دانلود کتاب صوتی شهامت با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهامت اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی شهامت

معرفی کتاب صوتی شهامت

شهامت اثری از دبی فورد، نویسنده، مدرس و سخنران شناخته شده آمریکایی است که مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس به شما می‌آموزد.

 درباره کتاب صوتی شهامت

 در کتاب شهامت، دبی فورد بی‌تعارف با شما درباره راه‌های پرورش عزت نفس حرف می‌زند.  این اثر یکی از کتاب‌های نه‌گانه دبی‌ فورد است که نسخه‌ای کاربردی و دقیق برای افزایش شهامت شما دارد.

 همه ما در زندگی خود تجربیات تلخی از عدم شهامت داشته‌ایم. گاهی می‌خواستیم فریاد بزنیم و از حق خود دفاع کنیم ولی این کار را نکرده‌ایم، چندین‌بار منافع دیگران را برخود ترجیح داده‌ایم و بارها و بارها نتوانسته‌ایم به خواسته‌های غیرمنطقی دیگران نه بگوییم.

ما هر روز انتخاب‌هایی داریم که بعضی از آنها به ما حس قدرت و اعتماد به نفس می‌دهند و برخی دیگر آن را از ما می‌گیرند. 

ترس‌ها و شهامت‌های فراموش شده موانع بزرگی هستند که ما را از انتخاب‌های درست و مقتدرانه دور نگه می‌دارند. 

دبی فورد در کتاب خردمندانه‌اش نسخه‌ای دارد که شما را به زندگی شجاعانه و هوشمندانه بازمی‌گرداند. او با صداقت بی‌دریغ و بدون ترس با شما سخن می‌گوید و در فصل فصل کتابش آنچه را برای یک زندگی سالم و باشهامت نیاز دارید، به شما معرفی می‌کند. تجربیات شخص‌اش را می‌گوید و دگرگونی‌ دیدگاهش را از دیدگاهی همیشه توام با هراس به دیدگاهی کاملا شجاعانه را برای شما تشریح می‌کند.

 شنیدن کتاب شهامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید یک زندگی شجاعانه‌تر و با عزت‌نفس بیشرت را تجربه کنید، این کتاب برای شماست.

 درباره دبی فورد

دبی فورد نویسنده برگزیده پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و کارشناس متبحر بین‌المللی در عرصه تحول فردی بود. مجموعه نه‌گانه او با نام‌های سایه‌ات را در آغوش بگیر، چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، نیمه تاریک جویندگان نور، بهترین سال زندگی شما، سؤال‌های درست، راز سایه، پاک‌سازی آگاهی در بیست‌ویک روز، جدایی معنوی و نیز کتابی که در دست دارید، به ده‌ها زبان زنده دنیا ترجمه شده است و به‌عنوان ابزار آموزشی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی سرتاسر جهان به کار گرفته می‌شود. او همچنین نویسنده همراه کتاب‌های نامه‌ای از بهشت با آلن گویر و تأثیر سایه با دیپاک چوپرا و ماریان ویلیامسون بود. دبی فورد مؤسسه «تربیت یکپارچگی وجود» را که مرکزی برای رشد فردی است و افراد بامهارت و علاقه‌مند را در فرآیندی برای مربیگری پرورش می‌دهد بنیان نهاد. صدها مربی کارآزموده این مؤسسه، روش منحصربه‌فرد دبی فورد را برای کمک به افراد و هدایت آن‌ها به والاترین تجلی وجودشان به کار می‌برند.

رسالت دبی فورد «الهام بخشیدن به بشریت و هدایت ایشان به مقصد زندگی یکپارچه» بود. او علاوه بر سخنرانی در همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلف در سرتاسر امریکا و کانادا کارفرما بود و «فرایند سایه» خود را برگزار می‌کرد که کارگاه سه روزه متحول‌کننده‌ای بود که افراد در آن عشق ورزیدن به خویش و رهایی عاطفی را تجربه می‌کردند. دبی فورد به‌وسیلهٔ وب‌سایت خود و برگزاری کلاس‌های از راه دور، مشاوره تلفنی و دیگر ابزارهای کمکی هزاران نفر در سرتاسر دنیا را به افکار خویش جذب کرده بود و همچنین در خبرنامه‌ای تخصصی، نویسنده مقالات سؤالات درست در عمل بود.

 بخشی از کتاب صوتی شهامت

بیش از پانزده سال است که من به سراسر دنیا سفر می‌کنم و به مردم یاد می‌دهم چگونه با دنیای درونشان به آشتی درآیند تا در تجارب سختی که زندگی پیش پای آن‌ها می‌گذارد احساس امنیت و اعتمادبه‌نفس خود را از دست ندهند. در اغلب موارد، بیشتر افرادی که پیش من می‌آیند در بیشتر زمینه‌های زندگی خود موفق هستند؛ اما در یک قسمت گره دارند. به نظر می‌رسد که نمی‌توانند در بعضی قسمت‌های خاص زندگی خود موانع را از سر راهشان بردارند. من متوجه شده‌ام اغلب موانعی که شوق و لذت زندگی را از آن‌ها ربوده است و مانع حرکتشان می‌شود، از دوران کودکی آن‌ها سرچشمه می‌گیرد و اغلب در خانواده آن‌ها نسل‌به‌نسل منتقل شده و در زندگی بسیاری از نزدیکانشان تکرار شده است.

به‌تازگی، پس از نوشتن هشت کتاب و مشاهده تحول شگفت‌آور افراد در مدت زمانی کوتاه، فهمیده‌ام که این ذهن هوشمند ما نیست که ما را هدایت می‌کند و به ما شهامت و اعتمادبه‌نفس بیشتر می‌دهد، بلکه فرایند حقیقی تحول آن چیزی است که در دل ما رخ می‌دهد، فرایندی درونی است که نحوه نگاه ما را، آن‌گونه که احساس می‌کنیم، رفتار می‌کنیم و حقایق را می‌بینیم و درک می‌کنیم، تغییر می‌دهد. این فرایند سفری است به درون و دیدن آنچه همیشه در خود داشته‌ایم؛ اما پنهان کرده‌ایم، اتصال مجدد با قدرت بیکرانی که شهامت و اعتمادبه‌نفسمان را دوباره به ما برمی‌گرداند. من زمانی که احساس ناامنی می‌کنم، نوعی بی‌قراری در دلم احساس می‌کنم که اکنون می‌فهمم هشداری است که می‌خواهد بگوید از منبع درونی اعتمادبه‌نفس و شجاعتم جدا شده‌ام. اغلب برای من فقط پنج دقیقه طول می‌کشد تا چشمانم را ببندم، احساساتم را مرور کنم و با منبع درونی خود اتصال مجدد برقرار کنم. این حرکتِ از سر به قلب، بسته به موضوع، ممکن است از چند دقیقه تا چند روز طول بکشد.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

کاربر بهناز
۱۴۰۱/۰۶/۰۴

کتاب عالی و کاربردی مفید

زمان

۷ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۸۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۸۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
۴۹,۱۴۰
۳۰%
تومان