دانلود کتاب صوتی نسخه بهتر خودت با صدای بهادر ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نسخه بهتر خودت اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی نسخه بهتر خودت

معرفی کتاب صوتی نسخه بهتر خودت

کتاب صوتی نسخه بهتر خودت نوشته جول اوستین، یکی از بهترین روان‌شناسان انگیزشی و کشیش کلیسای بزرگ لیکوود است. او در این کتاب شما را به سفر می‌برد، سفری که شما را با بخش‌هایی از وجودتان آشنا می‌کند که ممکن است تا پیش از این به آن ها توجه نکرده باشید.

درباره کتاب نسخه بهتر خودت

نسخه بهتر خودت در مورد رشد، یادگیری و پیشرفت است. هرچه بیشتر به خدا اعتماد کنی، بهتر می‌شوی. او مدام افق دید تو را گسترده می‌کند و می‌توانی نسخه بهتری از خودت بشوی! 

نویسنده در این کتاب هفت نکته مهم را به شکا می‌گوید تا با اجرای آن‌ها به نسخه بهتری از خود برسید. یعنی خودتان را از هر نظر ارتقا دهید. تأثیرگذارتر عمل کنید. خدا را بهتر بشناسید، همسر، پدر، مادر، مشوق، مربی، کارمند، کارفرما و مدیری بهتر باشید.

 قرار است عازم سفری درونی بشوی و بخش‌هایی از وجودت را کشف کنی که ممکن است تا پیش از این به‌ندرت آن‌ها را آزموده باشی یا حتی هیچ‌وقت نیازموده باشی. هر مرحله با ذهن، قلب و روح تو در ارتباط است؛ اما وقتی بفهمی این خودکاوی تا چه اندازه بر زندگی بیرونی‌ات تأثیرگذار است، چگونه روابطی پربارتر به وجود می‌آورد و باعث می‌شود از استعدادها و نعمت‌هایت درست استفاده کنی و سرانجام زندگی کاملاً بهتری داشته باشی، شگفت‌زده خواهی شد. 

بیشتر ما در این زمینه‌ها تلاش می‌کنیم؛ اما برای اینکه پیشرفتی چشمگیر داشته باشیم باید به شیوه‌ای سنجیده‌تر عمل کنیم. این کتاب به شما کمک می‌کند موفق‌تر باشید. 

شنیدن کتاب نسخه بهتر خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی، موفقیت و رشد فردی را به شنیدن کتاب تاثیرگذار جول اوستین دعوت می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

بخشی از کتاب نسخه بهتر خودت باش

فرانک لیود رایت معماری سرشناس است که ساختمان‌های زیبا، خانه‌ها و بناهای باشکوه بسیاری را طراحی کرده است. پس از پایان یکی از سازه‌هایش خبرنگاری از او پرسید: «در بین این طراحی‌های زیبای‌تان، ساختمان محبوب شما کدام است؟» فرانک بدون لحظه‌ای تأمل پاسخ داد: «ساختمان بعدی‌ام.»

فرانک قواعد ترقی را دریافته بود. می‌دانست که باید همچنان به جلو حرکت کند و هرگز به‌سادگی به موفقیت‌های پیشین بسنده نکند. تمام کائنات به انتظار ماجرای بعدی تو ایستاده‌اند.

بسیاری افراد در سطحی پایین‌تر از ظرفیت خود زندگی می‌کنند، استعدادها و موهبت‌های بی‌شماری دارند و قرار است بیشتر از این‌ها دریافت کنند؛ اما با وضعیت فعلی خود خو گرفته‌اند، همان جایی که هستند لنگر انداخته و به‌آسانی متقاعد شده‌اند.

آن‌ها اغلب برای درجا زدن‌های خود این‌گونه بهانه‌تراشی می‌کنند، «تا جایی که می‌شد به دست آوردم.»، «در مقایسه با دیگران شغل خود را به‌خوبی اداره می‌کنم.» و «به اندازه والدینم درآمد دارم.» عالی است؛ اما خداوند می‌خواهد جلوتر بروی. خدای ما خدای پیشرفت‌کردن است. خدا می‌خواهد نسل به نسل شادی، موفقیت و بینش خود را افزایش دهیم. مهم نیست در حال حاضر وضعیت زندگی ما چگونه است. خداوند غنایم بیشتری برای ما ذخیره کرده است و هیچ‌گاه نمی‌خواهد از رشد کردن دست برداریم. باید همواره در تمام زمینه‌های معنوی، مالی، کاری و روابط شخصی سطح توانمندی‌های خود را بالاتر ببریم. همیشه پله بالاتری وجود دارد. شاید به موفقیت خاصی رسیده باشیم؛ اما پیوسته با چالش‌های تازه‌ای روبه‌رو خواهیم شد. باید قله‌های جدید را فتح کنیم. آرزوها و اهداف دیگری هستند که باید دنبال شوند.

بدون شک خداوند در گذشته کمک‌های زیادی به ما کرده است. درهایی را برای ما گشوده است که هیچ‌کس دیگری نمی‌توانست باز کند. ممکن است خانه و خانواده‌ای بی‌نظیر نصیب ما کرده باشد. شاید با عزیز کردن ما در چشمان مافوق و کارفرما موجبات ترفیع ما را فراهم آورده باشد. عالی است و باید برای تمام نعمت‌هایی که به ما بخشیده است سپاسگزار او باشیم؛ اما مراقب باشید، گاهی وقت‌ها در حینی که از زندگی لذت می‌برید، ممکن است به‌آسانی راضی شوید و خود را قانع و فکر کنید بله خدا خیلی با من خوش‌رفتار است، نمی‌توانم شکایت کنم، به اهدافم رسیده‌ام و چوب‌خطم پر شده است؛ اما خداوند هیچ‌وقت شاهکارهای خود را در گذشته تو بنا نمی‌کند.

شاید قبلاً کارهایی حیرت‌آور برای تو انجام داده باشد؛ اما هنوز هیچ چیز ندیده‌ای. بهترین‌ها در راهند. اجازه نده زندگی‌ات راکد شود. همراه با خدا به آرزوهایت ادامه بده. امیدوار باش و برای پروژه‌ها، تجربه‌ها و ماجراهای جدید نقشه بکش.

خداوند هیچ‌وقت شاهکارهای خود را در گذشته تو بنا نمی‌کند

من کشف کرده‌ام که خدا می‌خواهد رکورد خودش را بشکند. می‌خواهد امروز عالی‌تر از دیروز موهبت‌هایش را به تو ارزانی کند. می‌خواهد فردا بیشتر از امروز تو را در نعمت‌هایش غرق کند. قصد دارد امروز نسبت به دیروز تأثیرگذارتر عمل کنی؛ یعنی اگر معلم هستی هنوز بهترین درس‌هایت را یاد نداده‌ای، اگر ساختمان‌ساز هستی هنوز بهترین خانه‌ات را نساخته‌ای و اگر تاجر هستی هنوز بهترین معامله‌ات را نکرده‌ای.


نظرات کاربران

ferdos baghbani
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

لطفااا اینو با صدای اقای قناعت پیشه بزارین

ferida
۱۴۰۰/۰۶/۳۰

جدا این صدا چیه؟ چرا با صدای مهبد قناعت پیشه نمیزارین بابا این همه وقت و پول هزینه میکنین با ادم درستش بکنین که مردم بخرن نمیدونم جرا انقدر اصرار دارین از قناعت پیشه ایتفاده نکنین مشکل نداره ما هم

- بیشتر
A.J
۱۴۰۰/۰۶/۰۵

از وقتی با اعتماد به گفته های جول اوستین و ویکتوریا اوستین گوش میدم خیلی امیدوارتر شدم و دارم به نسخه ی بهتر خودم تبدیل میشم ممنون از طاقچه

کاربر ۴۸۶۶۲۶۹
۱۴۰۱/۰۵/۱۴

آقای بهادر ابراهیمی اصلا خوب گویندگی نمیکنند ، کتاب عالی اما گویندگی تمام جذابیت این کتاب و خراب کرده متاسفانه

کاربر ۵۲۸۱۱۲۹
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

لطفا تخفیف بزارید رو کتاب

فرزاد محقق
۱۴۰۰/۱۱/۰۶

صدای نفس کشیدن گوینده بدجوری رو مخه 🥴🤦🏻‍♂️

زمان

۱۵ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۸۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۸۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان