دانلود و خرید کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد اول) آرون شیرر ترجمه میثم میریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد اول) اثر آرون شیرر

کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد اول)

معرفی کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد اول)

کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد اول) نوشتۀ آرون شیرر با ترجمۀ میثم میریان در نشر تولید علم فرزانگان برنا به چاپ رسیده است.

درباره کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد اول)

مجموعه کتاب‌های آموزش گیتار کلاسیک و تکنیک گیتار در دو جلد و تحت عنوان تکنیک گیتار کلاسیک را آرون شیرر، نوازنده، معلم و پداگوگ برجستۀ گیتار کلاسیک نوشته و نتیجۀ سال‌ها تلاش وی در زمینۀ آموزش گام‌به‌گام گیتار کلاسیک، تئوری و هارمونی گیتار است.

کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد اول) نکات برجستۀ آموزشی را از جمله توجه ویژه به نکات قابل تأمل در ارتباط با کنترل انقباضات عضلات، کنترل سرعت و لزوم توجه به تمرینات آرام، پیوسته و با تفکر آورده و در جای‌جای کتاب به آن اشاره کرده است. کتاب به هنرجویان توصیه کرده که هر تمرین را روزانه و مستمر به‌همراه مترونوم تا دستیابی به سطح قابل قبول از نظر کیفیت اجرایی و صدایی مطلوب همچنان ادامه دهد؛ زیرا تنها با صرف تمرکز، دقت و تمرین پیوسته می‌توان به آن دست یافت و از نواختن گیتار لذت برد. اطلاعات جامع و مفیدی که در زمینۀ انواع سبک‌های مرسوم گیتار، به‌همراه تاریخچۀ مختصری از مراحل رشد و تکامل گیتار کلاسیک از ابتدا تا دوران حاضر آورده و نیز نکات ارزشمند در نگهداری از گیتار که در بخش‌های انتهایی کتاب گنجانده است هنرجویان را در درک بهتر و مفیدتر موسیقی و آشنایی با این ساز آماده‌تر می‌سازد.

خواندن کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به هنرجویان موسیقی به‌ویژه علاقه‌مندان به ساز گیتار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد اول)

«اگر قصد نوازندگی در سطح پیشرفته را دارند شتاب زده عمل نکنند. برای این کار نیاز به صرف زمان و تلاش فراوان دارید. به خودتان اجازه دهید تا توانایی نوازندگی شما ارتقاء یابد و این روند حالت تدریج دارد. هنرجویانی که شتاب زده عمل می کنند و به سراغ مراحل دشوار می روند و پیشرفت چندانی نکرده اند یادگیری گیتار را امری دشوار می دانند. بهترین راه، تمرین اندیشمندانه و منظم است. پیشرفت هنرجو به تمرین روانه همراه با دقت فراوان بستگی دارد البته برای رشد مغز و ماهیچه در نواختن این ساز نیاز به صرف زمان داریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

حجم

۵۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان