دانلود کتاب صوتی منظومه فلک زده با صدای یوسف امامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی منظومه فلک زده اثر سیداحمدرضا امامی

دانلود و خرید کتاب صوتی منظومه فلک زده

معرفی کتاب صوتی منظومه فلک زده

کتاب صوتی منظومه فلک زده نوشته سید احمدرضا امامی و منیره سادات امامی است که با صدای یوسف امامی منتشر شده است. این کتاب داستانی خیالی است که انتشارات مانیان منتشر کرده است.

درباره کتاب منظومه فلک زده

سیاره ونوس درحال نابودی است و یکی از ساکنان آن فکر می‌کند دیگر دلیل برای تلاش برای زندگی ندارد، تا اینکه متوجه می‌شود در سیاره‌ای دیگر یعنی زمین امکا حیات وجود دارد، همین موضوع باعث انگیزه و تلاشی تازه می‌شود. این کتاب داستان سفری حیرت‌انگیز و جذاب است.

منظومه فلک زده، سفری است خیالی اما به گونه‌ای که ذهن کنجکاو انسان آن را باور می‌کند. منظومه روایت سفر انسان است در ابعاد وسیع، وسیع به اندازه رفتن از یک سیاره به سیاره ای دیگر. انسان سیاره‌ها را یک یکی عوض می‌کند اما نمی‌داند ایراد کار جای دیگری است. انسان، منظومه را تسخیر کرده تا آنجا که جایی برای رفتن و به نابودی کشاندن و ماندن باقی نگذارد. منظومه به دست انسان فلک زده شد اما فلک زده، انسانی است که از درون، به دنبال منِ حقیقی خویش در کل جهان هستی می‌گردد.  منظومه فلک زده، داستان انسان‌های فلک زده به دست خویش است که برای رهایی از جهنم خود ساخته خویش در تلاشی بیهوده‌اند.

شنیدن کتاب منظومه فلک زده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

کاربر ۵۹۶۲۴۷۴
۱۴۰۱/۱۲/۲۸

صدای آقای امامی عالی بود

زمان

۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۵۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۵۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان