیوه‌ی شگفت‌انگیز برای تبدیل‌کردن منفی‌ها به مثبت‌ها در زندگی شغلی و شخصی را به شما آموزش می‌دهند.

درباره کتاب صوتی قورباغه‌ات را ببوس

رسیدن به شادی و آرامش ذهنی به طور طبیعی یکی از نیازهای اساسی بشر است و هر انسانی حق خود می‌داند که رضایت و عشق و شادمانی را در زندگی تجربه کند.

روانشناسی می‌گوید نگرش ذهنی منفی داشتن نسبت به خود و دیگران بزرگترین سد بین شما و یک زندگی شگفت‌انگیزند. پس درست این است که در دل هر رویداد تنها نکته مثبت آن را جستجو کنید.

این کتاب بر اساس پنج‌هزار همایش و گفت‌وگوی برایان تریسی با بیش از پنج میلیون نفر در پنجاه‌وهشت کشور و هزاران ساعت کار کریستینا در زمینه‌ مشاوره و روانشناسی نوشته شده است. در این کتاب، مجموعه‌ای از روش ها و راهکارهای ساده، اما مؤثر را فرامی‌گیرید که می‌توانید آن‌ها را بون معطلی به‌کار ببرید تا فکرهای منفی‌تان را به اندیشه‌هایی مثبت تبدیل کنید و از هر مشکل زندگی‌فرصتی ویژه بسازید. شما یاد می‌گیرید چطور به انسانی با اعتمادبه‌نفس بالا تبدیل شوید و همه‌ استعدادها و توانایی‌های خودتان را به‌کار بگیرید تا به روشی استثنایی زندگی کنید.

این ابزارها و راهکارها برای بسیاری در سراسر جهان مفید و مؤثر بوده‌اند و امیدواریم برای شما هم موثر واقع شوند.

شنیدن کتاب قورباغه‌ات را ببوس! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به دنبال آن هستید که بش از پیش افکار و ذهنیت منفی را از خود دور کنید این کتاب مناسب شماست.

 بخشی از کتاب صوتی قورباغه‌ات را ببوس!

همه‌ی انسان‌ها می‌خواهند شاد و موفق باشند. همه‌ی انسان‌ها می‌خواهند از نشاط، رضایت‌خاطر، روابطی عالی و آرامش ذهنی بهره‌مند باشند. پس، چرا بسیاری از انسان‌ها، به اختیار خودشان، ناامیدانه زندگی می‌کنند؟

همان‌گونه که در گذشته دراین‌باره سخن گفته‌ایم؛ کمابیش در هر موقعیتی، می‌توانیم علت کمبود شادمانی و موفقیتمان را در احساسات منفی‌مان و موانعی بیابیم که این احساسات منفی در مسیر زندگی‌مان به‌وجود می‌آورند. قورباغه‌های زشت موجود در مرداب ذهنی ما سبب می‌شوند همواره با شکست روبه‌رو شویم و عقب بمانیم.

کودکان ممکن است، به دلیل روبه‌روشدن با انتقادهای ناسالم و بهره‌مندنبودن از محبت کافی، در وضعیتی قرار بگیرند که احساسات منفی از همان زمان در وجودشان پرورش یابد. درحالی‌که این کودکان رشد می‌کنند و به بزرگسالی می‌رسند؛ ممکن است احساسات منفی آنان شدید و شدیدتر شود و گونه‌های مختلف احساسات منفی را تولید کند.

احساساتی منفی؛ همچون ترس، تردید، نگرانی، حسادت، نفرت، رنجش، بی‌کفایتی و احساس بی‌عرضگی، به‌ویژه در مقایسه با دیگران؛ در واقع در گروه اصلی احساساتی منفی قرار دارند که انسان‌ها با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند.

ترس، تردید و نگرانی در آن زمان در وجود کودکی پدیدار می‌شود که بزرگ‌ترها همواره از او انتقاد می‌کنند. حتی اگر او کاری ارزشمند را نیز به ثمر برساند؛ باز هم برای راضی‌کردن والدینش کافی نخواهد بود. بسیاری از والدین به‌ندرت عشقشان را به فرزندشان ابراز می‌کنند یا او را تأیید می‌کنند. همچنین، بعضی والدین وقتی احساس می‌کنند که فرزندشان به‌گونه‌ای در راضی‌کردن آنان موفق نخواهد بود؛ بی‌درنگ عشقشان را از او دریغ می‌کنند و دیگر او را تأیید نخواهند کرد.

 فهرست کتاب قورباغه‌ات را ببوس!

 مقدمه

فصل اول: هفت حقیقت درباره‌ی شما

فصل دوم: شاهزاده‌ی خوش‌قیافه‌ی خودتان را تصور کنید

فصل سوم: مستقیم به چهره‌ی قورباغه‌ی خودتان بنگرید

فصل چهارم: برکه‌ی زندگی‌تان را از قورباغه‌های زشت پاک کنید

فصل پنجم: مردابتان را خشک کنید

فصل ششم: آب برکه‌ی خودتان را عوض کنید

فصل هفتم: زیبایی را در قورباغه‌ها جست‌وجو کنید

فصل هشتم: با اعتمادبه‌نفس به جلو بپرید

فصل نهم: با قورباغه‌های زشتتان خداحافظی کنید

فصل دهم: بهترین‌ها را از قورباغه‌ی خودتان انتظار داشته باشید

فصل یازدهم: قورباغه‌های رنج‌آورتان را رها کنید

فصل دوازدهم: هفت عامل مهم برای تبدیل‌شدن به شخصیتی مثبت‌اندیش

نتیجه‌گیری: عملکرد به‌راستی اهمیتی بسیار دارد


معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

میلاد فاضل نژاد
۱۴۰۱/۰۲/۱۹

این کتاب بیشتر از هر شخصی مناسب افرادیه که از دردی جبران نشدنی رنج می برند ، و همچنین برای همه آموزشی عالی برای گذران زندگی در جهت برآورد اصل خوشبختی و شادی خودشه ، نویسنده کتاب به خوبی از

- بیشتر
کاربر ۵۱۶۹۹۳۱ mنسرین عزیزی
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

همان خلاصه کتاب خوب بود هنوز موفق به شنیدن کتاب نشدم.

کاربر morteza
۱۴۰۱/۰۵/۳۱

سلام.کتاب اموزشی خوبیه..ولی از فصل ۷ ب اونور باز نمیکنه

Mahsa📚
۱۴۰۱/۱۱/۰۵

بهترین کتاب 🙏🏻 مخصوصا قسمتی ک افرادی حس گناه میدن به انسان تا به ان مسلط شود

ملیکا بشیری خوشرفتار
۱۴۰۱/۰۸/۲۸

این کتاب صوتی آرامش خاصی به لحاظ ارائه ی راهکار و بخصوص با گویندگی متخصصانه خانم مریم پاکذات ایجاد میکند.حاوی نکات ارزشمندی میباشد.

فرزانه مهدی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸

کتابی خوب آموزنده برای مثبت اندیشی و رهایی از افکار منفی

fariba59
۱۴۰۲/۰۷/۰۷

عاااالی عالی 👏👏👏👏کاش میتونستم برای همه این کتاب را بخرم و هدیه بدهم

امیر
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

اگه از دیگران آزرده خاطر هستید و نمیتونید گذشته و رفتار اونا رو هضم کنید این کتاب راهکار بهتون میده تا بلند شید و فراموش کنید و دوباره حرکت کنید

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۴۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۴۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان