دانلود کتاب صوتی مثل آب باش دوست من با صدای لیلا ولی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی مثل آب باش دوست من

کتاب صوتی مثل آب باش دوست من نوشته شانون لی، دختر ورزشکار مشهور بروس لی، است. بروس لی یکی از مشهورترین استادان هنرهای رزمی چینی است. دختر بروس لی در این کتاب آموزه‌هایی را از بروس لی، برای خواننده جمع‌آوری کرده است که به ما کمک می‌کند انسان بهتری باشیم.

درباره کتاب مثل آب باش دوست من

بروس لی متولد ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ است و در سال درگذشت ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ است. بروس لی یکی از استادان هنرهای رزمی چینی است که به دلیل بازی‌هایش در فیلم‌های اکشن در سراسر دنیا شناخته شده است. 

شانون لی، دختر بروس لی فلسفه‌های بسیار غنی از زندگی پدرش را بیان می‌کند. وی نشان می‌دهد که هنرهای رزمی چگونه می‌توانند بهترین سمبل رشد شخصی باشند و ما چگونه می‌توانیم هرروزه این تعالیم را به کار گیریم و تمرین کنیم.

سیاری از مردم او را یکی از تأثیرگذارترین انسان‌های قرن بیستم و یک نماد در فرهنگ عامه می‌دانند و به عنوان بزرگترین رزمی کار تاریخ از او یاد می‌کنند. چه که او در کنار تمام این فعالیت‌ها استاد فلسفه، نظریه‌پرداز و بنیان‌گذار روش رزمی جیت کان دو هم بود.

شانون لی، در کتاب مثل آب باش دوست من، در تلاش است تا تعالیمی را که از پدرش آموخته است با ما در میان بگذارد تا به نسخه بهتری از خودمان بدل شویم. کتابی برای اینکه نگاهی جدید را به ما هدیه کند و کمکمان کند تا خودمان و مسائل پیرامونمان را با دقتی بیشتر و نگاهی متفاوت بنگریم و تغییر را به زندگی خود راه دهیم. این اثر یک دعوت الهام‌بخش برای همه ماست، فراخوان دلنشینی که شروع کنیم و زندگی را با نگاه تازه‌ای بنگریم. این کتاب همچنین گواهی است بر اینکه چگونه کاوش و عزم انسان از زمان و مکان فراتر رفته و درون ما را شعله‌ور سازد و بسیاری از افراد را در سراسر جهان الهام دهد تا زندگی خود را متحول کنند.

شنیدن کتاب مثل آب باش دوست من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی شادی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان