دانلود کتاب صوتی شاهد اعدام با صدای حسین سامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاهد اعدام اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی شاهد اعدام

گوینده:حسین سامی
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شاهد اعدام

کتاب صوتی شاهد اعدام و نه داستان آمریکایی دیگر آخر هزاره ده داستان از ده نویسنده مطرح آمریکایی است که به انتخاب و ترجمه دیبا داوودی در یک مجموعه قرار گرفته‌اند. نشر واوخوان این اثر را با صدای حسین سامی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شاهد اعدام و و نه داستان آمریکایی دیگر آخر هزاره

دنیای امروز ما، دنیایی است که داستان کوتاه را به رمان ترجیح می‌دهد. این کار البته که با سرعت و سرسام روزگار پرشتابی که در آن زندگی‌ می‌کنیم، می‌خواند. انسان معاصر کم حوصله شده است و از همین رو، داستان کوتاه را انتخاب می‌کند. اما این موضوع سبب کاهش ارزش‌های داستان کوتاه نمی‌شود. داستان کوتاه می‌تواند با موجزگویی و تام و تمام گفتن، زمینه‌ای را برای غرق شدن در تفکر رقم بزند و کاری کند که هرکسی بعد از خواندن داستان، آرزو کند ای کاش، رمانی کامل و با جزئیات را مطالعه کرده بود. عموما داستان کوتاه را داستانی می‌دانند که در یک نشست بین سی دقیقه تا دوساعت بتوان مطالعه کرد و عموما داستانی که رخ می‌دهد هم در همین محدوده زمانی اتفاق می‌افتد. 

کتاب صوتی شاهد اعدام و نه داستان آمریکایی دیگر آخر هزاره، دربردارنده ده داستان از ده نویسنده مطرح انتهای هزاره آمریکایی است. این ده داستان به ده گرایش و سبک متفاوت متعلقند. هرکدام سبک مخصوص به خود را دارند و ویژگی‌های زبانی متفاوت اما همگی تاثیرگذارند. همچنین مترجم در هر بخش، درباره نویسنده هر داستان نیز توضیحاتی داده است تا آن‌هایی را هم که کمتر شناخته‌ شده‌اند، به مخاطبانش بشناساند.

دیبا داوودی، در بخشی از مقدمه این کتاب درباره دلیل انتخاب این داستان‌ها و کنار هم قرار دادنشان در یک مجموعه اینطور گفته است: «مجموعه «شاهد اعدام و نه داستان آمریکایی دیگر آخر هزاره» با نیت شناخت افزون این صاحبان مستقل قلم و تفکر گردآوری و ترجمه شد. از همین روی، پیش از هر داستان، بیوگرافی مجملی از زندگی خود نویسنده نیز آمده تا کار شمولیت بیشتری بیابد. در این میان، برخی مانند آمبروز بیرس کاملاً شناخته شده هستند و برخی مانند ادوارد هوک کمتر دیده شده. اما مجموع آن ها - که جملگی در ادبیات جهان صاحب نام و نشان اند- طیفی از رنگ‌های گونه گون ادبی در قلمرو داستان کوتاه را پیش چشم می‌گسترد که دیدن و خواندن شان خالی از لطف نیست. سعی بر این بوده که در انتخاب، ترجمه و زبان داستان ها دقت لازم در حد توان صورت گیرد تا حاصل مطبوع باشد. امید آن که مقبول طبع بلندنظر مخاطبان نیز واقع شود.»

کتاب صوتی شاهد اعدام و نه داستان آمریکایی دیگر آخر هزاره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی شاهد اعدام و و نه داستان آمریکایی دیگر آخر هزاره را به تمام طرف‌داران داستان‌های کوتاه و داستان‌های آمریکایی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۹۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۹۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۵۰۰
تومان