دانلود کتاب صوتی شما تحت سلطه عواطف خود قرار ندارید با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شما تحت سلطه عواطف خود قرار ندارید اثر لیزا لیز فلدمن بارت

دانلود و خرید کتاب صوتی شما تحت سلطه عواطف خود قرار ندارید

معرفی کتاب صوتی شما تحت سلطه عواطف خود قرار ندارید

 در این فایل صوتی با عنوان شما تحت سلطه عواطف خود قرار ندارید، لیزا لیز فلدمن بارت در یک سخنرانی تد با شما درباره عواطف تان و قدرت انها صحبت می‌کند.

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

 بخشی از سخنرانی شما تحت سلطه عواطف خود قرار ندارید

تحقیقات آزمایشگاهی من در یک کیلومتری محلی است که چندین بمب، طی ماراتن بوستون در ۲۰۱۳ منفجر شد. بمب‌گذار زنده ماند، «زاخر سارنایوف» از چچن، گناه کار شناخته شد و محکوم به مرگ شد.

حالا وقتی هیات ژوری باید بین حبس ابد و حکم مرگ تصمیم بگیرد، پایه‌ی تصمیم آنها عمدتا بر این است که متهم نسبت به اعمال خود حس پشیمانی دارد یا خیر. سارنایوف اضهار پشیمانی کرد، اما وقتی اعضای ژوری به چهره‌اش نگاه کردند، نگاه خیره‌ی بی‌احساسی را دیدند. در این که سارنایوف گناهکار است هیچ شکی نیست. او مردم بیگناه را کشت و نقص عضو کرد، و من برای بحث درباره‌ی آن اینجا نیستم. قلبم با همه‌ی آن مردمی است که رنج کشیدند. اما بعنوان یک دانشمند، باید به شما بگویم که برای اعضای ژوری ممکن نیست ندامت یا هیچ نوع عواطفی را در هیچ فرد دیگری نیز تشخیص دهند. من هم نمیتوانم، شما هم نمیتوانید، و این بخاطر این است که عواطف چیزی نیست که شما فکر می‌کنید. آنها بطور جهانی ابراز و تشخیص داده نمی‌شوند. آنها واکنشهای مغزی سیم‌کشی شده نیستند که غیرقابل مهار باشند. ما برای مدت بسیار طولانی ماهیت عواطف را به درستی درک نکردیم و فهم این که واقعا عواطف چه هستند پیامدهای مهمی برای همه ما دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۷۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۷۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان