دانلود کتاب صوتی عشق ویرانگر با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق ویرانگر اثر براد جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق ویرانگر

معرفی کتاب صوتی عشق ویرانگر

کتاب صوتی عشق ویرانگر کتابی است که توسط دو روانشناس، براد جنسون و کلی موری در باب روابط عاطفی نوشته شده و سعی کرده در حیطه سلامت روانی در رابطه، با تکیه بر اختلالات شخصیت به مخاطبانش آموزش دهد. نویسندگان سعی می‌کنند تا به سؤالات زیادی در مورد اختلالات شخصیت در طول کتاب پاسخ دهند. سؤالاتی ازاین‌دست که آیا با یک فرد اختلالات شخصیت وارد رابطه شویم؟ آیا اختلال شخصیت درمان دارد؟ چگونه بفهمیم طرف مقابلمان اختلالات شخصیت دارد؟ و...

این کتاب را محسن صدوق به فارسی برگردانده و حافظ کاظم‌زاده گویندگی آن را بر عهده داشته است.

درباره کتاب صوتی عشق ویرانگر

تولد ما دست خودمان نیست، درست مثل مرگمان. دو مرحله مهم زندگی را در دست نداریم. اما یکی از مراحل حیاتی زندگی‌مان هنوز در دستان خودمان است؛ ازدواج. ما در ازدواج انتخاب می‌کنیم. انتخابی که شاید باید تا آخر عمر پای عواقب آن بایستیم. ازدواجمان خوب باشد یا بد، هر چه که هست ما را به مرحله جدیدی می‌برد که دیگر به قبل از آن بازنخواهیم گشت. ازاین‌رو مهم است که قبل از ازدواج و عمیق‌تر شدن رابطه‌مان از سلامت شخصیتی طرف مقابلمان اطمینان حاصل کنیم.

تابه‌حال نام اختلالات شخصیت به گوشتان خورده است؟ طیفی از اختلالاتی که برای مردم همیشه مرموز و جالب بوده است. کلی باورهای غلط و شایع در این زمینه وجود دارد. برد جانسون و کلی موری این بار در کتاب صوتی عشق ویرانگر سعی کرده‌اند با نگاهی نو و جدید در زمینه شخصیت بنویسند. آن‌ها تصمیم گرفتند تا این بار اثرشان را به موضوع روابط عاطفی با افرادی که دارای اختلالات شخصیت هستند اختصاص بدهند. اختلالات شخصیت تقریباً ۱۵ درصد جمعیت معمولی آمریکا را تشکیل می‌دهد. این آمار نشان‌دهنده گستردگی این اختلالات است. هرچند که در قیاس با سایر بیماری‌ها خیلی شایع نیست اما به قول نویسندگان احتمال دارد از هر ۶ فردی که ملاقات می‌کنید یکی از آن‌ها با این اختلالات دست‌وپنجه نرم کند. علاوه بر آن، مشکلات اختلالات شخصیت باعث شده تا بالین‌گران به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. این اختلالات به دلیل پیچیدگی علت‌شناسی و اینکه اکثراً در کودکی به وجود می‌آیند مقاوم نسبت به درمان‌اند. بعضی از طبقه‌های این طیف به‌ندرت خودشان را دارای مشکل می‌دانند و برای همین نیازی برای مراجعه به متخصصین نمی‌بینند. علاوه بر این، بیماران این طبقه تقریباً درمان نمی‌شوند یا به‌سختی درمان‌پذیرند. ازاین‌رو ضروری است تا قبل از ازدواج افراد سعی کنند از عدم ابتلای طرف مقابلشان به اختلالات شخصیت اطمینان پیدا کنند.

کتاب صوتی عشق ویرانگر سعی کرده علاوه بر معرفی اختلالات شخصیت، انواع آن را نیز توضیح دهد. نویسندگان تلاش می‌کنند با ارائه مجموعه سؤالاتی راه‌هایی برای تشخیص ابتدایی این‌که آیا طرف مقابل شما از اختلال شخصیت رنج می‌برد یا نه معرفی کنند.

یکی از نقاط قوت کتاب توضیح در مورد سؤالات احتمالی مخاطبان است. برای مثال این سؤال که چرا و چگونه ما جذب یک فرد دارای اختلالات شخصیت می‌شویم؟ اگر با فرد مبتلا به اختلالات شخصیت ازدواج کرده‌ایم چه باید بکنیم؟ نشانه‌های انواع اختلالات شخصیت چیست؟ اختلالات شخصیت چگونه ایجاد می‌شود؟ آیا اختلالات شخصیت درمان‌پذیرند؟ اگر با اختلالات شخصیت وارد رابطه شدیم این رابطه را ادامه دهیم یا آن را ترک کنیم؟ همچنین نویسندگان سعی می‌کنند تا نگاهی به دور از احساسات غیرمنطقی و از سر ترحم به مخاطب بدهند تا مخاطب با واقعیت‌های موجود اختلالات شخصیت مواجه شود و بتواند درست‌تر و منطقی‌تر در مورد آینده رابطه خود تصمیم بگیرد.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

حتماً این جمله معروف را بارها از مشاورین ازدواج شنیده‌اید که قبل از ازدواج سخت‌گیری، بعد از ازدواج سهل‌گیری. پس باید سعی کنیم قبل از وارد شدن رابطه به مراحل جدی‌تر و عمیق‌تر از انتخاب خودمان بیشتر مطمئن شویم. ازاین‌رو کتاب صوتی عشق ویرانگر را به تمام کسانی که در رابطه به سر می‌برند یا قصد دارند در آینده نزدیک وارد یک رابطه جدی شوند پیشنهاد می‌کنیم.

این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید قبل از مراحل جدی‌تر رابطه از سلامت فرد مقابل خود بیشتر آگاه شوید و در صورت بروز مشکل سریعاً به متخصصین مراجعه کنید؛ تا از عوارض یک رابطه خطرناک دور باشید. اگر دانشجوی مشاوره یا روانشناسی هستید و در ابتدای راه قرار دارید و سعی دارید بیشتر از اختلالات شخصیت سر دربیاورید این کتاب می‌تواند تا حدودی عطش شما را سیراب کند. اگر هم علاقه خاصی به اختلالات شخصیت دارید و نمی‌خواهید شایعات مرسوم و غلط درباره این اختلال را باور کنید و سعی دارید این طبقه از افراد را علمی‌تر و دقیق‌تر بشناسید، کتاب صوتی عشق ویرانگر می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

چرا باید کتاب صوتی عشق ویرانگر را بشنویم؟

همیشه شنیدن بحث‌ها از زبان متخصصان یک رشته و کسانی که سال‌ها عمرشان را در آن حیطه گذرانده‌اند طعم دیگری دارد. طعمی از چاشنی تحقیقات علمی، ارائه سند معتبر و نوشتن کتاب با تکیه بر تحقیقات گسترده. کتاب صوتی عشق ویرانگر نیز از این امر مستثنا نیست. ویژگی بارز بعدی کتاب توضیح به زبان ساده و بدون تکلف گزاره‌هاست. افزون بر این، ارائه مثال‌هایی عینی از زوجینی که با این مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند و روایت داستان این زوجین به جذاب‌تر شدن و فهم راحت‌تر موضوع کتاب کمک کرده است.

درباره نویسندگان کتاب

دکتر برد جانسون فارغ‌التحصیل دکتری روانشناسی و یکی از استادان دانشگاه هاپکینز است. نام او بیشتر به خاطر تحقیق و هم‌اندیشی‌ها در زمینه رهبری و آموزش مدیران برای رهبری بهتر شناخته می‌شود. او همچنین برنده جایزه از انجمن روانشناسی آمریکاست. وی سال‌ها در بیمارستان نیروی دریایی به‌عنوان رئیس بخش روانشناسی مشغول به کار بوده است. دکتر جانسون تابه‌حال در نوشتن بیش از ۱۳۰ کتاب و مقاله سهیم بوده است.

دکتر کلی موری روانشناس بالینی و پژوهشگر آسیب روانی و اثرات آن‌ها بر روی افراد است. همچنین او مدیر آموزش دانشگاه بالتیمور است. دکتر موری علاوه بر کتاب صوتی عشق ویرانگر کتاب دیگری هم اختصاصاً در حیطه آسیب‌شناسی روانی به نگارش درآورده اس. حیطه درمانی وی به‌صورت اختصاصی روی آسیب‌های روانی است.

در بخشی از کتاب صوتی عشق ویرانگر می‌شنویم

فرد مبتلا به ناهنجاری شخصیتی در رفتارش به طور مزمنی ناسازگار است. این احتمال جود دارد که باعث ناراحتی و ناامیدی شما شود و گاهی می‌تواند خطرناک باشد. اگر شما مجرد و آماده‌ی رویارویی با یک نامزد هستید امیدواریم که از این راهنما استفاده کنید تا فعالانه و آشکارا فرد مبتلا به ناهنجاری شخصیتی را تشخیص دهید و از او اجتناب کنید. این راهنما می‌خواهد شما را به عینک دید درست نامزدتان مجهز کند تا بدون آن از خانه بیرون نروید یا حداقل بدون آن قرار نگذارید. پس از آشنایی با انواع مشکلات شخصیتی در برابر طلسم و افسونگری‌های این شریک‌های عشقی واکسینه می‌شوید. با شناسایی به‌موقع اختلالات به قدرت فراوانی در زمینه‌ی انتخاب و غربالگری فرد مبتلا به ناهنجاری شخصیتی دست می‌یابید و از عذاب وجدانی که بعد از ترک آن‌ها در شما باقی می‌ماند در امان می‌مانید. اگر سابقه‌ی ارتباط با فرد مبتلا به ناهنجاری شخصیتی را دارید، زمان آن فرا رسیده تا با دقت الگوهای جذب خودتان را بررسی کنید و در مورد آن‌ها اقدام کنید. اگر درگیر نامزدی هستید که علائم یکی از سندرم‌های شخصیتی این راهنما را دارد باید به انتخاب سختی دست بزنید. در مواردی باید تصمیم بگیرید که آیا علارغم مشکلات ارتباطی موجود با بیماری شخصیتی نامزدتان سازگار شوید یا او را ترک کنید. هرچند ما نمی‌توانیم نهایتا برای شما وساطت کنیم. امیدواریم این راهنما ابزاری به دست شما بدهد که تصمیمی آگاهانه بگیرید. اگر تصمیم می‌گیری که ادامه بدهید یک انتخاب سالم، باید بدانید چگونه تا آنجا که ممکن است با تضمین سلامت و ایمنی‌تان در رابطه بمانید یا با وقار و متانت و مهربانی از رابطه خارج شوید. اگر با شنیدن این کتاب به این نتیجه رسیدید که یکی از الگوهای شخصیتی مذکور را دارید ما به شما کمک می‌کنیم تا سهمتان را در نقصان عملکرد یا رابطه‌ی مشکلدار بشناسید و به دنبال کمک و راهنما بروید و به نامزدتان هم کمک کنید تا بیماری شما را بهتر درک کند.

نظرات کاربران

mahnegar
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

به شدت به همه توصیه می کنم. نسخه چاپی کتاب رو خوندم. متنش بسیار روان بود. برای شناخت اختلالات شخصیتی اطرافیان به خصوص شریک زندگی بسیار عالیه. در مرحله اول فصل به فصل اختلالات شخصیتی رو توضیح میده در ابتدا

- بیشتر
nikta
۱۴۰۰/۱۲/۰۷

در حال خوندشم و فوق العاده جذابه چون توی جامعه متاسفانه این آدم ها بسیار زیاد است

Arman Bahrami
۱۴۰۱/۰۲/۲۶

راستش متنی این کتابو خوندم اگه اختلال شخصیت دارین و روانشناستون پیشنهاد داده باشه فقط اون فصل مربوطه رو بخونین وگرنه همه رو بخونین فکر میکنین دیوانه‌این 😂

کاربر ۵۴۶۹۱۹۳
۱۴۰۲/۰۱/۱۷

این کتاب رو به همه توصیه میکنم راجب اختلالات شخصیت نامزد/همسر صحبت میکنه متن روانی داره همه متوجه میشن

کاربر ۲۷۳۹۸۴۱
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

کتاب بسیار عالی بود اختلالات شخصیت همراه با نمونه هایی از زندگی افراد توضیح داده بود. ممنونم بابت نشر کتاب های مفید 👌

رامش مخبر
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

این کتاب توسط روان شناسم بهم معرفی شد پیشنهاد می کنم حتما گوش بدید دید کلی نسبت به تیپ شخصیت اطرافیان به ادم میده

09123876691
۱۴۰۲/۰۶/۲۲

توصیه می کنم

risman
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

بخدا انقدر در مورد رفتارا و اخلاقا و عادات انسانا موبه مو و عالی توضیح داده که اگه از خونه بیرون برم و با چندتا آدم فقط حرف بزنم میفهمم جزو کدوم دسته اس از این کتاب میشه کلی سمینار

- بیشتر
foadabdollah
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

کتاب عشق ویرانگر در سه فصل، ویژگی‌های افراد مبتلا به ناهنجاری شخصیتی و نحوه‌ی انتخاب‌ یا عدم انتخاب هوشمندانه این افراد را به عنوان شریک زندگی بررسی می‌کند. محتوای این بخش‌ها کمک می‌کند تا شناختی آگاهانه و دقیق از همسر

- بیشتر
Mohammadsaleh
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

با خواندن این کتاب ،دید من خیلی وسیع تر از قبل شد. در انتهای کتاب احساس آزادی و قدرت دارم ،چون طبیعت آگاهی این چنین است . تمامی اختلالات و نشانگان آن ها در رابطه را نشان می دهد. این کتاب را مخصوصا

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۶۰۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۶۰۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان